Bekijk originele versie : last van afscheiding
salaam wa3aleykom,
ik zit egt met deze probleem, wat kan je aan doen om het opte houden?? en s het normaal dat een jonge vrouw ( niet getrouwd maagd dus) dat ze veel last van heeft???? :o.
C_warrior
28-01-2007, 22:25
ik heb last van afschijting HAHAHAHHAHAH :o sorry grapje :o
afscheiding is een schoonmaak procedure duss kan je weinig aan doen :D
Nou zeg wat een flauwe reacties, soms kun je er gewoon niks aan doen hoor
sahrazad1971
29-01-2007, 18:08
Goed blijven spoelen, je kan er weinig aandoen. iedere keer dat je naar de wc gaat gewoon goed spoelen daaronder
salaam wa3aleykom,
ik zit egt met deze probleem, wat kan je aan doen om het opte houden?? en s het normaal dat een jonge vrouw ( niet getrouwd maagd dus) dat ze veel last van heeft???? :o
Flink schrobben met zeezout, ruwe soda en azijn.:goedzo:
houvanje
29-01-2007, 20:13
je bent gewoon op een vruchtbare periode gestuit meid.... of anders een schimmelinfectie.... dan heb je onder andere last van afscheiding
salaam wa3aleykom,
ik zit egt met deze probleem, wat kan je aan doen om het opte houden?? en s het normaal dat een jonge vrouw ( niet getrouwd maagd dus) dat ze veel last van heeft???? :o
ik heb eerder ook een topic geopent over afscheiding, ik heb daar ook last van, t voelt vies!!
ik doe soms inlegkruisjes maar soms weer niet dan ja 4a5 keer per dag me onderbroek wisselen..
kijk ik was goed daar onde maar als ik de badkamer itloop na 5 minuten ofso dan komt het meer naar beneden:moe: weet iemand wat er tegen kan doen
salaam wa3aleykom,
ik heb eerder ook een topic geopent over afscheiding, ik heb daar ook last van, t voelt vies!!
ik doe soms inlegkruisjes maar soms weer niet dan ja 4a5 keer per dag me onderbroek wisselen..
kijk ik was goed daar onde maar als ik de badkamer itloop na 5 minuten ofso dan komt het weer naar beneden:moe: weet iemand wat er tegen kan doen
snuffeltje
31-01-2007, 15:13
Vooral niet met zeep wassen, want dat beschadigt je zuurgraad.
anisaleila
31-01-2007, 17:41
enkel met water wassen (als je bid, doe je sowieso paar keer per dag l'woedo....als t egt niet helpt, ga even langs bij de huisarts...misschien heb je een infectie opgelopen of iets dergelijks :)
kijk ik had blaasntsteking dus ik dacht dat het daardoor kwam,
maar nu heb ik geen blaasonsteking meer maar dat veel afschaeiding heb ik nog steeds
snuffeltje
31-01-2007, 20:03
Of mischien moet je vaker naar de WC toe om te plassen..
Krullebolletje
31-01-2007, 20:45
Er is niets tegen te doen zusters..
de ene vrouw heeft t gewoon meer dan de andere vrouw.
Respect_Saabi
31-01-2007, 22:23
nu ik dit hoor heb ik geen zin meer in die date van morgen :moe:
nu ik dit hoor heb ik geen zin meer in die date van morgen :moe:
wat was je van plan om op die date te gaan doen:moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.