Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden van de lijnbaan

Pagina's : [1] 2

soulbabe
18-08-2003, 20:24

ewa mensen wat vinden jullie van de meiden van de lijnbaan en hoe ze zich daaro gedragen en 10 duizend keer langslopen en jongens scoren graag jullie mening ik wacht vooral op jou wiam

Tsjelzies
18-08-2003, 20:27
Origineel gepost door soulbabe ewa mensen wat vinden jullie van de meiden van de lijnbaan en hoe ze zich daaro gedragen en 10 duizend keer langslopen en jongens scoren graag jullie mening ik wacht vooral op jou wiam dat zijn wijven zonder leven en nergens anders om geven en zonder zelfvertrouwen echt iets om voor te rouwen ik kan ze niet uitstaan............................. :o ;) oke wat rijmt op uitstaan oke je weet wel wat ik zo'n beetje bedoel

soulbabe
18-08-2003, 20:29
sommige komen daar echt om te winkelen en andere niet maare wat ik wou weten zie daaro ook bekende gezichten

Tsjelzies
18-08-2003, 20:31
Origineel gepost door soulbabe sommige komen daar echt om te winkelen en andere niet maare wat ik wou weten zie daaro ook bekende gezichten laat ze lopen tot ze een ons wegen ze zeggen allah geeft goeie mannen aan goeie vrouwen en slechte mannen aan slechte vrouwen

fousia
18-08-2003, 20:32

Ik kan ze ook niet uitstaan.... Je hoort ze van de verte al aankomen met dat gegil en gelach. Want ja anders vallen ze niet op he :zwaai:

Tsjelzies
18-08-2003, 20:34
Origineel gepost door fousia Ik kan ze ook niet uitstaan.... Je hoort ze van de verte al aankomen met dat gegil en gelach. Want ja anders vallen ze niet op he :zwaai: meestal vallen ze ook op met hun stoplicht make-up die van 10km te zien is :belgie: :auw: dan zeg ik in mezelf I GONNA KILL YOUUUU

fousia
18-08-2003, 20:37
Origineel gepost door arimas_maroc meestal vallen ze ook op met hun stoplicht make-up die van 10km te zien is :belgie: :auw: dan zeg ik in mezelf I GONNA KILL YOUUUU hahahah ja...erg he Maar ja die heb je er ook tussen zitten he Het word steeds erger vind ik....

hayat17
18-08-2003, 20:38
sorryyyyyyy maar what the **** is de lijnbaan nou weeerrrr :maf2:

soulbabe
18-08-2003, 20:40
dat is de centrum straat van rotterdam

hayat17
18-08-2003, 20:42
oohh thanksss hahahaha dat wist ik echt niet joh ik ben namelijk niet zo bekend in rotterdam maar wieliee is het zo erg da jaaahh schiettt

Tsjelzies
18-08-2003, 20:46
Origineel gepost door soulbabe dat is de centrum straat van rotterdam bij denhaag in centrum en de haagse markt is ook zo'n plek waaar ze met toeters en bellen zich net als clowns gedragen

-xxx-Rachida
18-08-2003, 20:59
Tja, de lijnbaan is maar een stukje van 'de stad'. En bovendien zijn het de jongens die met hun ik-ben-kapot-stoer look en de ik-ben-de-man outfit op de banken van 'de doelen' zitten. Tip: stoor je er niet aan en doe gewoon de dingen waarvoor je bent gekomen....

soulbabe
18-08-2003, 21:07
je hebt helemaal elijk rachida

Tsjelzies
18-08-2003, 21:08
Origineel gepost door soulbabe je hebt helemaal elijk rachida kun je me nog zggen hoe dat liedje heet :D :D

wiam
18-08-2003, 21:35

Origineel gepost door soulbabe ewa mensen wat vinden jullie van de meiden van de lijnbaan en hoe ze zich daaro gedragen en 10 duizend keer langslopen en jongens scoren graag jullie mening ik wacht vooral op jou wiam HAHAHAHAHAH......LIEVERD JIJ KIERT MIJ MET DEZE TOPIC~!!! De meeste mensen die op lijnbaan lopen hebben 1 doel en dat is: SCOREN EN GESCOORD WORDEN!!!! Dit geld niet voor iedereen die op de lijnbaan loopt.....er zijn ook mensen die relax gaan shoppen....maar de meeste mocro boys/chicks gaan daar om te checken en gecheckt te worden!! Ewa soulbabe....gaat het weer een beetje na die shocktoestand???? Kus Wiam

Pagina's : [1] 2