Bekijk originele versie : Gemza ketting [ Wie verkoopt er eentje? ]
elKouzina
26-01-2007, 23:22
Wie verkoopt er hier zo'n grote gemza ketting.
Dus zo'n ketting die lang is waardan een fatima hand aanhangt.
Stuur me een pm en met foto erin en wat voor prijs je ervoor vraagt en waar je vandaan komt graag.
Alvast bedankt dames :kus:
elKouzina
26-01-2007, 23:57
Niemand???
banaan_24
27-01-2007, 01:14
ik heb er wel eentje maar die verkoop ik niet. kan je alleen vertellen dat als je iemand kent die naar marokko gaat of misschien dat jij zelf van plan bent te gaan kan je ze beter daar kopen je hebt daar keuzes zat en is goedkoper ook nog dan hier
elKouzina
27-01-2007, 01:16
ik heb er wel eentje maar die verkoop ik niet. kan je alleen vertellen dat als je iemand kent die naar marokko gaat of misschien dat jij zelf van plan bent te gaan kan je ze beter daar kopen je hebt daar keuzes zat en is goedkoper ook nog dan hier
bedankt voor je reactie
wou er eigelijk eentje hebben nog voor de zomervakantie
misschien verkoopt iemand er 1 voor een mooi prijsje dan hoor
ik het graag van diegene :D
Er is in Amserdam een winkeltje in de stad die soortgelijke hangers met bijpassende kettings verkoopt
Het winkeltje bevindt zich in een steegje bijna aan het einde van de Nieuwezijds, voordat je het steegje in kan gaan zie je precies op de hoek een drogisterijketen.... vanaf CS is het winkeltje dichterbij en vanaf daar gezien is het begin van de Nieuwezijds
Succes!
Samia_hamka
27-01-2007, 01:23
heb er een paar..
Een normale (zilvere,ma dan niet echt zilver)
en ik heb een gouden (14 karaats goud)
beiden grote.. dus wel echt eentje die je ook echt ziet als je hem omhebt,interesse pm me maar
Weet iemand of ze die fatima handjes ook in Turkije verkopen. Ik ga dit jaar naar Turkije.
elKouzina
27-01-2007, 15:08
Weet iemand of ze die fatima handjes ook in Turkije verkopen. Ik ga dit jaar naar Turkije.
Ja hebben ze ook in Turkije, ik heb daar zelf een kleine fatimahandje gekocht. Was met hanger en ketting rond de 20 euro
Ik heb gehoord, dat ze het ook bij Six verkopen? :confused:
Ja hebben ze ook in Turkije, ik heb daar zelf een kleine fatimahandje gekocht. Was met hanger en ketting rond de 20 euro
Is die van jouw echt zilver?
Wij gaan naar Istanbul. Misschien dat ze die daar in de bazaar verkopen.
elKouzina
27-01-2007, 19:09
Is die van jouw echt zilver?
Wij gaan naar Istanbul. Misschien dat ze die daar in de bazaar verkopen.
Ja hij is echt zilver.Eerst vroeg die er 45 ofzo voor :maf2:
Heb goed kunnen afdingen dus uit eindelijk kreeg ik m voor 20
Je moet kijken bij die kraampjes die sieraden etc. verkopen of gewoon
naar een juwelier toe gaan.
Ja hij is echt zilver.Eerst vroeg die er 45 ofzo voor :maf2:
Heb goed kunnen afdingen dus uit eindelijk kreeg ik m voor 20
Je moet kijken bij die kraampjes die sieraden etc. verkopen of gewoon
naar een juwelier toe gaan.
Ja, afdingen moet je altijd. Ik moet alleen nog wachten tot de zomer. We gaan pas in de zomer.:) . Ik heb nu al zin om te gaan.
elKouzina
27-01-2007, 19:17
Ja, afdingen moet je altijd. Ik moet alleen nog wachten tot de zomer. We gaan pas in de zomer.:) . Ik heb nu al zin om te gaan.
Wens je veel plezier en voor je het weet is het zomer :D
ben je Turks :o ?
Wens je veel plezier en voor je het weet is het zomer :D
ben je Turks :o ?
Dank je wel. De tijd gaat toch al zo snel.
Nee, ik ben niet Turks.
elKouzina
28-01-2007, 13:38
Nee, ik ben niet Turks.
okay :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.