Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uitzendbureau's

ghorotia
28-01-2007, 13:43

selaam iedereen Ik zit namelijk met een vraagje.. Ik ga dit jaar InchAllah afstuderen en ga daarna volop op zoek naar een baan. ( ben van belgië) natuurlijk wil midden september beginnen met werken. tijdens de zomervakantie ga ik naar Marokko ( 21/07 tot 10/09). Is het mogelijk als ik direct bij het behalen van mijn diploma naar de uitzendbureau's ga om werk te zoeken en hun zeggen da ik midden september zou willen beginnen??? is dat mogelijk? is dat toegestaan?

prinses007
28-01-2007, 14:09
ik weet niet veel over uitzendburaue maar je moet wel door drie rondes kome wil je aangenomen worden en dat worden drie verschillende dagen en dan moetje nog op antworod wachten maar je kan het proberen maar je kan dan beter een opensollicitattie doen want als ze mensen echt nodig hebebn willen zeje gelijk hebben

hannan2000
28-01-2007, 14:10
Ja, natuurlijk is dat mogelijk...

ghorotia
28-01-2007, 15:17
Dus ik kan het doen?,

fatja
28-01-2007, 23:13

selaam iedereen Ik zit namelijk met een vraagje.. Ik ga dit jaar InchAllah afstuderen en ga daarna volop op zoek naar een baan. ( ben van belgië) natuurlijk wil midden september beginnen met werken. tijdens de zomervakantie ga ik naar Marokko ( 21/07 tot 10/09). Is het mogelijk als ik direct bij het behalen van mijn diploma naar de uitzendbureau's ga om werk te zoeken en hun zeggen da ik midden september zou willen beginnen??? is dat mogelijk? is dat toegestaan? tuurlijk meid, je geeft zelf aan wanneer je wilt beginnen en aangezien je voor twee maanden weg bent raad ik je wel aan om je in te schrijven bij de VDAB, zo sta je bij hen ook geregistreerd en kunnen bedrijven je vanaf die datum ook beginnen te contacteren, en ga bij verschillende interims langs, en die drie rondes die iemand vermelde nou dat hangt af van interim tot interim aangezien het bij mij zo niet is gegaan maar werd k telefonisch gebeld of ik in die baan geinteresseerd was en bij het afstuderen hebben ze direct een gesprek geregeld en mocht ik direct beginnen, dus het hangt volledig van interim tot interim af met die selectiesproeven, bij de één doen ze het wel bij de andere niet, en inshallah ga je snel een baan vinden na een welverdiende vakantie:D wa salaam,...

ghorotia
29-01-2007, 11:41
schoukran zinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa