Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Onafhankelijk onderzoek ?????

Pagina's : [1] 2

rnaj
18-08-2003, 11:04

Het comitee wil een onafhankelijk onderzoek naar de dood van Driss. Weet iemand een organisatie die onafhankelijk genoeg is, voor alle partijen, die dit onderzoek kan uitvoeren. :confused:

grendel
18-08-2003, 11:08
Origineel gepost door rnaj Het comitee wil een onafhankelijk onderzoek naar de dood van Driss. Weet iemand een organisatie die onafhankelijk genoeg is, voor alle partijen, die dit onderzoek kan uitvoeren. :confused: Amnesty International, en anders wil ik het wel doen tegen een aantrekkelijke vergoeding... :D

rnaj
18-08-2003, 11:13
Origineel gepost door grendel Amnesty International, en anders wil ik het wel doen tegen een aantrekkelijke vergoeding... :D Amnesty, misschien wel een goed idee. Verder denk ik Grendel, dat jij voor het comitee niet onafhankelijk genoeg zal zijn. (remember, ze zijn ook hier op het forum aanwezig) :cool:

grendel
18-08-2003, 11:16
Origineel gepost door rnaj Amnesty, misschien wel een goed idee. Verder denk ik Grendel, dat jij voor het comitee niet onafhankelijk genoeg zal zijn. (remember, ze zijn ook hier op het forum aanwezig) :cool: Nou, eehh.... Willem Oltmans dan,.... die is wel populair hier ondanks zijn "se.xuele" geaardheid :D

rnaj
18-08-2003, 11:19

Origineel gepost door grendel Nou, eehh.... Willem Oltmans dan,.... die is wel populair hier ondanks zijn "se.xuele" geaardheid :D Altijd moeilijk, is het nou 'ondanks' of 'dankzij', maare meen je dat nou is Oltmans populair in de marok gemeenschap? Niet bij de nederlandse staat (sinds dat proces van hem), dus ben bang dat gem. Amsterdam hem afkeurt als onafhankelijk.

rnaj
18-08-2003, 11:23
Origineel gepost door buddy Wat dacht je van justistie Dat is het huidige pad wat bewandeld wordt. Rijks recherche => justitie, dit wordt door het commitee niet als onafhankelijk gezien. Heb je nog een andere suggestie

rnaj
18-08-2003, 11:40
Bedoel ook niet dat justitie en de rijksrecherche het zelfde is. Volgens mij is het huidige pad als volgt, de rijksrecherche doet onderzoek, en justitie bepaald of er vervolgt gaat worden de ja of de nee. Dit pad is door het comitee afgekeurd, dus zou graag een andere optie van je willen vernemen

babyvanbelisma
18-08-2003, 11:42
CBS???

tonk
18-08-2003, 11:43
Origineel gepost door babyvanbelisma CBS??? Als het CBS het doet komt eruit dat de agent voor 35.7% schuldig is.

rnaj
18-08-2003, 11:44
Origineel gepost door babyvanbelisma CBS??? Lijkt me beter dat die zich op de inflatiecijfers kan storten, niet gekwalificeerd volgens mij

Willemien
18-08-2003, 11:45
Origineel gepost door tonk Als het CBS het doet komt eruit dat de agent voor 35.7% schuldig is. klinkt wel lekker genuanceerd ... denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart-wit ... ik hoor Frank :D

rnaj
18-08-2003, 11:50
Origineel gepost door Willemien klinkt wel lekker genuanceerd ... denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart-wit ... ik hoor Frank :D Oja, was ik bijna vergeten. binnenkort, Kerwin Duinmijer herdenking. Volgens mij is het alweer 20 jaar geleden. Denk in de kleur van je .......

grendel
18-08-2003, 12:07
Origineel gepost door rnaj Altijd moeilijk, is het nou 'ondanks' of 'dankzij', maare meen je dat nou is Oltmans populair in de marok gemeenschap? Niet bij de nederlandse staat (sinds dat proces van hem), dus ben bang dat gem. Amsterdam hem afkeurt als onafhankelijk. Ja, dat meen ik,.... ;)

babyvanbelisma
18-08-2003, 12:24
Nouja....CBR dan???:D

rnaj
18-08-2003, 14:53

Origineel gepost door babyvanbelisma Nouja....CBR dan???:D Eigenlijk bedoelde ik dit topic wel een beetje serieus. En tot mijn verbasing slecht 1 goede optie, die van vriend Grendel nl Amnesty International. Heeft iemand ander nog ideeen :cool:

Pagina's : [1] 2