Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zijnn julllie niet bang.....

lady_bushie
26-01-2007, 09:46

voor de meisjes die hun snorr harsen zijn jullie niet bang dat het over 5 jaar ofzo eruit gaat zien als een man :confused: :confused: :confused: was ff nieuwsgierig:D

jeblia021
26-01-2007, 10:57
meid met harsen haal je wortel en al eruit...en als het goed is heb je over 5 jaar totaal GEEN last meer van een "snor"...van scheren kun je wel blauwe huid krijgen..jak!

MeSeLf
26-01-2007, 11:16
met harsen komt het nooit meer terug met ontharingscreme of die andere rotzooi wordt het erger

Miss_hartje
26-01-2007, 11:29
heyy meid. Ik haal mijn snor weg met een touwtje, heb k van me tante geleerd. Ik had eerst heel veel, is stukken minder geworden en het duurt ongeveer 3 a 4 weken voordat het weer terug komt.

yosrina
26-01-2007, 12:56

ahum.... een vrouw heeft geen mannelijke hormonen hoor :rolleyes: het komt misschien terug, maar het wordt zeker geen "mannensnor"

MaRoCcInA
26-01-2007, 13:23
Haha ben je ziek ofzo. Ik haal het altijd weg met een pincet. Echt heerlijk glad gevoel krijg je dan. Doe het nu al 2 jaar zo. Mijn huid word er alleenmaar zachter van.

lady_bushie
26-01-2007, 17:19
ahahaha nou dus mensen liegen. iK hoor vaak dat het egt erg zal worden als je er eenmaal aan begint ahaha dus het is niet waar :D:D:D

x_Ikrame_x
26-01-2007, 17:25
heyy meid. Ik haal mijn snor weg met een touwtje, heb k van me tante geleerd. Ik had eerst heel veel, is stukken minder geworden en het duurt ongeveer 3 a 4 weken voordat het weer terug komt. jaah dat doe ik ook heb ik van een irakees buurvrouw gehoord t is heel efficient je kan t altijd doen en heel snel in een minuutje of twee heb je helemaal geen haartjes meer en t komt zoals je al zei pas na een paar weken weer terug;)