Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De dood van Mombaerts en het achterwege blijven een demonstratie

Pagina's : [1] 2

LZN
18-08-2003, 13:12

wegens zinloos geweld door een Marokkaan tegen een Belg!!!! MEDEDADER DOOD MOMBAERTS KRIJGT BERISPING Dinsdag 08 april 09:49 Leuven De Standaard Online + Eigen berichtgeving De jongeman die mee verantwoordelijk is voor de dood van Patrick Mombaerts (Heverlee) heeft van het Hof van Beroep slechts een berisping gekregen. Het Hof volgt daarmee de aanklager, die in februari dezelfde straf gaf. Patrick Mombaerts uit Heverlee kwam in november 1998 om het leven tijdens een incident met een jongerenbende. Mombaerts overleed nadat hij een ijzeren staaf tegen het hoofd kreeg. De leider van die bende, toen 17 jaar oud, hitste zijn kompanen op om een ijzeren staaf te gooien naar Mombaerts. De jongeman verbleef na de moord 7 maanden in een gesloten instelling. Volgens het Hof was de jongen wel degelijk de aanstoker van de bende. De rechters hielden rekening met het feit dat er zich sinds zijn vrijlating geen nieuwe feiten meer hebben voorgedaan. Zijn ouders zijn wel burgerrechtelijk aansprakelijk gesteld voor zijn daden. Het Hof van Beroep veroordeelde eerder een andere jongeman (toen 13 jaar) die de fatale staaf naar Mombaerts gooide. Hij kreeg 120 uren gemeenschapsdienst. De ouders van Patrick Mombaerts zijn erg ontgoocheld over de uitspraak. Zij vinden de straf veel te licht. Ondertussen kunnen de ouders opdraaien voor de schade...en loopt dat ventje nog steeds te provoceren.

tonk
18-08-2003, 13:21
Ja hoor eens, we kunnen niet elke keer de straat op, dan wordt het een dagtaak.

House
18-08-2003, 13:23
24 uur achter je pc opzoek naar Marokkanen die negatief in het nieuws staan. Is wel goed van je, want stel ik heb iets nodig van ongeveer 18 jaar terug, dan kan ik altijd bij Pista terecht :goedzo:

Zelfkritiek
18-08-2003, 15:18
Wat te denken van de kakkerlak uit Venlo die zijn bruine handjes niet thuis kon houden! De demonstratie die daarop volgde tegen zinloos geweld werd bezocht door veeeeeeeeeeeel meer mensen (uiteraard), maar liep toch ook niet uit de hand???

sword
18-08-2003, 15:41

Origineel gepost door vikker Ik tracht enkel en parallel te trekken. Ook hier had men er een zaak van racisme en zinloos geweld van kunnen maken en een demonstratie houden.. Maar Belgen zijn daar in tegenstelling tot vele Marokkanen wat nuchterder over. En belgen beseften dat dit niks met racisme te maken had. Maar wel met zinloos geweld. De Belg liet het gerecht zijn werk doen...vraag maar aan de ouders wat het hun kostte. ;) hahahahaha, het meest racistische volkje van Europa is hier nuchterder over want ze beseften dat het niets met racisme te maken had, wat een wansmakelijke slechte grap zeg ! Telkens er een marokkaan vermoord wordt door politie of één of andere extreem-rechtse psychiatrisch patiënt ( in Brussel is er zelfs een heel marokkaans gezin uitgemoord) roept de familie op tot kalmte en ga hen eens vragen hoe hoog hun gerechtskosten opliepen!!! DOM en RACISTICH: a belgium attitude waar ze trots op zijn ! :zwaai: sword

VanBasten
18-08-2003, 15:46
Origineel gepost door House 24 uur achter je pc opzoek naar Marokkanen die negatief in het nieuws staan. Is wel goed van je, want stel ik heb iets nodig van ongeveer 18 jaar terug, dan kan ik altijd bij Pista terecht :goedzo: 24 uur achter je pc op zoek naar Marokkanen die gediscrimineerd zijn (of waarvan je het verhaal zo kunt draaien dat het op discriminatie lijkt) en dan keihard gaan huilen. Of natuurlijk stenen gooien door de ruiten van onschuldige burgers. :zwaai:

VanBasten
18-08-2003, 15:49
Origineel gepost door Zelfkritiek Wat te denken van de kakkerlak uit Venlo die zijn bruine handjes niet thuis kon houden! De demonstratie die daarop volgde tegen zinloos geweld werd bezocht door veeeeeeeeeeeel meer mensen (uiteraard), maar liep toch ook niet uit de hand??? En toen riep men ook niet: 'hij is doodgeslagen omdat hij blank was!' en `Stop het zinloos geweld tegen blanken!`

Zelfkritiek
18-08-2003, 15:56
Origineel gepost door VanBasten En toen riep men ook niet: 'hij is doodgeslagen omdat hij blank was!' en `Stop het zinloos geweld tegen blanken!` Klopt. Ook werden er geen ramen ingegooid van allochtone ondernemers om de 'emoties' af te koelen... Zijn er afgelopen zaterdag ruiten ingegooid van allochtone middenstanders? Shoarma zaken of Islamitische slagerijen ofzo? Nee natuurlijk niet. Maar wel de ruiten van een Dirk van de Broek, een Nederlands café enzovoort. Wie discrimineert hier nu eigenlijk???

