Bekijk originele versie : hej girls kom es effe
vinden jullie het ook zo irritant als er een jongen steeds aan je 'ass' blijft plakken?? je hebt heeeeeeeel erg duidelijk gemaakt dat je nix wilt maar toch snapt hij het op een 1 of ander manier niet!
:kwaad:
Lady_moi
18-08-2003, 15:10
jah ik kan me daar zo boos om maken :kwaad:
esmaatjuuh
18-08-2003, 15:11
:)
Ewa...jah
Firdaoss
18-08-2003, 15:12
Salaam
Misschien moet je duidelijker wezen
Wa salaam
Fantastic
18-08-2003, 15:12
hahaha sorry hoor ik dacht dat je het leuk vond dat ik je zoveel aandacht gaf maar ja kennelijk wil je het dus niet meer......
ja superrrrrrr erg vooral in al hoceima tha place to be
ps: me ----------->snakeswannabite
Origineel gepost door Firdaoss
Salaam
Misschien moet je duidelijker wezen
Wa salaam
ow believe me dat was ik ook..
Origineel gepost door nadyaa
JAAAAAAAA weet je wat mijn probleem ook is, op een gegeven moment moet ik lachen omdat ik het zooo zielig vind, en ja dan gaan ze nog meer gedrag vertonen van superlijm, en dan wordt ik echt boos, dan zeg ik iets van als je nu niet op rot K**marokkaan dan sla ik je H***ige kop deze busruit in. En dan pas begrijpen ze de hint en rotten ze op.
TFOE aan alle superlijm plakkers van NL
Judge
:giechel:
neej in het begin is het wel lachen als ie het niet wilt begrijpen maar later dan word ik er wel :kwaad: om omdat je gewoon niet met rust gelaten word..
maaruh wat ik eigelijk bedoelde is als je diegene gewoon kent.. dus geen jongentje die je op de bushalte hebt gechekt ofsjo :D
Lady_moi
18-08-2003, 15:20
hey psst samia smartie was online :D
Origineel gepost door Lady_moi
hey psst samia smartie was online :D
ooh.. wanneer
Lady_moi
18-08-2003, 15:39
daarnet :)
Najmatje
18-08-2003, 16:01
ewa jah die heb je ook jah :cool: ;)
Origineel gepost door SaMiax
vinden jullie het ook zo irritant als er een jongen steeds aan je 'ass' blijft plakken?? je hebt heeeeeeeel erg duidelijk gemaakt dat je nix wilt maar toch snapt hij het op een 1 of ander manier niet!
:kwaad:
:hihi:
jah euhw!! dat plakerige gedoe!!..en vooral als ze in je handen kunnen smelten..:D
Het zijn ilies van die gare illies
Die dag en nacht kunenn stalken die geen leven hebben gewoon
Ze stoppen bij de eerste mooie dame die ze tegen komen en dan denken
dat ze meteen met hen kunnen trouwen :jammer:
laat die meiden toch doorgaan ...er zijn meer vissen in die zee
En wie zich aangesproken voelt :lekkerpuh
Sorry dat ik als man reageer maar het moest gewoon even ;)
:D:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.