Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ipod shuffle ................... muziek uploaden lukt me niet?!?!?!?

TmazightPrinces
29-01-2007, 01:41

Wie kan me helpenn??? ik heb zon ipod shuffle gisteren gekocht, zon mini ding, maar muziek erop krijgen lukt me niet..... wie heeft ook zon ding en kan me misschien helpen????????????? xxx Tmazight Princes

parra_moker
29-01-2007, 03:10
itunes moet je downloaden

opgekowed
29-01-2007, 09:32
Wie kan me helpenn??? ik heb zon ipod shuffle gisteren gekocht, zon mini ding, maar muziek erop krijgen lukt me niet..... wie heeft ook zon ding en kan me misschien helpen????????????? xxx Tmazight Princes Volgende keer in de winkel kopen krijg je er een mooie handleiding bij

TmazightPrinces
29-01-2007, 18:12
Volgende keer in de winkel kopen krijg je er een mooie handleiding bij :moe: helaas voor jou , ik heb em uit de winkel en heb een hele mooie handleiding erbij gekregen , ik heb alles netjes gevolgd maar de ipod is nog steeds leeg, dat uploaden lukt me niet.

TmazightPrinces
29-01-2007, 18:15

itunes moet je downloaden klopt die heb ik erbij, dat is de software van de cd, als ik de itunes open en muziek upload in de bestand ''muziek'' verschijnt er een aparte blok en daar load die alle liedjes op, er staat dan ipod niet loskoppelen van de pc bezig met bijwerken. dan geeft die aan dat hij klaar is en als ik de ipod aanzet en wil afspelen hoor k niets, is die gewoon nog steeds leeg:confused: het lichtje knippert ook heel lang van oranje naar groen

Amal27
29-01-2007, 22:03
ik heb de zelfde ipod en als er staat ipod niet loskoppelen dan weet je dat je het goed doet denk dat er iets met de baterij is want laat je hem wel genoeg opladen? en welke kleur is het lampje als je hem uit de usb haalt? is ie dan gewoon groen(dan is ie goed) of oranje bij mij is ie gelijk groen

opgekowed
30-01-2007, 08:46
Oordopjes kapot?

MR_AKER3IE_BE33
30-01-2007, 12:44
die verrekte nieuwe versie van itunes is echt klote man... ik heb ook eerst 10 uur aan zitten kloten voordat het me lukte... fucking amerikanen.............