Bekijk originele versie : Check deze schoenen en HELLLLUUP met je mening
socialedienst
18-08-2003, 22:22
ik bedoel de schoen helemaal rechts......wie weet waar ik ze kan kopen (evt. via internet) ????? ik ben helemaal verliefd op ze!!!!!!!!
http://www.jeff.nl/collectie/puma02.jpg
zinalady
18-08-2003, 22:28
Hahhahahaahahhawahaha ik dacht dat wij vrouwen erg waren :confused:
Misschien bij shoebaloo in r'dam?? of a'dam weet je toevallig wat t merk is???...misschien kan ik je dan evt verder helpen !!;)
socialedienst
18-08-2003, 22:31
Origineel gepost door BennY_D
ik weet waar.. :o
ewa hbiba.,....zeg dan.....ik heb al gekeken bij sommige zaken en daar waren ze uitverkocht.....
ewa advies dan!! :D
CyberZina
18-08-2003, 22:31
invito lieve schat, daar heb ik zulke soort gezien maar shasha (ik weet niet of ik het goed schrijf) heeft ze ook .....en waar ze die ook hebben is Dr. Adams
GOODLUCK!!!!!!!
Dounia81
18-08-2003, 22:32
ik zou eerder op de site kijken waar je deze schoenen vandaan hebt gehaald er zal heus wel een email of tel.nr op staan waar je ze kan bellen of zit ik nou verkeerd
succes naar het zoeken van deze schoenen
socialedienst
18-08-2003, 22:33
Origineel gepost door farah77
Misschien bij shoebaloo in r'dam?? of a'dam weet je toevallig wat t merk is???...misschien kan ik je dan evt verder helpen !!;)
t zijn puma's......ik zal kijken.....was t al van plan...............en anders??
socialedienst
18-08-2003, 22:34
Origineel gepost door Dounia81
ik zou eerder op de site kijken waar je deze schoenen vandaan hebt gehaald er zal heus wel een email of tel.nr op staan waar je ze kan bellen of zit ik nou verkeerd
succes naar het zoeken van deze schoenen
daar kon ik dus geen info vinden he! anders was ik hier niet gekomen he meissie....:D
Secret_Eyes
18-08-2003, 22:34
Ik heb ze in marokko gezien bij Batta in marakech
willen jullie je koppen houden :o ik ben de enige die weet waar ze te koop zijn :ego: dus probeer nog shi dealtje te sluiten dan kan ik ook gelijk schoentjes halen :o
hoezo marokkaans :iblies:
Dounia81
18-08-2003, 22:38
Origineel gepost door solcialedienst
daar kon ik dus geen info vinden he! anders was ik hier niet gekomen he meissie....:D
ok was maar een suggestie :o
ehm volgens mij hebben ze geen puma bij shoebaloo......ff denken.....Je kan bij invito kijken en anders moet je in a'dam zijn daar kan je zeker deze schoenen vinden..... ben ff de naam kwijt van een schoenenzaak in adam daar hebben ze alle aparte modellen van o.a puma!!!
Ik hoop voor je dat je ze kan vinden !!
socialedienst
18-08-2003, 22:40
Origineel gepost door BennY_D
willen jullie je koppen houden :o ik ben de enige die weet waar ze te koop zijn :ego: dus probeer nog shi dealtje te sluiten dan kan ik ook gelijk schoentjes halen :o
hahah...ewa kifesh.....voor wat komt wat theorie wella :stout:
ewa je weet. ik heb er ALLES voor over en ALLES is een GROOOOT woord....dusseh....kom op met die hulp dan..
of zit je alleen met me te spelen....je weet dat ik het meen he! als je me kan helpen....kom dan met die hulp..........:D
Origineel gepost door solcialedienst
hahah...ewa kifesh.....voor wat komt wat theorie wella :stout:
ewa je weet. ik heb er ALLES voor over en ALLES is een GROOOOT woord....dusseh....kom op met die hulp dan..
of zit je alleen met me te spelen....je weet dat ik het meen he! als je me kan helpen....kom dan met die hulp..........
meen je dat ALLES? :o
ewa kijk in amsterdam heb je de kalverstraat ewa daar moet je niet zijn :maf:
ga naar de leidsestraat aan de linkerkant 5de winkel daar heb je leuke bruine laarsjes 210 euro maar :o koop je in maat 37 (ahum:o echt maat pm ik je wel) als je die koopt dan geef ik je je antwoord.... :o
:wijs: jij zei ALLES :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.