Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Palestijnse Vlag?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

La_Femme_Nikita
18-08-2003, 11:48

Ik ben op de demonstratie in amsterdam geweest nou zag ik een aantal mensen staan met een palestijnse vlag nou weet ik dat het heeel erg is wat er in het midden oosten allemaal gebeurt maar wat heeft een palestijnese vlag te maken met de dood van een marokkaan als het nou een marokkaanse vlag geweest was dan begreep ik het wel maar een palestijnse? :confused:

sword
18-08-2003, 11:56
Origineel gepost door La_Femme_Nikita Ik ben op de demonstratie in amsterdam geweest nou zag ik een aantal mensen staan met een palestijnse vlag nou weet ik dat het heeel erg is wat er in het midden oosten allemaal gebeurt maar wat heeft een palestijnese vlag te maken met de dood van een marokkaan als het nou een marokkaanse vlag geweest was dan begreep ik het wel maar een palestijnse? :confused: misschien het feit dat jouw onderontwikkeld hersenpannetje, de link tussen een Palestijnse vlag als symbool voor onderdrukking en achterstelling niet kon linken aan een demonstratie tegen onderdrukking, sociale uitsluiting,..... :zwaai: Sword

La_Femme_Nikita
18-08-2003, 12:01
Origineel gepost door sword misschien het feit dat jouw onderontwikkeld hersenpannetje, de link tussen een Palestijnse vlag als symbool voor onderdrukking en achterstelling niet kon linken aan een demonstratie tegen onderdrukking, sociale uitsluiting,..... :zwaai: Sword Een normaal antwoord is ook moeilijk pffff! :rolleyes:

babyvanbelisma
18-08-2003, 12:28
Origineel gepost door sword misschien het feit dat jouw onderontwikkeld hersenpannetje, de link tussen een Palestijnse vlag als symbool voor onderdrukking en achterstelling niet kon linken aan een demonstratie tegen onderdrukking, sociale uitsluiting,..... :zwaai: Sword Sword, dit is echt klinkklare onzin!! Onderdrukking bij de palestijnen okee, maar sorry hoor, ik geloof niet dat marokkanen in nederland onderdrukt worden....Als jij dat wel vind, dan heb je blijkbaar erg veel medelijden met jezelf, arme jij, je woont in een superontwikkeld land, dat in de top 5 staat van landen waar de levensstandaard het hoogst is, waar nooit echte honger voorkomt, niet dagelijks natuurrampen en een vrij hoog BNP. Ja, je hebt echt wat te klagen. Ik snap wel dat sommige mensen de aandacht nog even op palestina en de situatie daar willen vestigen, tijdens die demonstratie maar ik vind nou niet dat dat de goede gelegenheid daarvoor was. Het ging over de politie en een zinloze dood, niet over oorlog (tenminste dat hoop ik niet).....

La_Femme_Nikita
18-08-2003, 13:27

Origineel gepost door babyvanbelisma Sword, dit is echt klinkklare onzin!! Onderdrukking bij de palestijnen okee, maar sorry hoor, ik geloof niet dat marokkanen in nederland onderdrukt worden....Als jij dat wel vind, dan heb je blijkbaar erg veel medelijden met jezelf, arme jij, je woont in een superontwikkeld land, dat in de top 5 staat van landen waar de levensstandaard het hoogst is, waar nooit echte honger voorkomt, niet dagelijks natuurrampen en een vrij hoog BNP. Ja, je hebt echt wat te klagen. Ik snap wel dat sommige mensen de aandacht nog even op palestina en de situatie daar willen vestigen, tijdens die demonstratie maar ik vind nou niet dat dat de goede gelegenheid daarvoor was. Het ging over de politie en een zinloze dood, niet over oorlog (tenminste dat hoop ik niet)..... Ben dus niet de enige die hier zo overdenkt dank je wel baby! :goedzo:

La_Femme_Nikita
18-08-2003, 13:29
Origineel gepost door KohiNoor Sword, ik ben waarschijnlijk ook DOM dan want ik snapte het dus ook niet. En kun je niet een NORMAAL antwoord geven? Zieligerd. En ik geloof ook niet dat de Marokkanen onderdrukt worden. Ze hebben dezelfde rechten als wij, het zijn alleen de mensen die er rare ideeen op na houden,niet de wet. Echt wallah hij kan echt geen normaal antwoord geven het is en blijft moeilijk voor die arme jongen!! :kwaad:

rnaj
18-08-2003, 13:32
Waarschijnlijk gewoon een palestijn die meeliep, en liet weten dat het niet alleen marokkanen waren daar in Amsterdam West. Waarom moet er meteen iets achter gezocht worden :)

babyvanbelisma
18-08-2003, 13:38
Ja maar ook al was het een palestijn, dan nog heeft het weinig zin om daar met een palestijnse vlag te gaan lopen.... De persoon die daar met die vlag liep, heeft het doel van de optocht niet zo goed begrepen denk ik... al moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf ook het doel nog niet helemaal door heb..... groetjes:)

