Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames die al op Umrah zijn geweest, kom es ff!

Pagina's : [1] 2 3

blauwe_hemel
29-01-2007, 13:22

[Salaam alaikoem ladies, Ik zou graag willen weten hoeveel een ticket kost om naar Umrah te kunnen gaan? En hoeveel kosten jullie ongeveer hebben opgedaan? Zou iemand mij hiervan een beeld kunnen geven? Shoekran! :kus: ]

insaan_3aadi
29-01-2007, 13:53
We zijn in augustus geweest (vlak voor de Ramadan) en betaalden 2500e voor 2 pers (incl hotel in Mekka en Medina en vervoer van M en M) en wat je daar uitgeeft ligt helemaal aan jezelf

_Ought_Aicha_
29-01-2007, 14:02
Als je iets anders dan kip en rijst wil eten, moet je ietsjes meer uitgeven dan 5 riyal (€1,50 p.p.). Wij kochten ook wel eens chinees en dergelijke, dat kostte dan iets meer. Voor het eten hoef je niet zoveel geld in te calculeren. Maar als je veel cadeaus wil kopen...

insaan_3aadi
29-01-2007, 14:11
volgende keer inshaAllah neem ik alleen zamzam en dadels mee.

OemAbdoellah
29-01-2007, 14:20

volgende keer inshaAllah neem ik alleen zamzam en dadels mee. :D hahahaha dat was net mijn idee.. je komt echt met rotzooi thuis! en je denkt dat je heel veel gekocht heb kom je thuis schrik je van hetgeen je uitgegeven hebt en wat je gekocht hebt! persoonlijk vind ik dat je beter kunt sparen voor de hadj......:D Ik zou nu wel graaaag een umraah willen doen in een rustige periode zonder aaaal teveel mensen om me heen daar :maf2:

insaan_3aadi
29-01-2007, 14:23
ja umrah (geen ramadan) is rustig en kan je rustig plekken bezoeken.

OemAbdoellah
29-01-2007, 14:26
ja umrah (geen ramadan) is rustig en kan je rustig plekken bezoeken. jaa lijkt me heerlijk zonder al die mensen :cool:

wittewarda
29-01-2007, 14:30
dames mag ik ook wat vragen? Hebben jullie kinderen en hoe hebben jullie het ervaren om je kids achter te laten en zo lang weg te blijven?

insaan_3aadi
29-01-2007, 14:33
ik heb de kinderen bij mijn moeder gelaten. Ze zijn jong (peuters) en ja afscheid nemen is altijd moeilijk maar eenmaal op weg ben volledig gericht op Mekka en Medina :love: Sobhan Allah net of ik gedroomt heb. Ik raad het AF! met jonge kids te gaan, te druk, te veel loopafstanden en te warm. Ik zou ze persoonlijk vanaf een jaar of 7 meenemen :goedzo:

OemAbdoellah
29-01-2007, 14:38
ik heb de kinderen bij mijn moeder gelaten. Ze zijn jong (peuters) en ja afscheid nemen is altijd moeilijk maar eenmaal op weg ben volledig gericht op Mekka en Medina :love: Sobhan Allah net of ik gedroomt heb. Ik raad het AF! met jonge kids te gaan, te druk, te veel loopafstanden en te warm. Ik zou ze persoonlijk vanaf een jaar of 7 meenemen :goedzo: zo heb k et ook ervaren ik ben een klein maandje weggeweest mn dochter bleef een week bij mn zus, en de rest van de periode bij mn schoonmoeder. Afscheid op het vliegveld was moeilijk voor de rest denk je er geneens aan ik zou het erger vinden als ze mee ging in die drukte steeds als ik zag dat een meoder het zwaar had met haar eigen kindje van mn dochters leeftijd dacht ik alhaamdulilaah dat ze niet meegekomen is! Sommige kindjes die deden er echt onder lijden! en de meeste salaat djanzaah gebeden waren voor kinderen!

insaan_3aadi
29-01-2007, 15:00
Klopt kippenvel als je hoort: ''Asalaat 3alal majtie wa tifl jar7amoekoemoe Allah''

wittewarda
29-01-2007, 15:01
Ik zit echt met het idee dat je je kind heel erg gaat missen. Mijn man stelde voor om volgende hadj inshallah te gaan, maar ik zit echt met een dubbel gevoel. Ik heb nu al moeite om mijn kinderen (van 2 en 10 jaar) een weekendje te moeten missen. Dus ik weet niet hoe ik het zal ervaren. En of ik het wel aandurf. In principe blijven ze bij mijn ouders. Dus betere oppas kan ik me niet wensen. Maar of ik ze zolang kan missen :confused:

insaan_3aadi
29-01-2007, 15:47
Geloof me, eenmaal op weg laat je alles achter je! Mooiste reis dat je kan ondernemen.

insaan_3aadi
29-01-2007, 15:51
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1094262

tante_Es
29-01-2007, 16:08

Salaam aleikoem, Wij waren 3000E kwijt voor 2 personen, incl vlucht, hotel alles...zowel in Medina als Mekka. De enige extra kosten waren eten en drinken, kado's etc. Maar dta ligt inderdaad aan jezelf. Wij zijn tijdens de Ramadaan gegaan. Ik zou het zo weer over doen. Het is echt een masha Allah ervaring, je weet pas wat ik bedoel als je er zelf bent geweest.

Pagina's : [1] 2 3