Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Spijt spijt van me leven.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Soumaia
18-08-2003, 17:19

Mensen ik weet niet of ik hier men verhaal moet plaatsten maar ik moet het aan iemand kwijt. Drie jaar terug leerde ik een jongen kennen. Hij woonde op kamers en studeerde aan de VU. (hij kwam van een andere stad) Hij was zo lief en aardig. Hij heeft me nog nooit met een vinger verkeerd aangeraakt. Hij had zoveeel respect voor mij. We konden gewoon niet zonder elkaar. Hij stond altijd voor me klaar. Hij betekende gewoon alles voor me. Ik had het toen nog aan niemand verteld. Meskien hij probeerde alles te doen om gerust te stellen. Hij beloofde me een mooie toekomst. Hij zei ik laat je nooit gan. Alles ging gewoon goed. Tot op een dag ik aan me vriendinnen vertelde dat ik een Marokkaanse jongen heb leren kennen van 23 jaar. IK kreeg commentaar van iedereen. Iedereen was er tegen. Niemand die me hem gunde. Naderhand begon ik zelf te twijvelen. Is hij wel goed genoeg voor me??? Ik begon alleen maar negatief over hem te denken. Ik was toen makkelijk beindvloedbaar. Ik begon hem te haten. Hij begreep me niet. Hij wilde een reden hebben maar dat had ik niet behalve dat me vriendinnen niets van hem vonden. Dat vertelde ik hem natuurlijk niet. Me vriendinnen zette me gewoon onderdruk om het uit te maken. Na een paar weken had ik het uitgemaakt. Ik heb nooit een jongen in me leven zo zien huilen. Hij huilde en bleef maar door huilen. Ik wist niet wat ik zag. Dat een persoon zo om gaf. Ik liep toen weg en belde een vriendin van me die me vertelde hoe ik uit moest maken.Ze zei: laat nooit meer wat van je horen je hebt het goed gedaan. Hij bleef me maar bellen. Ik nam wel op. HIj probeerde van alles. Maar ik bleef vol houden dat ik niets te maken meer met hem wilde. Na drie maanden had hij het opgeven. Ik hoorde niets meer van hem. Daarna besefte ik pas wat ik echt kwijt was. Ik belde hem op. Maar het nummer bestond niet meer. Ik ging naar zijn huis waar hij op kamers woonde. Ik belde aan. Maar niemand deed open. Er kwam toen een oud vrouwtje naar benden lopen en vertelde me dat de jongeman verhuist is. Ik wist niet wat ik hoorde. Ik huilde en huilde. Ik werd helemaal gek. Ik was hem kwijt. Spijt dat ik had. Ik ben ook naar de VU geweest maar ben nooit meer tegen gekomen. Ik belde me vriendinnen op en vertelde het. Ze zeiden van ach je komt wel een betere tegen. Nooit meer ben ik een betere tegen gekomen met zoveel respect. En me vriendinnen van toen hebben mij ook als een baksteen laten vallen. Een ding wat ik jullie wil mee geven. Als je van iemand houdt en het is wederzijdt, volg je hart dan. Geloof niet praatjes van anderen want dat zijn meestal mensen die je niets gunnen. Sorry moest het gewoon kwijt.....

MiZzYDouNia
18-08-2003, 17:22
woow meisje...ik vind dit echt erg om te horen.... ik leef echt met je mee...en inchallah als het mekteb is zal je hem weer tegenkomen.. p.s. wat is jou afkomst eigenlijk?? gewoon uit nieuwsgierigheid

Soumaia
18-08-2003, 17:37
He MiZzYDouNia Dankje dat je met me mee leeft. Ik zal hem nooit meer tegen komen. En trouwens ik ben een marokkaanse meid. Beslama

MiZzYDouNia
18-08-2003, 17:49
damn meid ik vind het echt erg voor je....maar als hij marokkaans is waarom deden jou vriendinnen dan moeilijk..of was hij van een stam in marokko...wat niet geaccepteerd werd...