rnaj
18-08-2003, 13:39
Origineel gepost door babyvanbelisma Ja maar ook al was het een palestijn, dan nog heeft het weinig zin om daar met een palestijnse vlag te gaan lopen.... De persoon die daar met die vlag liep, heeft het doel van de optocht niet zo goed begrepen denk ik... al moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf ook het doel nog niet helemaal door heb..... groetjes:) Volgens mij waren er nog ongeveer 30 anderen die het doel van de optocht ook niet helemaal begrepen hadden, dus die vlag zegt niets

babyvanbelisma
18-08-2003, 13:42
Dat is ook waar.... Maar ja, geweest is geweest dus wat hebben we er eigenlijk aan om er nog over te twisten..... Was je erbij rnaj?

batata112
18-08-2003, 13:44
die mensen kunnen beter hun tijd rgens anders aan besteden dan aan die demonstratie. waarom plaestijnse vlag en religieuze slogans. waarom marokkaanse vlag. gebruik je tijd voor iets anders. op de Dag des Oordeels zal elke goede daad nodig zijn . die demonstratie is nutteloos en neemt alleen kostbare tij din. ma3a selema

sword
18-08-2003, 13:45
Origineel gepost door La_Femme_Nikita Echt wallah hij kan echt geen normaal antwoord geven het is en blijft moeilijk voor die arme jongen!! :kwaad: nogmaals, onderdrukking komt in verscheidene vormen voor: 1)het kan voorkomen op het werk: arbeidsdiscriminatie 2)het kan voorkomen tijdens het uitgaan: toegang geweigerd 3)het kan voorkomen op school: verbod op hoofddoekje 4)enz, enz, enz, enz,............ WIJ LEVEN IN EEN VAN DE WELVARENDSTE LANDEN TER WERELD, BETALEN DEZELFDE BELASTINGEN ALS EEN AUTOCHTOON MAAR ONTBEREN DEZELFDE RECHTEN: onderdrukking, sociale uitsluiting ! nogmaals, een palestijnse vlag staat symbool voor onderdrukking en uitsluiting van een volk zoals het palestijns sjaaltje ook een symbool geworden is, een ander WERELDBEROEMDE VLAG is die van CHE GUEVARRA, die staat symbool voor de strijd tegen het kapitalistische Westen en wordt meegetroond op vakbondsbetogingen en andere PVDA-meetings alhoewel Ché een argentijn was die in Cuba mee de revolutie heeft geleid! :zwaai: Sword

rnaj
18-08-2003, 13:45
Origineel gepost door babyvanbelisma Dat is ook waar.... Maar ja, geweest is geweest dus wat hebben we er eigenlijk aan om er nog over te twisten..... Was je erbij rnaj? Nope, zoals ik vrijdag al zei, kan/kon mij niet verenigen met de ideeen van de organisatie. Ben gewoon naar de dappermarkt geweest, waar ik mij verbeelde dat het rustiger was dan op een andere zaterdag. Weet niet of er een verband is met de demonstratie. Maar ben wel blij dat de demonstratie rustig is verlopen :)

an3sdej
18-08-2003, 13:49
misschien het feit dat jouw onderontwikkeld hersenpannetje, de link tussen een Palestijnse vlag als symbool voor onderdrukking en achterstelling niet kon linken aan een demonstratie tegen onderdrukking, sociale uitsluiting,..... Sommige Marokkanen koppelen alles aan elkaar. Achterlijke gewoonte

babyvanbelisma
18-08-2003, 13:56

Origineel gepost door sword nogmaals, onderdrukking komt in verscheidene vormen voor: 1)het kan voorkomen op het werk: arbeidsdiscriminatie 2)het kan voorkomen tijdens het uitgaan: toegang geweigerd 3)het kan voorkomen op school: verbod op hoofddoekje 4)enz, enz, enz, enz,............ WIJ LEVEN IN EEN VAN DE WELVARENDSTE LANDEN TER WERELD, BETALEN DEZELFDE BELASTINGEN ALS EEN AUTOCHTOON MAAR ONTBEREN DEZELFDE RECHTEN: onderdrukking, sociale uitsluiting ! nogmaals, een palestijnse vlag staat symbool voor onderdrukking en uitsluiting van een volk zoals het palestijns sjaaltje ook een symbool geworden is, een ander WERELDBEROEMDE VLAG is die van CHE GUEVARRA, die staat symbool voor de strijd tegen het kapitalistische Westen en wordt meegetroond op vakbondsbetogingen en andere PVDA-meetings alhoewel Ché een argentijn was die in Cuba mee de revolutie heeft geleid! :zwaai: Sword Ik vind dit allemaal wel een beetje vergezocht hoor.....Maar goed, ieder zijn ideeen....

Pagina's : [1] 2 3 4 5