Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Belly dancers

Pagina's : [1] 2

grendel
18-08-2003, 12:32

Egypt bans foreign belly dancers: paper Sun Aug 17, 4:05 PM ET CAIRO (AFP) - Egypt has decided to ban foreign belly dancers from performing in the country, an official newspaper said. "Labour and Emigration Affairs Minister Ahmed Al Amawi has taken a decision to ban foreigners from working as oriental dancers and tourist guides," said the state-owned Al Goumhouriya. Ministry officials were not available to confirm the story. There are 5,000 belly dancers performing in Cairo. Several foreign women have risen to stardom in the business, including an Argentinian known as Asmahan, Nour from Russia, and a Frenchwoman called Ketty. Ketty could also not confirm the ban, but said she had heard "rumours" about it. Hundreds of women from Russia and Eastern Europe are employed in show business in Egypt, performing mainly in the hotels of Cairo and the Red Sea resort of Sharm el-Sheikh. Many foreign women also work as tourist guides http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/afp/20030817/capt.sge.rdz16.170803200500.photo00.default-384x267.jpg Egyptian belly dancer Dina performs at a Cairo hotel. Egypt has decided to ban foreign belly dancers from performing in the country, an official newspaper said.(AFP/File/Bahaa )

grendel
18-08-2003, 12:34
Origineel gepost door vikker Eigen volk eerst? :D , misschien g.eilen de heren meer op lange blonde dames met blauwe ogen,.... zodat de "Arabische" schonen geen werk meer kregen :D ;)

grendel
18-08-2003, 13:07
Origineel gepost door Abracadaver Tja en buikdanseressen verdienen gewoon een podium voor hun kunst denk ik dan, zonder eigenbelang of bijbedoelingen. :D I agree :D

emsoem
18-08-2003, 14:00
eeey haar tiet steekt er uit:p =emsoem=

babyvanbelisma
18-08-2003, 14:14

Beetje kinderachtig van die Egyptenaren. Maar ik vind het eerlijk gezegd wel raar dat in een Islamitisch land buikdanseressen zo gewoon zijn. Ik zou juist denken dat ze liever hadden dat buitenlandse 'kafirs' hun lichaam tentoonstellen, dan hun eigen moslimvrouwen.....

grendel
18-08-2003, 14:16
Origineel gepost door babyvanbelisma Beetje kinderachtig van die Egyptenaren. Maar ik vind het eerlijk gezegd wel raar dat in een Islamitisch land buikdanseressen zo gewoon zijn. Ik zou juist denken dat ze liever hadden dat buitenlandse 'kafirs' hun lichaam tentoonstellen, dan hun eigen moslimvrouwen..... Wist je dat veel van die zangeressen die daar bekend zijn, van Christelijke origine zijn ;) en zeer populair. En als je die videoclips bekijkt, dan lijkt het wel MTV ;)

babyvanbelisma
18-08-2003, 14:21
Ja inderdaad. maar ik vind als je een islamitisch land bent, dan moet je ook wel een beetje consequent zijn, dus ook geen bier aan toeristen verkopen en buikdanseressen half (wat zeg ik; helemaal) naakt aan mannen tonen. Want of de buikdanseressen nou islamitisch zijn of niet, er kijken wel moslimmannen naar. Ik vind het zelf wel leuk dat buikdansen. Toen ik in Egypte op vakantie was, heb ik ook zo'n buikdanseres gezien die optrad en ze pikte me uit het publiek om mee te dansen..:D :D Ik heb alleen niet in zo'n pakje gedanst hoor;)

emsoem
19-08-2003, 16:45
Origineel gepost door vikker Je bedoelt haar tepel..had ik niet eens gezien, jij let wel op details he.... :D nou d'r halfe tiet dan he:D........jah meegekregen bij mijn geboorte...:hihi: Abracadaver Geen wonder dat je avatar een oog is, jij hebt geen bril nodig voorlopig, zo'n scherp gezichtsvermogen is uitzonderlijk.;) zag jij het niet dan? het was het eerste wat me opviel:D =emsoem=

ibtisamc
19-08-2003, 16:54
Origineel gepost door emsoem eeey haar tiet steekt er uit:p =emsoem= hahahahahahahahaha!!!

emsoem
12-03-2004, 10:50
leuke topic:D =emsoem=

Pagina's : [1] 2