Bekijk originele versie : Hoe heb jij je vriend/verloofde/man ontmoet??
Waar ik erg nieuwsgierig naar ben is hoe jullie je vriend/verloofde of man hebben ontmoet!! Het geldt ook voor de mannen!!
Ik ben er erg nieuwsgierig naar jullie reacties!! :)
Atlasleeuw
11-07-2002, 19:46
hoe ik haar heb ontmoet??
NIET !!!!!!! :lol: :lol:
Origineel gepost door atlasleeuw188
hoe ik haar heb ontmoet??
NIET !!!!!!! :lol: :lol:
HAHA...I'M THA MAN....HIHI....DAN WIL IK WEL JE REACTIE...
OP MIJN TOPIC WAT HEB JE OOIT GEDACHT...
MAAR ANYWAY ....IK HEB HAAR OOK NOG NIET GEVONDEN
BESLEMA
Atlasleeuw
11-07-2002, 19:55
Origineel gepost door PSCHYCO
HAHA...I'M THA MAN....HIHI....DAN WIL IK WEL JE REACTIE...
OP MIJN TOPIC WAT HEB JE OOIT GEDACHT...
MAAR ANYWAY ....IK HEB HAAR OOK NOG NIET GEVONDEN
BESLEMA
ik zal eens kijken..
atalsleeuw18 en PSYCHO!!------> insallah zullen jullie gauw de ware vinden!!
Origineel gepost door lalla zinna
atalsleeuw18 en PSYCHO!!------> insallah zullen jullie gauw de ware vinden!!
SOEKRAN ZUSTER...INSHALLAH IK HOOP HET OOK...
MAAR WAT ALS JE HAAR DENK TE HEBBEN GEVONDEN....
JE WORD NIET DOOR HAAR FAMILIE GEACCEPTEERD....
GEWOON EEN VRAAG ....???
Origineel gepost door PSCHYCO
SOEKRAN ZUSTER...INSHALLAH IK HOOP HET OOK...
MAAR WAT ALS JE HAAR DENK TE HEBBEN GEVONDEN....
JE WORD NIET DOOR HAAR FAMILIE GEACCEPTEERD....
GEWOON EEN VRAAG ....???
dat is een hele moelijke situatie..dan moet het meisje een keuze maken..haar ouders of haar vriend..maar alles is al makthab!!
nu zullen jullie zekr denken----> waar heeft die lalla zinna haar vriend ontmoet?????
ik heb hem op www.tmf.nl ontmoet..chatten..het was een week na de ramadan..en ik had pas internet..om precies te zijn..op 27 november..ik was bezig om het net een beetje te ontdekken..ik had gehoord over tmf.nl..dus ik dacht why not, let`s try..na vele chatsessies met andere jonfens..kwam ik hem tegen..knuffelbeer..hij was heel apart..en we hadden allebei dezelfde denkwijze..hij vroeg: mag ik je e-mailadres..ik zei: nee sorry ik geef mijn e-mail noit via chat..na een lange discussie van langer dan een uur..heb ik hem uiteindelijk hem toch mijn adres gegeven..gelijk die nacht stuurde hij mij een mailtje..we hebben ongveer 2 maanden met elkaar gechat..en uiteindelijk heb ik hem ook mijn telefoonnummer gegeven..hij belde mij heel vaak..ik belde maar af en toe..in het begin waren we gewoon goede vrienden van elkaar en wisselde elkaars ervaringen uit over bijvoorbeeld marokko..hij zei tegen mij dat hij erg benieuwd is over hoe ik eruit zie..en vroeg of het mogelijk is om een keer met elkaar af te spreken..ik wou in het begin niet..maar ik zei dat ik erover na zou denken..maar na weken te hebben nagedacht hebben we uiteindelijk toch met elkaar afgesproken..het zou geen date zijn en we zouden samen ook niks drinken..we zouden elkaar gewoon ff 10 minuten zien..we spraken na schooltijd af bij V&D..en ik schtok best toen ik hem zag..want ik had een heel ander beeld over hem..want hij zag er veel ouder uit..we spraken elkaae ff ongeveer 10 minuten..twee weken na deze ontmoeting begon ik gevoelens voor hem te krijgen..maar ik durfde het hem niet te zeggen..maar ik zat er erg mee..uiteindelijk melde ik het hem via een mail..en ik stuurde tegelijk ook een smsje waarbij in stond dat ik hem iets heel serieus heb gemaild..hij ging gelijk zijn mails lezen..en stuurde een sms terug..waarin stond dat er toeval is want hij had ook gevoelens voor mij..
nu hebben we al 7 maanden samen een relatie..het is echt een hele goede jongen..ik ben echt trots op hem..insallah zullen mijn ouders hem accepteren (ook al is hij afkomstig van een ander ras)..en hij wil gauw om mijn hand komen vragen..maar eerst moet hij zijn studie afmaken...
maar ik ben echt benieuwd hoe jullie je vriend, verlooefde of man hebben ontmoet..!!
Origineel gepost door Lamode
Wat romantisch zeg.
Ik ben echt blij voor je, hoop dat ik ook Insha-Allah mijn toekomstige vriend zal ontmoeten.
Veel geluk samen.
Lamode.
Insallah!!
Nou mijn verhaal......
Afgelopen zomer had ik Pfeiffer en ik had net glasvezelkabelaansluiting op mijn kamer en ik kreeg naar mijn zin te weinig emails. Dus plaatste ik een advertentie op penpals.net en daar reageerde veel meiden en jongens from all over the world op. Met velen heb ik nog wel contact, met anderen wat minder en met velen helemaal niet meer.
Een daarvan was mijn vriendje, hij stuurde mij een stom oninteressant meeltje, die ik eigenlijk niet wilde beantwoorden. Toch deed ik het, maar niet heel hartelijk ofzo. Hij wilde daar weer niet op reageren, maar toch deed hij het.
We hebben toen veel gemeeld en later ook gebeld. GEwoon als vrienden, en ik was wel nieuwsgierig naar hem. Want hij bleek heel aardig te zijn na dat eerste stomme meeltje.
We hebben elkaar zondag op het station ontmoet. Hij wist niet hoe ik eruit zag maar ik wel hoe hij eruit zag..... Dus ik kon gewoon doorlopen als hij er eng uit zou zien. MAar gelukkig vond ik hem gelijk hartstikke leuk en ik had meteen kriebels in mijn buik.
Nou is het al 10 maanden aan, zelfs langer.....
Sarahsalima
11-07-2002, 20:47
WAT VOOR RAS IS HIJ DAN , LALLA ZINA?
SALAAM
HEEEEEEEEEEEE
BIJ MIJ OOK!!!!!
a nariiiiiiiiiiiiii
Origineel gepost door Sarahsalima
WAT VOOR RAS IS HIJ DAN , LALLA ZINA?
ik kom uit nador, hij al houceima, allebei afkomstig uit een andere berberstam .
Sarahsalima
11-07-2002, 21:00
Origineel gepost door sanaeb
SALAAM
HEEEEEEEEEEEE
BIJ MIJ OOK!!!!!
a nariiiiiiiiiiiiii
wat bij jou ook?
Sarahsalima
11-07-2002, 21:03
Origineel gepost door lalla zinna
ik kom uit nador, hij al houceima, allebei afkomstig uit een andere berberstam .
denk je dat je ouders moeilijk zullen doen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.