Bekijk originele versie : Een meisje zegt dat ik haar ontmaagd heb en dat ik met haar MOET trouwen!
Ze had een gat groter dan de gat van een vulkaan...en ze beweert dat ze nog maagd was! Nu chanteert ze mij en zegt dat we moeten trouwen! Ze zegt dat ze het tegen haar gekke broer gaat zeggen...hij is pas vrij voor een dubbele moord!.
SAMMYGIRL
18-08-2003, 18:23
Your in big shit...:hihi:
bella_amina
18-08-2003, 18:23
:schrik2: :schrik2: u're in deep trouble...
Origineel gepost door temsamni
Ze had een gat groter dan de gat van een vulkaan...en ze beweert dat ze nog maagd was! Nu chanteert ze mij en zegt dat we moeten trouwen! Ze zegt dat ze het tegen haar gekke broer gaat zeggen...hij is pas vrij voor een dubbele moord!
aaaaait
mabrok a agi safi zewazt mlig mlig alah izib algier :D
Origineel gepost door 2Smart4u
or not :D
:hihi:
Origineel gepost door HotLady
Ewa wie heeft tegen jou gezegd N.EUK MET HAAR ? kon je het nie ff van achter doen ofzo OF BE3DA HELEMAAAAAAAAL NIE :jammer:
achter iz nog erger man dan maar normaal dan van achter meid
s_soumaya18
18-08-2003, 18:27
HAHAHAHAHAHAH SORRY MOET LACHEN ECHT IETS VOOR JOU WEERRR
IS DIT NOU EEN GRAP OF MEEN JE HET?
ALS JE HET MEENT THEN MISTER WAJOW...... YOUR IN BIG TROUBLE
lilmaroc
18-08-2003, 18:28
Ze had een gat groter dan de gat van een vulkaan...en ze beweert dat ze nog maagd was! Nu chanteert ze mij en zegt dat we moeten trouwen! Ze zegt dat ze het tegen haar gekke broer gaat zeggen...hij is pas vrij voor een dubbele moord!
en dan moet ie er weer terug voor de derde moord :hihi:
nee fa2;)
MocroPrinsesje
18-08-2003, 18:29
Vervelend..................................
eigen schuld dikke bult.......
Wat een goed advies zeg....MAAR NIET HEUS!
:D ik ben niet diegene die in de problemen zit....
:zwaai:
Lady_moi
18-08-2003, 18:36
temsamin jij had toch ook een kindje he? :)
lilmaroc
18-08-2003, 18:36
Laten we hopen van niet! Zolang ik in deze wijk zit ben ik wel veilig, maar moet ik nu voor altijd hierzo blijven ofzo? Melieeeeet!
ewa jah..als ik jou was zou ik maar daar blijven...
SAMMYGIRL
18-08-2003, 18:39
Ze heeft je wel hard geflesht maar goed, als je echt denkt dat haar broer jou wat gaat aandoen..en er is geen andere oplossing dan kan je met haar gaan trouwen en daarna scheiden...safie ben je van haar als van hem af (alhoewel het kan dan zijn dat hij jou alsnog vermoordt omdat je van zijn zusje scheidt :rolleyes: ).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.