Bekijk originele versie : Wat moet ik doen met LOONHEFFINGS shit ofzo
rolexity
26-01-2007, 11:38
Die heb ik gehad van uitzendbureau ik heb gehoord ik kan men geld terug vragen die ze hebben deraf gehaald aan belasting ?
saida_na
26-01-2007, 11:53
hahaha
Loonheffing shit wats dat.
Je hebt een jaaropgave gehad bedoel je.
je kan aangifte doen.
Zie de site van de belastingdienst: http://www.belastingdienst.nl/particulier/aangifte2006/
je moet voor 1 april aangifte doen
Tip:voor serieuze reacties kun je de naam van je topic beter wijzigen
succes met de aangifte
BentElBahja
26-01-2007, 14:46
Ja dit is het.....doe het wel vóór 1 april....als je het erna doet heb je er inprincipe ook nog wel recht op.....maar ze hebben zo'n nieuwe regeling dat als je het na de einddatum inzendt....dan hebben zij de mogelijkheid om binnen 3 jaar jou aangifte in behandeling te nemen.........en volgens mij zie je. je centjes dan nooit meer terug.
rolexity
26-01-2007, 14:52
Thanx mensen en ja het is een jaaropgave sorry voor de onduidelijkheid.
bladerbla
26-01-2007, 21:55
Je moet een TJ biljet aanvragen he. Je hebt namelijk 2 soorten aangiftes. TJ biljet is voor jongeren. Het invullen ervan kan een chimpansee zelfs, je hoeft alleen in te vullen wat je hebt verdient en hoeveel heffingskorting zij hebben toegepast dacht ik. Formulier kun je via de belastingtelefoon aanvragen of je kunt hem ophalen bij het belastingkantoor. Als je voor meer dan 1 uitzendbureau hebt gewerkt of meerdere baantjes hebt gehad moet je ook een jaaropgaaf van je andere werkgevers hebben.
nadortje
27-01-2007, 14:19
als je slim bent ga je het programma downloaden en dan kun je eerst uitrekeningen of je echt iets terug krijgt of niet. en ja het is inderdaad beter om het voor 1 april te doen want dan kan je al ongeveer in juni al een voorlopige aanslag krijgen en als je geld terug krijgt heb je net voor de vakantie al. ik werk bij de belasting en echt als je het voor april doet is echt het beste. maar ze doen er niet altijd 3 jaar over ze proberen het meestal binnen een jaar af te ronden maar kan soms langer duren. heb je vragen je kan gewoon pm en dan probeer ik je te helpen. en je kan ook als je kosten hebt gemaakt kun je die ook proberen terug te krijgen maar is niet altijd.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.