Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : veel marokkanen sneuvelen per jaar door politiekogels.

Pagina's : [1] 2 3 4 5

haileselassie
18-08-2003, 23:21

Hoeveel marokkanen moeten er per jaar sterven door politiegeweld, voordat je kunt spreken van discriminatie? Ik lag werkelijk blauw, toen ik maandagochtend het verloop van de demonstratie in adam las; rotzooi, natuurlijk, kan het anders? Dreigbekken; " als er ME zichtbaar is, gaan we uit de bol" een paar relschoppers; dit gebeurt er, als er een BROEDER van ons wordt "vermoord". Hup knal nog maar een paar stenen door winkelruiten. Een ongelooflijk domme Marmouch, die eindigt met; ga maar rustig naar huis, "OF GA EVEN MELK EN BROOD HALEN BIJ DIRK DE GROOT!!!!!!!!!!!" Dat dit het startsein werd van een bestorming van winkels, en vernielingen, verhinderde marmouch niet om even later zijn handen te wassen in onschuld door te zeggen, " ja, die vernielingen, daar kunnen ze ons niet verantwoordelijk voor stellen, dat was na afloop, niet onze verantwoordelijkheid!" Ongelooflijk, dommer kun je je zelf niet etaleren in de media. Bedankt, marmouch, voor het ingooien en beschadigen van het imago van heel wat respectabele en fatsoenlijke marokkanen!!!!!!!!

camjo
19-08-2003, 00:23
Origineel gepost door haileselassie Hoeveel marokkanen moeten er per jaar sterven door politiegeweld, voordat je kunt spreken van discriminatie? Ik lag werkelijk blauw, toen ik maandagochtend het verloop van de demonstratie in adam las; rotzooi, natuurlijk, kan het anders? Dreigbekken; " als er ME zichtbaar is, gaan we uit de bol" een paar relschoppers; dit gebeurt er, als er een BROEDER van ons wordt "vermoord". Hup knal nog maar een paar stenen door winkelruiten. Een ongelooflijk domme Marmouch, die eindigt met; ga maar rustig naar huis, "OF GA EVEN MELK EN BROOD HALEN BIJ DIRK DE GROOT!!!!!!!!!!!" Dat dit het startsein werd van een bestorming van winkels, en vernielingen, verhinderde marmouch niet om even later zijn handen te wassen in onschuld door te zeggen, " ja, die vernielingen, daar kunnen ze ons niet verantwoordelijk voor stellen, dat was na afloop, niet onze verantwoordelijkheid!" Ongelooflijk, dommer kun je je zelf niet etaleren in de media. Bedankt, marmouch, voor het ingooien en beschadigen van het imago van heel wat respectabele en fatsoenlijke marokkanen!!!!!!!! Ben je nu afgereageerd.. :D Ok..het doet goed he.. :D

haileselassie
19-08-2003, 00:47
Het is toch gewoon zielig, mister justice, dat geef je toch toe? Maar ja, ik had geen tv gekeken, dus eerdere reakties van een flink aantal landgenoten uit marokko hier, zaterdag en zondag al, die het ook grote schande vonden, niet gelezen, want, die waren alweer van de eerste pagina af verdwenen; daarom was dit mosterd na de maaltijd, en kan ik je reaktie begrijpen. Sorrie dat mijn reaktie door het late reageren mijnerzijds, op jou het gevoel heeft gehad, van nou, stop nou maar, we weten het nu wel; want daarin had je gelijk. Maar ja, aan de andere kant, het is elke keer weer opnieuw zo'n zooitje, bij die "demonstraties"!

haileselassie
19-08-2003, 00:51
Hopelijk kun je zo snel mogelijk kappen met die Jehova-Getuigen. Dat moet je tegen jezelf zeggen, ama, jij bent er mee begonnen, en jij hebt die term voor het eerst gebruikt, als zijnde van toepassing op mij. Dit was voor mij zo vreemd, dat ik vermoed, dat jij die dag, of eerder bezoek hebt gehad van 1 van deze mensen; en daar blijkbaar van bent geschrokken!

haileselassie
19-08-2003, 00:53

goed lezen ama; de moraal; "Maar ja, aan de andere kant, het is elke keer weer opnieuw zo'n zooitje, bij die "demonstraties." Maar nou help ik je niet meer hoor!

