Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : cia probeerde massa vernietigings wapens te plaatsen in irak

LZN
18-08-2003, 06:21

http://www.daanspeak.com/WorldUnderAttack14.html en wanneer je niets zinnigs hebt te melden over deze link zoals laatst door vikker is gebeurt, hou je erbuiten dan. laten we geen ruzie maken :( open discussie ok maar geen oorlog meer :rolleyes:.

JeroenPaulusma
19-08-2003, 11:12
Origineel gepost door achmad http://www.daanspeak.com/WorldUnderAttack14.html en wanneer je niets zinnigs hebt te melden over deze link zoals laatst door vikker is gebeurt, hou je erbuiten dan. laten we geen ruzie maken :( open discussie ok maar geen oorlog meer :rolleyes: Stelletje hypocrieten en laffe, achterbakse etterbakken die amerikanen. Hun enige reden om daar in irak te zijn is geld en olie. Mooie verhaaltjes verzinnen om de bevolking te redden van een dictator, en de wereld te behouden van aanvallen van irak, ja ja...

JeroenPaulusma
19-08-2003, 13:14
Origineel gepost door Zionist1 Jeroen,Pas op en kijk uit van wie je de informatie krijgt. Internet kan een gevaarlijke medium zijn.wie kan het bevestigen dat wat je leest de waarheid is??? Tsion Ik weet niet of het waar is dat de CIA wapens in irak plant. Maar ik blijf bij mijn mening dat de VS daar in Irak alleen zit voor geld en olie. Schijnheilig roepen dat ze de bevolking helpen door een dictator omver te werpen.....

ibtisamc
19-08-2003, 16:15
Origineel gepost door achmad http://www.daanspeak.com/WorldUnderAttack14.html en wanneer je niets zinnigs hebt te melden over deze link zoals laatst door vikker is gebeurt, hou je erbuiten dan. laten we geen ruzie maken :( open discussie ok maar geen oorlog meer :rolleyes: Het verbaast me niets hoor!! Amerika is tot alles in staat!!

Jupiter
19-08-2003, 18:32

Origineel gepost door Zionist1 Wat onzin. Dat zie je nu dat er niet zoveel olie te krijgen valt.qua geld valt het ook tegen.Iraq heeft veel buitenlandse schulden.En bovendien de oorlog is ontzettend duur. Bovendien doet NL mee in de oorlog.zit Nederland ook alleen voor het geld en olie ?!Of wil je dat niet zien?! I.P.V. blij te zijn dat amerika Sadaam Hussein die meer dan 1 milioen moslims uitvermoord heeft uitschakelde begin je in te prenten wat je in de linkse kringen verteld wordt.naief. Tsion Laten we er niet om heen draaien. Natuurlijk zit Amerika daar voor het geld en de olie. Misschien levert Irak op zich niets op. Maar ze zitten nu in ieder geval op een plek waar ze altijd hadden willen zijn. Als het om de dictatuur ging dan staan er nog 30 landen te wachten op bevrijding. Alleen jammer dat de Arabische landen Saddam zo lang zijn gang hebben laten gaan. Maar ja ze kunnen moeilijk hun leermeester gaan vragen wat rustig aan te doen met het martelen en executies.

JeroenPaulusma
19-08-2003, 21:35
Origineel gepost door Zionist1 Wat onzin. Dat zie je nu dat er niet zoveel olie te krijgen valt.qua geld valt het ook tegen.Iraq heeft veel buitenlandse schulden.En bovendien de oorlog is ontzettend duur. Bovendien doet NL mee in de oorlog.zit Nederland ook alleen voor het geld en olie ?!Of wil je dat niet zien?! I.P.V. blij te zijn dat amerika Sadaam Hussein die meer dan 1 milioen moslims uitvermoord heeft uitschakelde begin je in te prenten wat je in de linkse kringen verteld wordt.naief. Tsion Niet veel olie, er zijn nog heel veel onontgonnen olie velden daar, tja dan wil bush natuurlijk niet dat sadam daar zit. Tuurlijk ben ik blij dat sadam weg is die man is/was een moordenaar. Maar jij bent zo blind om niet te kunnen zien dat de VS dat als excuus gebruikt. Er zijn nog tig andere staten met dictators, welk volgend land gaat de VS bevrijden uit naam van "dictator verjagen". Waar is de VS in africa waar veel landen worden gereageerd door monsters. Kijk naar de VS het recht van de rijkste telt daar!!!