rosses
18-08-2003, 19:27

ik kan niks anders zeggen dan: eigen schuld! je had nooit naar je vriendinnen moeten luisteren! je moet altijd je eigen hart volgen voordat het te laat is,en dat is het nu bij jou TE LAAT het spijt memeid

yasmine
18-08-2003, 19:45
asallamoe 3aliekoem ik weet percies waar je het over hebt bij mij is percies et zelfde gebeurt alleen mijn vroegere vriedinnen wouden em voor zich zelf hesadien jaloerzie toch maarja das lang geleden maar ja i still love him dus als je een oortje nodig hebt ik sta klaar meid.... asallaam yasmine

angelwoman
18-08-2003, 20:18
ik vind dit echt erg voor je,en tjah mensen zijn tegenwoordig niet te vertrouwen ook je vriendinnen niet,ze praten je om pure uit jaloezie en om je niks te gunnen,ewa ik hoop dat het goed komt tussen jullie en dat jullie inscha allah elkaar tegenkomen, one advice:follow your heart.

manla
18-08-2003, 20:52
raar dit is me ook overkomen drie jaar geleden behalve heb ik na drie jaar wel terug contact met hem maar gewoon als vrienden maar drie jaar geleden was iedereen er tegen al mijn vriendinnen ze konden niets goed zeggen over hem en toen het gedaan was tussen ons deden zij alsof ze van niks wisten geloof me vriendinnen bestaan niet

fousia
18-08-2003, 20:59
Ik vind het echt rot voor je... Insha Allah komen jullie weer bij elkaar.. Meid ik zou het niet opgeven. Ga op zoek naar hem doe er alles voor want hij heeft al genoeg gedaan (uit jouw verhaal dan) om jou terug te krijgen.

angelwoman
18-08-2003, 21:01
Origineel gepost door manla raar dit is me ook overkomen drie jaar geleden behalve heb ik na drie jaar wel terug contact met hem maar gewoon als vrienden maar drie jaar geleden was iedereen er tegen al mijn vriendinnen ze konden niets goed zeggen over hem en toen het gedaan was tussen ons deden zij alsof ze van niks wisten geloof me vriendinnen bestaan niet je hebt gelijk meid,vriendinnen bestaan zeker niet :(

Ikram_4ever
18-08-2003, 21:01
Lieve Soumaia, Ik wens je ontzettend veel sbar toe. Het lot zal jullie inshallah weer bij elkaar brengen. Laat je nooit inpraten door andere mensen. Misschien omdat hij jou zo met respect behandelde en intelligent was, waren die zogenaamde 'vriendinnen' jaloers op je. Zo zie je maar wie je echte vrienden zijn. Ik hoop echt voor je dat het goed komt. Veel geluk en niet te veel verdrietig zijn. Koelsie belmekteb Thalla bezaf, Ikram

BeautifulLady
18-08-2003, 21:57
Dat is erg jammer :( maar InsHallah kom je hem nog wel tegen. Sterkte!! Beslamma :zwaai:

Soumaia
18-08-2003, 22:33
He dames, Bedankt voor jullie reacties. Ik heb zeker spijt. Ik had het nooit zo ver moeten laten komen. Wat ik om heb gehuild. Maar ja, ik ben hem daarna nooit meer tegen gekomen. Mijn omgeving was zeker jaloers. Ik heb daarna wel andere jongens ontmoet. Maar wat ik bij mijn ex vond heb ik nooit in andere persoon kunnen vinden. Als ik nog een kans zou krijgen dan zou ik het heel anders hebben aangepakt. Beslama

Soumaia
18-08-2003, 22:54
Hoi MiZzYDouNia Mijn vriendinnen waren gewoon jaloers ze konden het niet hebben dat zo een persoon zoveel respect voor me had en altijd belde. Zijn stam had er niets mee te maken. Hij was arabisch zoals ik. Beslama

Qubleema
19-08-2003, 06:25

hoe kan je zo dom zijn

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6