PeterN
19-08-2003, 13:14
Niet in raadseltjes spreken. Spreek duidelijke taal De beste man spreekt geen raadseltjes, maar behoorlijk duidelijke taal. Waarom jij er steeds niet op ingaat en steeds een beetje nonchalant wat provocerende benamingen ertussen gooit (in de hoop dat daar op wordt ingegaan) is mij ook een raadsel...

Maria_Magdalena
19-08-2003, 13:21
..en wat is er mis als iemand Jehova´s Getuige zou zijn? Oja: moslims tolereren over het algemeen maar 1 geloof..

sword
19-08-2003, 13:30
Origineel gepost door Maria_Magdalena ..en wat is er mis als iemand Jehova´s Getuige zou zijn? Oja: moslims tolereren over het algemeen maar 1 geloof.. Wat is er mis met een Jehova-Getuige: heel veel, onnoemelijk veel, teveel om op te noemen, zoveel loopt er mis met Jehova's Getuigen. Oja, er is maar één geloof en cultuur in de gehele geschiedenis van de mensheid dat er in geslaagd is om geen enkel ander geloof te tolereren op zijn bodem: namelijk het Christendom !!! :zwaai: Sword

Maria_Magdalena
19-08-2003, 13:35
Ik ben atheïst :zwaai: Allah, God, Jaweh etc. zijn naar mijn mening hersenspinsels voor mensen die gehersenspoeld zijn en zonder dit geen doel hebben om hun leven inhoud te geven.......

Willemien
19-08-2003, 13:36
Origineel gepost door sword Wat is er mis met een Jehova-Getuige: heel veel, onnoemelijk veel, teveel om op te noemen, zoveel loopt er mis met Jehova's Getuigen. Oja, er is maar één geloof en cultuur in de gehele geschiedenis van de mensheid dat er in geslaagd is om geen enkel ander geloof te tolereren op zijn bodem: namelijk het Christendom !!! :zwaai: Sword ... mag ik ff weten dan welk deel van deze aardbol valt onder christelijk grondgebied volgens jou ...waar volgens jou geen ander geloof getolereerd wordt ... :D ben heel benieuwd :D

PeterN
19-08-2003, 13:36
Origineel gepost door sword Oja, er is maar één geloof en cultuur in de gehele geschiedenis van de mensheid dat er in geslaagd is om geen enkel ander geloof te tolereren op zijn bodem: namelijk het Christendom !!! In alle islamitische landen is het veel beter geregeld wat betreft vrijheid van geloof?

grendel
19-08-2003, 13:37
Origineel gepost door sword Wat is er mis met een Jehova-Getuige: heel veel, onnoemelijk veel, teveel om op te noemen, zoveel loopt er mis met Jehova's Getuigen. Oja, er is maar één geloof en cultuur in de gehele geschiedenis van de mensheid dat er in geslaagd is om geen enkel ander geloof te tolereren op zijn bodem: namelijk het Christendom !!! :zwaai: Sword Klopt.... :D ...........maar geef de Taliban ook wat krediet ;) of ben je die al vergeten............ :D

grendel
19-08-2003, 13:38
Origineel gepost door PeterN In alle islamitische landen is het veel beter geregeld wat betreft vrijheid van geloof? ........haha,........en daarom willen er zo veel WEG.... :D :zwaai:

grendel
19-08-2003, 13:41
Origineel gepost door vikker Darom staat het hier vol met moskeeën en hebben een hele hoop Afghanen overlaatst hongerstaking gehouden in een kerk.. Want zulks zou men in een moskee niet tolereren... ;) Vergeet de Marokkanen niet die in hongerstaking gingen in de Mozes en Aaronkerk te Amsterdam......................................... . :D De moskee was vol.... :D :zwaai:

sword
19-08-2003, 14:01

julie blijven toch allemaal steeds dezelfde domme fout maken hé ! Neem even de gehele geschiedenis van het Christendom erbij, en wat merken we? Vrijheid van Godsdienst is pas ingevoerd na de de 2°de Wereldoorlog en ook uit schaamte om de dood van zes miljoen EUROPESE joden, De islam is pas in 1960 of later pas erkend als een godsdienst! Als je dat vergelijkt met De Islam: jongens toch, vrijheid van godsdienst zit verankert in de Koran en zelfs voor de joden en dit vanaf het onstaan van het Islamitisch Rijk!!! :zwaai: Sword

Pagina's : [1] 2 3 4 5