Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2 bruiloften in 1

Imanes_shop
26-01-2007, 23:53

wat is jullie mening hierover? wie heeft dit weleens meegemaakt?

Shifae
27-01-2007, 00:03
Mijn tante heeft alweer 17 jaar geleden een bruiloft gehad samen met haar schoonbroer dus twee broers trouwden tegelijk dus. Ikzelf zou dit niet willen, die dag is voor mij, alleen mij! :D Ik zou dat echt niets vinden hoor..2 bruiden enzo..nee zoals ik al zei..die dag/dagen horen voor mij te zijn en dan hoor ik in het middelpunt te staan! Met mijn eigen ziana, keuzes etc. etc.

Imanes_shop
27-01-2007, 00:05
de bruiloften zijn wel gescheiden voor de vrouw, alleen de mannen houden het samen omdat dat broers zijn, maar goed ik zeg heel eerlijk ik vind het ook 10 keer niets

fatt
27-01-2007, 00:06
Nee niet meegemaakt... Waarom 2 bruiloften in 1, om kosten te besparen dat is het enige voordeel... Maar je trouwt maar 1x en ik vind dat dan alle aandacht naar 1 bruidspaar moet gaan... Tenzij het natuurlijk niet anders kan Groetjes Fat (ik bedenk me opeens dat ik bij een gezamelijk henna dag was van 2 mannen)

mimi3000
27-01-2007, 00:24

over my dead body :ego: ik wil de mooiste zijn op het hele feest :lekkerpuh

marocloubna
27-01-2007, 01:20
In 2004 heb ik dat meegemaakt in Tetouan. 2 zussen gingen trouwen (aangetrouwde familie van mij) op dezelfde dag en in dezelfde zaal. Was echt superleuk om mee te maken! Vooral bij elbouja toen ze 1 voor 1 de bruid gingen halen. 1 bruidje hadden we met de stoet naar hotel Chams gebracht en toen zijn we weer naar de zaal terug gekeerd en later hebben we de ander weer naar Hamama (zaal) gebracht en zijn we door gegaan met feesten....

Shifae
27-01-2007, 01:36
In 2004 heb ik dat meegemaakt in Tetouan. 2 zussen gingen trouwen (aangetrouwde familie van mij) op dezelfde dag en in dezelfde zaal. Was echt superleuk om mee te maken! Vooral bij elbouja toen ze 1 voor 1 de bruid gingen halen. 1 bruidje hadden we met de stoet naar hotel Chams gebracht en toen zijn we weer naar de zaal terug gekeerd en later hebben we de ander weer naar Hamama (zaal) gebracht en zijn we door gegaan met feesten.... Jaa voor de gasten is het wel leuk ja :D maar voor de bruidsparen zelf? :o

marocloubna
27-01-2007, 01:37
Jaa voor de gasten is het wel leuk ja :D maar voor de bruidsparen zelf? :o Ze hebben er zelf voor gekozen! Ze wilde het op dezelfde dag houden, want ze zouden zowiezo die periode trouwen..... Niemand heeft een mes op hun keel gelegd! :D

Shifae
27-01-2007, 01:44
Ze hebben er zelf voor gekozen! Ze wilde het op dezelfde dag houden, want ze zouden zowiezo die periode trouwen..... Niemand heeft een mes op hun keel gelegd! :D Jaa goed dat is waar maar zoals ik al zei ik zou dat niet willen hoor. Die dag moet echt MIJN dag zijn..:D

Ghatar_tangawia
27-01-2007, 10:39
Ik zou het zelf absoluut niet willen! Maar als de vrouwen beide apart feest geven dan maakt het toch niets uit als de mannen 1 feest geven? Ik neem aan dat elke man naar de zaal van zijn bruid gaat.. en daar de hele avond blijft.. binnenkomen, foto's maken enzo?

wardaroosje
27-01-2007, 11:01
Nee ik zou er zeker niet voor kiezen. Het is mijn dag en mijn feest

achermijnpc
27-01-2007, 11:13
Ik weet niet of dit bijgeloof is maar ik heb altijd gehoord 2 bruidjes mogen niet elkaar zien of in elkaars buurt komen anders brengt dat ongeluk :haha: nu ik dit zo typ yehla bla haaaaahahaha

Tomb_Raider
27-01-2007, 11:14
Lijkt me 3 x niks...

innez
27-01-2007, 11:49
Niet doeeeeeen!:( ik heb t twee keer meegemaakt. één was een verloving van twee zussen, ze zaten tegenover elkaar. de ene was populairder dan de andere. wel erg, dat voor de ene veel gedanst werd terwijl de andere er bijna alleen bij stond. zielig. de cadeautjes werden trouwens ook gedeeld. soms brachten trouwens maar één cadeau mee en dan kon je uitmaken wie het mocht nemen... :D Mouhim, veel negatiefs te melden. de andere was een huwelijk. een broer en zus samen trouwen, broer trouwde met mijn nicht! er werd een uur afgesproken waarop ze mijn nicht kwamen halen. mijn nicht was op tijd klaar, maaaaar, de bruidegomsstoet was veeeeeeeeels te laat (bijna ging mn nicht gewoon haar normale kleren weer aandoen, omdat t niet meer te houden was) omdat hij met de stoet zijn zusje (de bruid) ging wegbrengen!! ook niet leuk dus. conclusie: 1 dag 1 bruidspaar!! :hadj: innez

een_marokkaanse
27-01-2007, 11:54

1x meegemaakt, wel leuk voor de gasten maar inderdaad niet leuk voor de bruiden lijkt mij.