Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wejow Ado Den Haag heeft gewonnen!!

K_Prone
19-08-2003, 01:56

GA SHLAPE GA :D :zwaai:

K_Prone
19-08-2003, 01:58
Origineel gepost door JANACHMED ik dacht shie geheime wedstrijd oe leh :) :giechel: :giechel: :giechel: Undercover wedstrijd :D :giechel: heb je zeker het schema boven je bed hangen :hihi:

K_Prone
19-08-2003, 02:03
Ze verraste me al door 1-o voor te komen voor wie ik ben Joduhhhhhhhhhhhhh :zwaai:

K_Prone
19-08-2003, 02:21
Origineel gepost door JANACHMED :kwaad: :kwaad:

K_Prone
19-08-2003, 02:31

Origineel gepost door JANACHMED :kwaad: :kwaad: :( :kwaad: :kwaad: er is een limiet he :D AJAX :bril:

K_Prone
19-08-2003, 02:35
Origineel gepost door JANACHMED krijg je geen k*t gevoel als je die mensen met de zionistische vlag ziet zwaaie :kwaad: Daarom loop ik ook met een palestijnse vlag op mijn tas:kwaad: dan zuiver ik het weg :D Is nog veel erger voor Trabelsi Yakubu en Boukhari :kwaad:

K_Prone
19-08-2003, 02:41
Origineel gepost door JANACHMED tsja ..ze kiezen er zelf voor ,,waarschijnlijk als tussenstation voor buitenlandse club,,... maar ik zou weigeren en bij een mindere club gaan spelen... en als ik die boukhari was zou ik z.s.m opsjoute daar . soetaaars tzz!! Trabelsi gaat het lukken die mocht al weg naar Manchester Yakubu zal niet beter vinden en Boukhari Ajax past niet bij hem hij moet bij de underdogs spelen en zo tegen topclubs spelen dan is ie op zijn best. Maar ach het geld rinkelt wel het meest daaro in nederland dan......

Cannavaro
19-08-2003, 02:46
Origineel gepost door JANACHMED tsja ..ze kiezen er zelf voor ,,waarschijnlijk als tussenstation voor buitenlandse club,,... maar ik zou weigeren en bij een mindere club gaan spelen... en als ik die boukhari was zou ik z.s.m opsjoute daar . soetaaars tzz!! Hij staat ook op het lijstje van Koeman om weg te gaan :) Hij moet gewoon naar Twente gaan :)

K_Prone
19-08-2003, 02:47
Origineel gepost door JANACHMED ewa ja ,,, trabelsi is ajax al een tijdje ontgroeid.. yakubu ,,precies wat je zei.. en nordin b. past meer bij ado .. ik ga pitte man .... tsba7 3la lgir :zwaai: ik ook man tsba7 3la lgir :zwaai:

Qubleema
19-08-2003, 03:17
hoezo slapen

EMIEN
19-08-2003, 13:26
:haha:! JODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!:D