Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kleren bleken..???!!

maissa505
27-01-2007, 19:58

Weet iemand hoe ik dat kan vermeiden, tis zo erg me nieuwe blousjes zijn bijna allemaal vaag van kleur!:( Iemand goeie tips?!

selina123
27-01-2007, 20:48
kep ook eens mijn jeansbroek gebleekt, toen werd ie groen met wit :P maar je krijgt ook weer spul om die vage kleur weg te krijgen

Chaimav
28-01-2007, 08:54
Weet iemand hoe ik dat kan vermeiden, tis zo erg me nieuwe blousjes zijn bijna allemaal vaag van kleur!:( Iemand goeie tips?! kleren binnenste buiten wassen, zo gaan die heel lang mee :goedzo: en anders kun je zo een verfpakje kopen bv zwarte verfpoeder voor zwarte was, in de wasmachine steken (goed de bijsluiter lezen) en je kleren hebben hun kleurtje terug zo ziet da pakje eruit http://www.dylon.nl/producten/images/jpg/wasautomaat_doos.jpg offffffffff........... nieuwe kleren eerst een nachtje in azijn laten weken, (en daarna wel wassen he) voor de kleurvastheid

maissa505
28-01-2007, 18:54
Maar die verfpoeder heb je daar alle kleuren van of niet?! Ja dat heb ik ook ergens gehoord azijn, zodat het niet afgeeft jék?!

Chaimav
28-01-2007, 23:26

Maar die verfpoeder heb je daar alle kleuren van of niet?! Ja dat heb ik ook ergens gehoord azijn, zodat het niet afgeeft jék?! ja die verfpoeder heb je in alle kleuren ja als je nieuwe kleren een nachtje laat weken in water en een flinke scheut azijn houden de kleuren beter vast en gaat ze minder snel bleken als je die wast

Magrebhia_S
29-01-2007, 10:33
ja ik heb gehoord azijn voor witte bloesjes enz. maar nooit zelf geprobeerd

maissa505
31-01-2007, 20:22
ja die verfpoeder heb je in alle kleuren ja als je nieuwe kleren een nachtje laat weken in water en een flinke scheut azijn houden de kleuren beter vast en gaat ze minder snel bleken als je die wast Ahaa, heel erg bedankt meid! Ga het eens proberen!;)

Chaimav
31-01-2007, 20:53
geen dank :zwaai:

BellaxRose
31-01-2007, 21:08
je moet je kleren eerst in koud water laten weken, dan behoudt je de kleur ook en je kleren krimpen ook niet;)