VanBasten
18-08-2003, 15:59
Origineel gepost door Amazoeloe 24 uur achter je pc op zoek naar wat sensatie over Marokkanen om dan wat commentaar uit je leeg hersenpannetje te persen (aangezien je de ballen niet hebt om het life te doen) en dan keihard gaan kwijlen. Of natuurlijk eventjes tussendoor in de kroeg een grote bek opzetten over je heldendaden op marokko.nl. AMAZOELOE DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN Amaloezer, Ik reageerde op iemand anders. Lees voortaan eventjes de vorige reacties, dan weet je waar het over gaat. En ik durf best life commentaar te geven en te discusiëren. Kom maar op! Als je je mes maa thuislaat. ;)

House
18-08-2003, 16:19
Origineel gepost door VanBasten 24 uur achter je pc op zoek naar Marokkanen die gediscrimineerd zijn (of waarvan je het verhaal zo kunt draaien dat het op discriminatie lijkt) en dan keihard gaan huilen. Of natuurlijk stenen gooien door de ruiten van onschuldige burgers. :zwaai: Help je me zoeken, kan het namelijk niet vinden.

ZeroX
18-08-2003, 18:17
Origineel gepost door Zelfkritiek Wat te denken van de kakkerlak uit Venlo die zijn bruine handjes niet thuis kon houden! De demonstratie die daarop volgde tegen zinloos geweld werd bezocht door veeeeeeeeeeeel meer mensen (uiteraard), maar liep toch ook niet uit de hand??? nee duh, sommige mensen voelen zich niet meteen aangevallen

House
18-08-2003, 19:18
Origineel gepost door vikker Dat kan ik me goed voorstellen, jullie vinden enkel het geweld van de andere zijde..nooit het geweld van de Marokkaanse zijde uit...Want Marokkanen plegen nooit geweld. :rolleyes: En hoe zit het met JULLIE als JULLIE opzoek zijn?

sword
18-08-2003, 22:45
Origineel gepost door vikker Er zijn zeker racistische Belgen, net als racistische Nederlanders en racistische Marokkanen. Maar als Marokkanen in groep mensen aanvallen en vernielingen aanrichten moeten ze niet verbaasd zijn dat het aantal (racisten) gezapig aanzwelt. Dat soort tuig zorgt daar zelf voor, maar is nog zo schaamteloos om anderen racisten te noemen..wijl ze zelf de grootstse racisten zijn. O nee......sorry...Marokkanen zijn engeltjes en slachtoffers...laat me niet lachen...hypocrieten..... :lol: België en met name Vlaanderen is de bakermat van de meest vunzigste racisten die er in Europa te vinden zijn. Racisme wordt in Vlaanderen met de paplepel ingegoten. Het eeuwige minderwaardigheidscomplex dat veroorzaakt is geweest door een eeuwenlange bezetting van FRANSE, SPAANSE, DUITSE, NEDERLANDSE en Oostenrijkse overheersers(wie is er dan nog volbloed vlaming) heeft ervoor gezorgd dat de racistische vlaming een onomkeerbare trauma heeft opgelopen tegen al wat vreemd is. De schaamteloze collaboratie in de jaren 40-45 met de bezetter hebben voor altijd het racisme met vlaanderen verweven en het blijven financieren van het apartheids-regime ten tijde van een wereldwijde boycot spreekt boekdelen, om nog maar te zwijgen over KONGO !!! O JA....sorry hoor.....maar Vlamingen zijn racisten en tuig van het ergste soort ..... en dommerikken :D :zwaai: Sword

ZeroX
19-08-2003, 06:50
Origineel gepost door Amazoeloe Als die mensen niet reageren , betekent dat dat ze die posting niet serieus nemen. Wat meer gebeurt. AMAZOELOE DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN Ik ben blij dat jij me altijd zo goed interpreteert Ik hoop dat je het sarcasme merkt :zwaai:

VanBasten
19-08-2003, 08:27

Origineel gepost door Amazoeloe Ik weet waarover ik het heb , daar heb ik jouw Kaaskopcommentaar niet voor nodig. Als je life Kaaskopcommentaar wil geven kom dan maar naar Antwerpen. Ikzelf zet geen voet in Kaaskoppenland. Laat het me weten wanneer je komt. AMAZOELOE DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN Wat jij hebt met kaaskoppenland, heb ik met Duitsland. Ik rij er het liefst omheen. Toevallig ben ik binnenkort in Brussel, of kom je daar ook nooit?

Pagina's : [1] 2