Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Brede riemen voor bij een jas..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

zaitounaaa
27-01-2007, 21:37

hey meiden, waar kan je mooie bruine brede riemen halen die je bij een jas kan dragen? moet niet al te prijzig zijn :D bedoel zo eentje.. deze is van mango, alleen die heb je helaas niet in 't bruin :jammer: http://img258.imageshack.us/img258/4348/mangoaz2.png

zaitounaaa
27-01-2007, 22:04
niemand :rolleyes:

sousou_s
27-01-2007, 22:11
hihi heb het zelfde probleem, maar ik wil hem in het zwart!! dus iemand tips voor ons???

zaitounaaa
27-01-2007, 22:13
ik keek net op de site van mango en daar had je 'm in 't zwart voor 22 euro denk ik, die was echt leukkk.. maar jammergenoeg niet in 't bruin :jammer:

romeisa_b
27-01-2007, 22:23

woon je in rdam? dn heb je bij de Zuidplein van die brede riemen in t bruin & zwart voor maar 6 / 8 eurotjes.

zaitounaaa
27-01-2007, 22:29
woon je in rdam? dn heb je bij de Zuidplein van die brede riemen in t bruin & zwart voor maar 6 / 8 eurotjes. nee kom niet van r'dam, maar ben daar van plan maandag naartoe te gaan.. zijn die riemen hard, dus niet van dat zachte slappe stof? ik wil namelijk een harde riem.. wel goedkoop hoor 6/8 euro.. ben benieuwd! shoukran :kus:

romeisa_b
27-01-2007, 22:32
nee kom niet van r'dam, maar ben daar van plan maandag naartoe te gaan.. zijn die riemen hard, dus niet van dat zachte slappe stof? ik wil namelijk een harde riem.. wel goedkoop hoor 6/8 euro.. ben benieuwd! shoukran :kus: Jep je hebt harde & dunne . Rdam niet in de stadd daar zijn ze gwn prijzig maar in de Zuidplein gewoon klein winkelcentrumpje weet nie hoe ik het moe uitleggen anyway daar heb je harde en dunne voor 8 euro had ik die gehaald maar me zus heeft gistere zwart gehaald voor 5 / 6 euro en ze zei dat ze nu nog goedkoper zijn ..voor 5 /6 dus.

zaitounaaa
27-01-2007, 22:33
Jep je hebt harde & dunne . Rdam niet in de stadd daar zijn ze gwn prijzig maar in de Zuidplein gewoon klein winkelcentrumpje weet nie hoe ik het moe uitleggen anyway daar heb je harde en dunne voor 8 euro had ik die gehaald maar me zus heeft gistere zwart gehaald voor 5 / 6 euro en ze zei dat ze nu nog goedkoper zijn ..voor 5 /6 dus. ooh oke dus niet in de stad.. ga met een vriendin, die weet wel waar zuidplein is.. hoop dat ze er nog zijn! hoe heet die winkel trouwens? of is het een markt?

zaitounaaa
28-01-2007, 13:19
bij ons weer niet, dat haat ik van kleine steden.. ga voor de zekerheid nog een keer kijken en navragen hoor, moet 'm gewoon hebben! thanks :kus:

zaitounaaa
28-01-2007, 13:46
ja op internet heb ik alleen die ene gevonden bij de mango, die zwarte.. op andere sites van andere winkels zijn ze te dun of net niet te breed :moe: maar ik ga insha'Allah binnenkort even goed zoeken! nog bedankt :kus:

sousou_s
28-01-2007, 14:23
Hier in Zeist, hebben we ze bij de Vero Moda voor 16 euro in t: Zwart Bruin en Rood. XxX he meid, wanneer heb je ze voor het laatst daar gezien? :kus:

Rania_Tanger
28-01-2007, 14:44
hey meiden, waar kan je mooie bruine brede riemen halen die je bij een jas kan dragen? moet niet al te prijzig zijn :D bedoel zo eentje.. deze is van mango, alleen die heb je helaas niet in 't bruin :jammer: http://img258.imageshack.us/img258/4348/mangoaz2.png zo'n riem wil ik in het WIT!!!. ik kan ze nog nergens vinden. de kleuren die je vind zijn op dit moment zwart en bruin, maar daar heb ik genoeg van. Is niemand zo'n riem tegen gekomen in het wit???? anders moet ik een paar maanden wachten tot ze met de zomercollectie komen. :moe:

zaitounaaa
28-01-2007, 14:56
zo'n riem wil ik in het WIT!!!. ik kan ze nog nergens vinden. de kleuren die je vind zijn op dit moment zwart en bruin, maar daar heb ik genoeg van. Is niemand zo'n riem tegen gekomen in het wit???? anders moet ik een paar maanden wachten tot ze met de zomercollectie komen. :moe: ik had deze precies hetzelfde gezien bij een meisje in 't wit, zag er zooo leuk uit! maar waar heb je die riemen in 't bruin gezien?

Rania_Tanger
28-01-2007, 14:58
ik had deze precies hetzelfde gezien bij een meisje in 't wit, zag er zooo leuk uit! maar waar heb je die riemen in 't bruin gezien? die heb ik zelf kado gekregen dus weet ik het niet. Wit is idd erg mooi vooral in de zomer. ik blijf zoeken tot ik m vind:hihi:

zaitounaaa
28-01-2007, 15:01

die heb ik zelf kado gekregen dus weet ik het niet. Wit is idd erg mooi vooral in de zomer. ik blijf zoeken tot ik m vind:hihi: ooh oke..:) ja die ik had gezien bij dat meisje was wit en die sluiting was zeg maar goud.. hij was echt leuk :love: zo eentje zoek ik in 't bruin, word gek omdat ik 'm niet kan vinden!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18