Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eenzaamheid nummer 1 bij SOS hulpdienst

Solid
18-08-2003, 15:50

MAARSSEN - Eenzaamheid was vorig jaar onderwerp nummer 1 bij mensen die de SOS Telefonische Hulpdienst belden. Van de telefoontjes ging 20 procent over alleenzijn, op de voet gevolgd door psychosociale problemen (19 procent). Het derde onderwerp waarover veel werd gebeld, waren relatieproblemen (16 procent). Dat blijkt uit de cijfers over 2002 die maandag zijn gepubliceerd. De 1500 vrijwilligers van de hulpdienst kregen 214.600 telefoontjes te verwerken, ongeveer evenveel als in de voorgaande jaren. komt het misschien doordat Hollanders een droge humor hebben?! 1 ding is zeker, Marokkanen hebben toch andere problemen

babyvanbelisma
18-08-2003, 15:57
Ik denk dat veel mensen die in eerste instatie al eenzaam zijn , het ook blijven doordat ze zichzelf op een gegeven moment gaan verwaarlozen. Kijk naar mensen die alcoholist worden doordat ze eenzaam zijn en daarna door de alcohol zichzelf verwaarlozen waardoor ze weer eenzaam blijven.... Het circeltje is rond op zo'n manier. Ook al ben je nog zo veel omringd door mensen, als je je niet op je plek voelt of niet begrepen, dan kun je alsnog erg eenzaam zijn. Het lijkt me zo erg om bijvoorbeeld geen vrienden en geen familie te hebben!!! Ik moet er niet aan denken!!!

Zelfkritiek
18-08-2003, 15:59
We mogen best wel wat meer stilstaan bij eenzaamheid! Denk aan de Marokkaanse vrouwen die voor een import-huwelijk naar Nederland komen en vervolgens de hele dag eenzaam en alleen thuis MOETEN blijven....

Solid
18-08-2003, 16:02
volgens mij heeft het niet heel veel te maken of je veel vrienden hebt of niet en of je de hele dag thuis zit, het heeft ook te maken hoe iemand in elkaar zit ... persoonlijkheid van iemand, ik bedoel iemand houdt meer van rust dan iemand anders, iemand kan het heel erg naar zin hebebn als ie maar internet heeft.

Zelfkritiek
18-08-2003, 16:18

Origineel gepost door Amazoeloe We mogen best wel wat meer stilstaan bij eenzaamheid! Denk aan de Aziatische vrouwen die voor een import-huwelijk naar Nederland worden gehaald (in feite gekocht) door bejaarde Kaaskoppen (zielig als die Kaaskoppen zijn sparen ze daar hun hele leven voor) en vervolgens de hele dag eenzaam en alleen met een bejaarde Kaaskop die hun eigen taal niet eens spreekt MOETEN blijven.... AMAZOELOE DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN Ach... Die Aziatische is tenminste nog cash afgerekend en niet met kamelen! Whoehahahahahahaha!!! :zwaai:

Solid
18-08-2003, 16:22
maar die mensen worden later pschygisch en niet eenzaam

sword
18-08-2003, 16:41
Origineel gepost door Zelfkritiek Ach... Die Aziatische is tenminste nog cash afgerekend en niet met kamelen! Whoehahahahahahaha!!! :zwaai: Die Aziatische is al door de helft van Azië platgen.eukt, dus een hele leve lang ZIELIG sparen om uiteindelijk bedrogen uit te komen, dat noemt men in Azië "cash afrekenen" !!! Die marokkaanse is tenminste nog een heerlijk onbedorven paradijslijk maagdje die heerlijk kan koken!!! :zwaai: Sword

MaPrem
18-08-2003, 16:56
Ik denk dat eenzaamheid in deze samenleving voortvloeit uit onze eisen aan elkaar, ons streven naar perfectie. Wie wil er nog met een lelijke man of vrouw op straat gezien worden, wie loopt er met een gehandicapte over straat, behalve begeleiders en familie, er zijn veel bevolkingsgroepen die buiten de toon vallen, en er zijn er bar weinig die zich daar wat van aan trekken als ze er niet voor worden betaalt, (ouderen, eenzame Fillipijnse, Marokkaanse vrouwen). Het heeft weing met cultuur te maken. Ik lees vaak genoeg stukken over alleenstaande Somaliers. Pas geleden stond op dit forum een oproep om geld te sturen naar oudjes in Egypte die in de steek waren gelaten en op straat leven, duzzz.... Kortom: eenzaamheid van mensen vloeit volgens mij voor een groot deel uit het feit dat mensen alleen het perfecte voor zichzelf willen.... P.S. Amazoeloe.....nice kickback....:)

Solid
18-08-2003, 17:00
zit wel een beetje waarheid in Maprem

Heiba
18-08-2003, 17:37
Sjah Saima belt ze plat met steeds een andere schuilnaam, vind je het gek! :hihi:

ZeroX
18-08-2003, 18:13
Origineel gepost door sword Die Aziatische is al door de helft van Azië platgen.eukt, dus een hele leve lang ZIELIG sparen om uiteindelijk bedrogen uit te komen, dat noemt men in Azië "cash afrekenen" !!! Die marokkaanse is tenminste nog een heerlijk onbedorven paradijslijk maagdje die heerlijk kan koken!!! :zwaai: Sword Nou ik kook liever minder slecht en ben liever 1 x te vaak genomen, dan dat ik de hele dag thuis moet zitten en niks mag Maar ja, ik ben geen Marokkaan/Turk of whatever :)