Bekijk originele versie : kan iemand hacken ?
marocinatje77
26-01-2007, 18:46
hallo,
ik wil jullie iets vragen ik ben er namelijk achter gekomen dat me achter buur jongen(nederlandese jongen :( die teveel met marokanen omgaat) foto's van me heeft. En het ergste daar van is dat hij me er mee bedreigt ik hoop dat iemand hier iets van computer afweet en zo zijn pc kan laten hacken zodat al zijn gegevens verloren gaan ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik zit nu echt met een probleem.
ik hoop echt dat iemand mij kan helpen alvast bedankt
marocinatje77.
Juni_Jasmijn
26-01-2007, 19:05
hallo,
ik wil jullie iets vragen ik ben er namelijk achter gekomen dat me achter buur jongen(nederlandese jongen :( die teveel met marokanen omgaat) foto's van me heeft. En het ergste daar van is dat hij me er mee bedreigt ik hoop dat iemand hier iets van computer afweet en zo zijn pc kan laten hacken zodat al zijn gegevens verloren gaan ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik zit nu echt met een probleem.
ik hoop echt dat iemand mij kan helpen alvast bedankt
marocinatje77.
Waarom laat je dan je foto's aan die Marokkanen zien?:confused: Je topic is nogal in tegenspraak met je avatar :jammer:
marocinatje77
26-01-2007, 19:10
ik heb het er niet bij gezet maar ik heb niemand foto's gegeven of gestuurd ik vermoed dat hij ze zelf heeft gemaakt hij woont tenslote achter me ik kan van uit mijn kamer naar zijn huis kijken en anders om.
Juni_Jasmijn
26-01-2007, 19:11
ik heb het er niet bij gezet maar ik heb niemand foto's gegeven of gestuurd ik vermoed dat hij ze zelf heeft gemaakt hij woont tenslote achter me ik kan van uit mijn kamer naar zijn huis kijken en anders om.
Doe aangifte van voyeurisme. Zijn het pikante foto's dan?
marocinatje77
26-01-2007, 19:24
nee nee ik weet dat ze op zijn pc staan hij heeft ze ook naar me gestuurd via mail maar ja hij blijft ze natuurlijk houden en als ik aangifte ga doen wat zouden me ouders dan wel niet zeggen nee het is beter als ik zorg dat zijn pc gewoon leeg word gehaald
miss_mocrolady5
26-01-2007, 19:24
Jaah maar als jij ze niet hebt gegeven of wat,dan zou ik schijt hebben.
ALs jij ze nou had gegeven jah dan had ik zo van je eigen schuld dus moet je ook het gevolg ervan inzien,mja weet dus niet prcies waarom jij er je zo druk om maakt
Larache86
26-01-2007, 19:42
gewoon naar hem toe lopen met een knuppel, weghalen of anders ........ :zweep: :zweep: :maroc: :auw: :boos:
JOSEPH_CHICAGO
26-01-2007, 19:50
volgens mij is er iets aan de hand. het verhaal klopt niet.... als het foto's waren die hij zelf heeft gemaakt vanuit zijn raam, dan is dat overduidelijk. volgens mij zijn het foto's die jezelf het gestuurd of foto's die het daglicht niet kunnen verdragen...... wat is er te zien op die foto's???? een jongen bij jou op de kamer of een jongen die via je raam je kamer betreed.....
als het niet zulke foto's zij, zou er geen nut zijn om jou te bedreigen
Larache86
26-01-2007, 19:59
volgens mij is er iets aan de hand. het verhaal klopt niet.... als het foto's waren die hij zelf heeft gemaakt vanuit zijn raam, dan is dat overduidelijk. volgens mij zijn het foto's die jezelf het gestuurd of foto's die het daglicht niet kunnen verdragen...... wat is er te zien op die foto's???? een jongen bij jou op de kamer of een jongen die via je raam je kamer betreed.....
hahah jaaah sneaky dame he :D
marocinatje77
26-01-2007, 20:25
ik heb die foto's nog nooit naar hem gestuurd & ik zeg niet dat hij ze heeft gemaakt. Ik woon in een klein dorpje waar iedereen elkaar kent met veel marokanen zo als je mischien zelf wel weet kunnen marokanen heel wat af roddelen. als een van die hang jongeren mijn foto's bij hem thuis zien wat zullen zei wel niet doen en omdat iedereen elkaar kent zullen me ouders er ook achter komen en die zullen mij verhaal nooit geloven!
marocinatje77
26-01-2007, 20:27
maar aan gezien niemand mij hier kan helpen weet ik genoeg.
bedankt voor jullie reacties
JOSEPH_CHICAGO
26-01-2007, 20:43
hoe komt hij dan aan die foto's. herken jij die foto's (met andere woorden zijn het foto's die jij hebt gemaakt die in zijn bezit zijn gekomen?) of ken je die foto's helemaal niet.... ik merk dat je aan het ijlen bent,....
weet je wat je zou moeten doen....... gewoon met een zus of je moeder gaan praten....
Rachid_adam
26-01-2007, 21:23
hahahahahha dit dacht ik dus ook...:D :maf:
Rachid_adam
26-01-2007, 21:24
Jaah maar als jij ze niet hebt gegeven of wat,dan zou ik schijt hebben.
ALs jij ze nou had gegeven jah dan had ik zo van je eigen schuld dus moet je ook het gevolg ervan inzien,mja weet dus niet prcies waarom jij er je zo druk om maakt
Dat zeg je nu, maar geloof er niks van..:nerd:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.