Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : uitvaartverzkering?

marokko1girl
26-01-2007, 08:47

Dag Dames, Hoe hebben jullie je uitvaartverzekering geregeld. is dat via de Marokaanse/ Nederlandse bank of via een Nederlandse verzekeringsmaatschappij. Ik heb het namelijk nu via de bank credit du maroc, maar daar moet je een minimaal bedrag van 1000€ tegoed op je rekening hebben en je betaald volgens mij iets van 140€ per jaar. en er komen maandelijkse kosten van 4€bij (een soort rente). tenzij je maandelijks geld over maakt. (onzin regels volgens mij verzinnen ze het ter plekke) En nu ging ik laatst informeren toen zeiden ze tegen mij dat ik niet verzekerd ben, ik voel me een beetje door ze opgelicht. Kunnen jullie mij vertellen waar jullie verzekerd zijn voor hoeveel en of jullie daar goede ervaring mee hebben. ik vind het namelijk erg belangrijk om dat goed te regelen. Je weet nooit wanneer onze dag is. Bedankt!

marokko1girl
26-01-2007, 10:05
heeft niemand van jullie een uitvaartsverzekering.............. we gaan toch allemaal een keer dood.............

teletubbie
26-01-2007, 10:09
We hebben de marokkaanse uitvaartverzekering. Je moet wel geld op de rekening hebben, zodat ze jaarlijks het bedrag afschrjven. betaal jij 140 per jaar? vind ik te veel. wij betalen 18 euro per jaar per persoon.

oemtarik
26-01-2007, 10:09
he meisje, we hebben ook maar pas in marokkog geregld, maar ik betaal gewoon hier in nl ook een uitvaartverzekering, in nl betaal iets van 5 euro per maand, in marokko dacht ik iets van 100 euro per jaar en dan zijn jouw kinderen ook mee verzekerd