Bekijk originele versie : 3 dringende vragen!!! *please klik *
hilaryduff
28-01-2007, 15:47
Salaam meiden...
ik heb 3 vragen ..
mijn eerste vraag: Ik heb vaak last van klamme zweterige handen e niet alleen wanneer ik stress maar gewoon de hel dag door ik schaam me ot om iemand een hand te geven :( heeft iemand hiervoor een oplossing voor? een cremepje of poeder ofso ?
mijn tweede vraag: Ik heb heel erg last van zweetvoeten ik snap het niet wanneer ik mijn schoenen uitdoe stinkt het heel erg en ik krijg allemaal witachtige opgezwollen kleine bolletjes onder me tene ..pantys kan ik na 1 keer gedragen te hebben gewoon weggooien omdat ze dan so erg stinken en ik draag ook katoenen sokjes maar zelfs daarin gaan me voeten echt heel erg stinken schaam me dood om me schoenen bij iemand thuis uit te doen:( heeft iemand hiervoor een oplossing..??
mijn derde en tevens laatste vraag: Ik heb op me voorhoofd en tussen me wenkbrauwen door allerlei schilfers en t is super droog je siet gewoon witte korrels ook op me neus waar ook meeteters zijn en rondom me neus en wangen ..als ik er gewone creme van olaz op smeer dan als ik e met me nagel over heen ga komt er allemaal vuil uit
iemand hier een oplossing voor:(
bedankt voor jullie tijd om dit te lezen:D
prinses007
28-01-2007, 16:05
ga gwn langs de huisarts die zal wel zalfjes hebbe voor je tenen ik denk dat je aan je zweethanden nix kan doen dat denkik in ieder geval weet nie zeker en voor je gezicht gebruik nivea bodycreme die blauiwe blik die is egt goed voor je
hilaryduff
28-01-2007, 17:46
van de huisarts krijg ik niks volgens hem moet ik gewoon katoenen sokke aan trekken ..helpt voor geen meter:(...maar bedankt voor je reactie dat van dienivea creme zal ik ff uitprobere :D
hilaryduff
28-01-2007, 18:01
Droge plekjes, vaseline uit die kleine ronde potjes.
Niet één keer insmeren, zodra je ziet dat 't droog wordt, weer insmeren.
Klamme handen en zweetvoeten, :kweetnie:
Klamme handen heeft iedereen wel als ze zenuwachtig zijn.
hey bedankt voor je reactie ik zla vaseline ook uitprobere:D
alleen dat van klamme handn heb ik de hele dag door nu ook ookal ben ik niet zenuwachtig:rolleyes: :(
hilaryduff
28-01-2007, 18:09
Ik heb gehoord dat je handen wassen met zout ook helpt, maar dat zou ook onzin kunnen zijn.
Misschien dat talkpoeder helpt?
ik kan het proberen en talkpoederhelpt helaas niet:(
hilaryduff
28-01-2007, 18:24
Aah, dat is wel vervelend.
Bij een dokter ben je al geweest zei je?
ja volgens hem is het tijdelijk heb echt een slechte huisarts:(
hilaryduff
28-01-2007, 18:32
Dat kan best kloppen, zit je nog in je puberteit?
ik ben 23 jaar nu
prinses007
28-01-2007, 19:35
ik had ok ooit een x gehoord dat talkpoeder goed was voor zweet handen en zweet voeten
maar wist neit dat je zelfs als je slippers aan hebt zweetvoeten kon krijgen jeetje dat is egt klote
mizz_maghrabia
28-01-2007, 20:27
Een schat, voor zweetvoeten heeft de dokter echt wel wat. Je moet hem gewoon op zn donder geven! :D
Tenminste mijn neef had het ook, en die heeft zon zeepachtig iets ervoor gegeven....
hilaryduff
28-01-2007, 20:53
Dan is de puberteit geen probleem meer.
Hoe lang heb je er nu last van?
al sinds me 13de :(
hilaryduff
28-01-2007, 20:56
Daar heb ik nou ook last van echt KUT man.
Bijvoorbeeld als ik op bezoek ga bij bv familie moet ik eerst me handen droog maken aan me broek enzo... En zweet voeten heb ik alleen in de zomer dat is ook erg man dan kan ik geen slippers aan doen want dan glijden me slippers steeds weg.. Echt een probleem ik ging ook naar de huisarts die zij van dat ik er niks aan kan doen.. JAMMER MAN!!
ik begrijp t preciess je handne aan je broek afvegen heb ik ook ik herken t:(
ShopAholic
28-01-2007, 20:56
Sow dat van je handen, ik dacht echt dat ik de enige was met dat probleem:confused:
Als jullie ooit een oplossing hebben deel het a.u.b. met mij:D
hilaryduff
28-01-2007, 21:00
Een schat, voor zweetvoeten heeft de dokter echt wel wat. Je moet hem gewoon op zn donder geven! :D
Tenminste mijn neef had het ook, en die heeft zon zeepachtig iets ervoor gegeven....
ik zal m seke rop sn donder geven ahahah ik heb er echt last van:traan1:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.