Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraagje aan de dames ...

Pagina's : [1] 2 3 4

Shahinez
18-08-2003, 19:09

Ik vroeg me steeds af of ik wel normaal was ... heb er vandaag nog over gesproken met een paar vriendinnen en ze hebben mij gelijk gegeven,dat het vrij normaal was ... Zijn jullie ook SUPERGE.IL juist voor je menstruaties,tijdens je menstruaties en juist erna???Voor mij bezorgd het echt problemen,want voor het kleinste ding,wind ik me op, echt niet normaal ... laat staan als er een lekkere man voorbij komt ... ajaw a jemma grrrrrrrrrrrrr :D Tada :zwaai:

Firdaoss
18-08-2003, 19:11
La howla ila quata ila billah

Shahinez
18-08-2003, 19:12
Origineel gepost door temsamni Ik ben nooit ongesteld en ben altijd ge.il....oh ja, ik ben dan ook een man! :D Awilie die vraag was ook niet aan jou gesteld mijn beste vriend ... maar is goed,ik ben al blij om te weten dat je ALTIJD ge.il bent :D

Shahinez
18-08-2003, 19:13
Origineel gepost door Firdaoss La howla ila quata ila billah Whaaaaaaaaaaaaaatt??Wajaw het was maar een vraag???Alsof jij niet ge.il word,zahmak tnawies beginnen te verkopen ... ik kan erop wedden dat jij zo eentje bent,een heel zwijgzame maar DIEPE DIEPE GRONDEN ...

miss_nadiaatje
18-08-2003, 19:18

ja maar niet altijd. :zwaai:

Shahinez
18-08-2003, 19:18
Origineel gepost door temsamni :giechel: :giechel: Ze is ook gewoon een ge.ilerd! :D Ik denk het ook,ze ligt misschien elke avond zich dood te masturberen komt zij mij hier dan een lesje leren ... :rolleyes:

socialedienst
18-08-2003, 19:21
nu heb je alle aandacht! en nu??? hey k7ieba.....hou je bullsh*t voor je oke?????? of is dit een oproepje om gen.eukt te worden????

Najmatje
18-08-2003, 19:24
jah man k ook maar soms he:stout: :D FATOEEEEEEEEEEE!!! :hihi: :D

miss_nadiaatje
18-08-2003, 19:26
hoezo is zij gelijk een ****? slaat nergens op!!!

Shahinez
18-08-2003, 19:26
Origineel gepost door solcialedienst nu heb je alle aandacht! en nu??? hey k7ieba.....hou je bullsh*t voor je oke?????? of is dit een oproepje om gen.eukt te worden???? Hey zwiemel niemand heeft met jou gesproken okay,ik ben serieus bezig ... en dat is gewoon bewezen dat het zo is,ik vroeg me gewoon af of de dames hier onder ons deze symptomen ook krijgen ... En nee hoor,ik wil geus niet gen.eukt worden,ik ben geen K7ab als jou PEACE :aftel: :melig:

Shahinez
18-08-2003, 19:27
Origineel gepost door miss_nadiaatje hoezo is zij gelijk een ****? slaat nergens op!!! Wollahila,ik open een topic,misschien heb ik het niet goed bewoord ofzo,noemt hij me gelijk een k7ieba???tazzzz :o

DonnaBella
18-08-2003, 19:28
Origineel gepost door Shahinez Ik vroeg me steeds af of ik wel normaal was ... heb er vandaag nog over gesproken met een paar vriendinnen en ze hebben mij gelijk gegeven,dat het vrij normaal was ... Zijn jullie ook SUPERGE.IL juist voor je menstruaties,tijdens je menstruaties en juist erna???Voor mij bezorgd het echt problemen,want voor het kleinste ding,wind ik me op, echt niet normaal ... laat staan als er een lekkere man voorbij komt ... ajaw a jemma grrrrrrrrrrrrr :D Tada :zwaai: nu je t zegt :o

Shahinez
18-08-2003, 19:32
Origineel gepost door temsamni Maar jullie stinken dan! Niet echt iets voor de mannen om g.eil van te worden! :rolleyes: Tor ... ik zei niet dat JULLIE ge.il op ons zouden worden,het is juist omgekeerd,WIJ WORDEN G.EIL

Shahinez
18-08-2003, 19:33
Origineel gepost door DONNABELLA nu je t zegt :o SJIE JE WEL .... :melig:

Shahinez
18-08-2003, 19:35

Origineel gepost door temsamni Maar wij niet! Dus pakken jullie allemaal maar een ***** als je ongesteld bent! Ik blijf uit de buurt! Hahah wat moest er eigenlijk in de plaats van die sterren staan?

Pagina's : [1] 2 3 4