Bekijk originele versie : Je Bent Niet Alleen Meid!!!
moslima-arabia
26-01-2007, 13:30
Salaam wa alikoum wa rahmatoelah,
er zullen ongetwijfeld meiden zijn die problemen hebben zowel kleine als grote. treur niet meiden er zijn oegtie's die je kan helpen.
en schaam je niet over je probleem al is het moeilijk.
Als je ergens over wilt praten en het maakt echt niet uit wat het is dan ben ik voor je pm me en insha-allah met hulp van allah swt zal ik je helpen of alleen om te luisteren ik ben er voor je.!!!
maak niet uit hoe oud je bent of hoe jong je bent.
en denk niet nee mij probleem kan niemand oplossen. al zou niemand voor je kunnen oplossen dan is allah swt die voor je kan oplossen.
Misschien komen we samen uit.
heb sbar (geduld)
je bent niet alleen al lijkt het zo.
walikoum salaam wa rahmatoelah
moslima-arabia
26-01-2007, 19:42
wees niet bang meiden ik zet ze niet op topics oegt en ik ga het ook niet doorgeven aan de andere het is tussen jouw en mij en allah swt ziet en hoort alles en niks ontgaat hem ameen!
moslima-arabia
27-01-2007, 21:54
Handelingen zijn gebaseerd op intenties en voor iedereen is dat wat met zijn intentie samenhangt.' (Sah'ih' Boekharie)
Vind het top van je wou ik effe zeggen fijn dat er nog zulke mensen rondlopen......... :goedzo:
moslima-arabia
29-01-2007, 14:57
barakallahoufiek lieverd
http://img225.imageshack.us/img225/7113/wanneerxs8.jpg (http://imageshack.us)
Tarifesht18
29-01-2007, 15:45
Masha allah zuster... Dank je wel voor je hulp.....
miss_tabit
29-01-2007, 19:18
ik heb een probleempje
moslima-arabia
29-01-2007, 19:38
barakallahoufiekoum oegt bedank allah swt ik ben maar een tussen persoon en ben net als jullie
echt nobel van je..moge Allah je belonen voor al het goeds dat je wilt en inchalah ook gaat doen:)
moslima-arabia
02-02-2007, 17:30
Het hebben van shabr neemt in de islâm een belangrijke plaats in. Volgens een overlevering is sabr de helft van het geloof. Het woord sabr wordt in de Qur’ân ongeveer negentig keer genoemd. De relatie van sabr met îmân (geloof) is als relatie van het hoofd met het lichaam: iemand zonder sabr heeft geen îmân. Het belang van sabr blijkt onder meer uit volgende verzen: “Allâh houdt van degenen die geduldig volharden.” (Q Âl-’Imrân 3:146)
“En weest geduldig en volhardend. Want Allâh is met degenen die geduldig volharden.” (Q Al-Anfâl 8:46)
meryem_15
02-02-2007, 17:48
tebarkellah
moslima-arabia
03-02-2007, 19:03
shoukran!
moslima-arabia
07-02-2007, 12:23
up
moslima-arabia
10-02-2007, 20:46
Aboe Sa’id al-Chodri (Allah’s welbehagen zij met hem) heeft gezegd: ‘Ik hoorde de boodschapper van Allah (Allah’s zegen en vrede zij met hem) zeggen:
‘Wie van jullie iets ziet wat niet toegestaan is, moet het met zijn hand 1 veranderen. En als hij daartoe niet in staat is, dan met zijn tong. En als hij daartoe niet in staat is, dan met zijn hart 2 . Dit laatste is echter de zwakste vorm van geloof‘.
Overgeleverd door Moslim
1 Dat wil zeggen: met macht of geweld.Dit geld alleen met betrekking tot diegenen over wie men autoriteit heeft.
2 Met andere woorden: dit innerlijk verafschuwen
Goldielox
11-02-2007, 00:55
Mijn ouders gaan uitelkaar en voor mij is het alsof me wereld in elkaar stort:traan1:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.