Bekijk originele versie : Boys... tell me
Heb jullie advies nodig: als een jongen je verteld (de waarheid) dat ie scharrelt met andere meisjes sinds t uit is met jouw, betekend dit dan dat het ja niks meer doet hoe het tussen jouw en haar :confused: zit, en dat t gewoon over is voor hem, of is dit gewoon om eerlijk te zijn en de waarheid te vertellen of wat?
Boys tell me hoe denken jullie, want ik snap de logica van velen niet meer :confused:
Wael_Beni_Saidi
19-08-2003, 00:41
Origineel gepost door moi21
Heb jullie advies nodig: als een jongen je verteld (de waarheid) dat ie scharrelt met andere meisjes sinds t uit is met jouw, betekend dit dan dat het ja niks meer doet hoe het tussen jouw en haar :confused: zit, en dat t gewoon over is voor hem, of is dit gewoon om eerlijk te zijn en de waarheid te vertellen of wat?
Boys tell me hoe denken jullie, want ik snap de logica van velen niet meer :confused: :confused: :confused:
HalfBlood
19-08-2003, 00:43
wallah ma'fehim weloe.
Sorry hoor ...maar in jou verhaal en vraag zit geen rechte lijn ..:confused:
GangstaLovin
19-08-2003, 00:44
ik snap haar ook niet ...
Tweetylove
19-08-2003, 00:48
hahah
ga slapen meid
alsjeblieft
zelf wij begrepen je niet
probeer het morgen maar ff :D
hahah mischien hebben jullie gelijk, wat ik er mee bedoelde is dat als t uit is met een jongen, en die verteld je dat hij scharrelt met andere denken jullie dat dit is om je duidelijk te maken dat t echt over is, of om je jaloers te krijgen.
ik weet beetje rare vraag maar zit langer verhaal achter, maar ja thanks voor de reakties en denk idd beter om te gaan slapen
Wael_Beni_Saidi
19-08-2003, 00:56
Origineel gepost door moi21
hahah mischien hebben jullie gelijk, wat ik er mee bedoelde is dat als t uit is met een jongen, en die verteld je dat hij scharrelt met andere denken jullie dat dit is om je duidelijk te maken dat t echt over is, of om je jaloers te krijgen.
ik weet beetje rare vraag maar zit langer verhaal achter, maar ja thanks voor de reakties en denk idd beter om te gaan slapen :confused: :confused:
Itsjustme
19-08-2003, 00:57
lost in the world
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.