Bekijk originele versie : Help! Aub! Wachtwoord van een MMC/SD card
Ap_Du_Anvers
26-01-2007, 18:47
Ik heb een MMC/SD kaart gekocht in de winkel een maand geleden maar gebruik hem nu pas en blijkt dat er een wachtwoord opstaat ik heb ticket en verpakking van de kaart al weggegooid en de winkel is in frankrijk,dus kan ik daar ook niet meer terug
zou iemand de standaard wachtwoord kennen voor zo'n kaart of kan iemand een wachtwoord geven die ik kan uitproberen:confused:
is niet so slim hhhahah
wie weet is er hulp
succes
WitteWijk
26-01-2007, 20:44
Ik heb een MMC/SD kaart gekocht in de winkel een maand geleden maar gebruik hem nu pas en blijkt dat er een wachtwoord opstaat ik heb ticket en verpakking van de kaart al weggegooid en de winkel is in frankrijk,dus kan ik daar ook niet meer terug
zou iemand de standaard wachtwoord kennen voor zo'n kaart of kan iemand een wachtwoord geven die ik kan uitproberen:confused:
Is het niet zo dat die op hold staat??
zoniet kan je misschien een merk en modelnummer geven?
Ap_Du_Anvers
26-01-2007, 20:57
Is het niet zo dat die op hold staat??
zoniet kan je misschien een merk en modelnummer geven?
Deze Kaart heeft geen hold en het is geen bepaald merk er staat
512mb
MMC Mobile
Reduced mmc card:confused:
0000 ?, of 8 x 0,
of 1234, of 12345678
kijk eerst hoeveel digits
gebruik je de geheugenkaart voor nokia telefoon, als je die voor een nokia telefoon gebruikt dan kan ik je helpen met een programma.
wat je ook kan doen is via google een unlock programma zoeken voor mmc sd kaarten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.