Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Seksuele voorlichting thuis!

Pagina's : [1] 2

TYGER
27-01-2007, 00:10

Hoe zit dat bij jouw thuis? Heb jij seksuele voorlichting gehad? Hoe wordt het besproken? Hoe oud was je? Met je vader of met je moeder? Ik hoor en zie dat veel dames met hun moeder over alles kunnen praten. Maar is dat zo dat mannen/jongens geen voorlichting thuis krijgen? Ikzelf heb nog geen woord van mijn vader gehoord over seks. Is dat zo dat ze denken dat je er toch vanzelf achter komt? Ik denk dat veel meiden voorlichting krijgen, omdat hun ouders bang zijn dat het meisje wat verkeerds doet, of wat overkomt. Bij een jongen zijn ze minder snel bang, dus wordt dat bijna nooit gedaan. Tell me you stories.

Eerbiedwaardige
27-01-2007, 00:17
Ik had t aan mijn broertje uitgelegd maar toen mijn ma erachter kwam allatief. Ze kon me levend villen.

TYGER
27-01-2007, 00:23
Ik had t aan mijn broertje uitgelegd maar toen mijn ma erachter kwam allatief. Ze kon me levend villen. Dus het was een beetje te vroeg om het hem uit te leggen. Hij heeft je verraden :haha:

Eerbiedwaardige
27-01-2007, 00:29
Dus het was een beetje te vroeg om het hem uit te leggen. Hij heeft je verraden :haha: Ja vroeg 11 jaartjes maar mijn ma ziet m nog echt als haar kindje. Maar verraden nee; k ben gewoon heel open daarin dus we hadden t een keertje over menstruatie en ik legde alles haarfijn uit :haha: en mijn ma keek heel raar en toen vroeg ze: wat vertel je m allemaal. Dus ik zei: Nou hoe hij tot stand is gekomen etc. En toen zag ik de slippers vliegen. Wist ik veel dat ze boos zo worden :stoned: :haha:

TYGER
27-01-2007, 00:31

Ja vroeg 11 jaartjes maar mijn ma ziet m nog echt als haar kindje. Maar verraden nee; k ben gewoon heel open daarin dus we hadden t een keertje over menstruatie en ik legde alles haarfijn uit :haha: en mijn ma keek heel raar en toen vroeg ze: wat vertel je m allemaal. Dus ik zei: Nou hoe hij tot stand is gekomen etc. En toen zag ik de slippers vliegen. Wist ik veel dat ze boos zo worden :stoned: :haha: Hoe hij tot stand is gekomen? Je hebt toch niet stiekem zitten gluren he? :gniffel:

brownie74
27-01-2007, 00:35
Hoe zit dat bij jouw thuis? Heb jij seksuele voorlichting gehad? Hoe wordt het besproken? Hoe oud was je? Met je vader of met je moeder? Ik hoor en zie dat veel dames met hun moeder over alles kunnen praten. Maar is dat zo dat mannen/jongens geen voorlichting thuis krijgen? Ikzelf heb nog geen woord van mijn vader gehoord over seks. Is dat zo dat ze denken dat je er toch vanzelf achter komt? Ik denk dat veel meiden voorlichting krijgen, omdat hun ouders bang zijn dat het meisje wat verkeerds doet, of wat overkomt. Bij een jongen zijn ze minder snel bang, dus wordt dat bijna nooit gedaan. Tell me you stories. een neef in marokko heeft me ooit verteld dat je vroeger juist voor je ging trouwen door een oom apart genomen wordt en een handleiding krijgt van hoe je het moet aanpakken... anyway, in Belgie krijg je voorlichting op school...ik weet nog altijd hoe we als 12 jarigen zaten te giechelen toen we een video zagen van een man met baard en een blote vrouw zagen wip...euh vrijen:hihi: anyway die avond heb ik mijn huiswerk stiekem gemaakt...want er zaten beeldjes bij

TYGER
27-01-2007, 00:39
een neef in marokko heeft me ooit verteld dat je vroeger juist voor je ging trouwen door een oom apart genomen wordt en een handleiding krijgt van hoe je het moet aanpakken... anyway, in Belgie krijg je voorlichting op school...ik weet nog altijd hoe we als 12 jarigen zaten te giechelen toen we een video zagen van een man met baard en een blote vrouw zagen wip...euh vrijen:hihi: anyway die avond heb ik mijn huiswerk stiekem gemaakt...want er zaten beeldjes bij Wij kregen seksuele voorlichting al op onze 10e op school. Toen zagen we een jongen masturberen, en opeens kwam de moeder binnen. Betrapt :haha: Dat vergeet ik nooit meer :hihi:

Its_Just_Me
27-01-2007, 00:49
nee ik krijg geen sexuele voorlichting thuis:hadj: maar me moeder vroeg me laatst of ik vieze dromen zag enzo:maf: en dat ik me dan moest wasse op de islamitische manier..weet nie meer hoe die wassing heet maargoed:maf:

foreverappie
haha ik heb weleens werkstuk moeten maken over dit onderwerp; echt zo stiekem in mijn kamer plaatjes plakken voor werkstuk

foreverappie
ghusl

Its_Just_Me
27-01-2007, 01:01
haha ik heb weleens werkstuk moeten maken over dit onderwerp; echt zo stiekem in mijn kamer plaatjes plakken voor werkstuk whahaha ja ik ook...ik moest gaan leren over sexuele voorlichting (biologie)...ik zat echt snel snel te leren in me kamer voordat me moeder me kamer binnekwam..ik stond al gereed met me handen..ik sloeg het boek niet helemaal open voordat ze het zag:hihi: en elke keer toen ze me kamer binne ging schrok ik me rot..en deed snel me boek dicht:hihi: maar ik had alsnog een voldoende gehaald:ego: :hihi:

Its_Just_Me
27-01-2007, 01:02
ghusl ja ghusl...thanx

_DeWareJacob_
27-01-2007, 02:01
whahaha ja ik ook...ik moest gaan leren over sexuele voorlichting (biologie)...ik zat echt snel snel te leren in me kamer voordat me moeder me kamer binnekwam..ik stond al gereed met me handen..ik sloeg het boek niet helemaal open voordat ze het zag:hihi: en elke keer toen ze me kamer binne ging schrok ik me rot..en deed snel me boek dicht:hihi: maar ik had alsnog een voldoende gehaald:ego: :hihi: :lol:

C_warrior
27-01-2007, 17:19
zulke dingen praat je niet over. pas als je gaat trouwen dan krijg je wel een preek van je neef ofzo.

kauwgombal
30-01-2007, 19:49

Sex bestaat niet bij ouders :moe: Zelfs boeken voor biologie en verzorgingsles diende ik te verstoppen vroeger.. bang om 'betrapt' te worden.. op iets wat ik moest leren van school.. maar goed.. Ze denken dat het allemaal vanzelf wel goed komt.. dus jah..

Pagina's : [1] 2