Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Cellulitis...

Pagina's : [1] 2

ikbendeBESTE
25-01-2007, 09:54

Wie heeft hier last van en wat doen jullie eraan?:o Zijn wij, Marokkaanse vrouwen, nou echt altijd het slachtoffer? :kwaad: Oke, Nederlandse vrouwen hebben daarentegen wel kippenkontjes, dus die van ons is :likje: :stout:, maar tóch! wie heeft het hier nog nooit gehad?

Ghatar_tangawia
25-01-2007, 09:59
Ik heb het gelukkig nog niet..:D

ikbendeBESTE
25-01-2007, 10:02
Ik heb het gelukkig nog niet..:D Hey mopje!! alles goed met je? :D Dat is wel fijn, een getrouwde dame, zónder :stout:

Ghatar_tangawia
25-01-2007, 10:06
Hey mopje!! alles goed met je? :D Dat is wel fijn, een getrouwde dame, zónder :stout: Nog wel zonder..maar moet gaan sporten man, ben lui :maf2: Met mij gaat het goed elhamdoelillah en met jou lievie?

ikbendeBESTE
25-01-2007, 10:08

Nog wel zonder..maar moet gaan sporten man, ben lui :maf2: Met mij gaat het goed elhamdoelillah en met jou lievie? Ik moet ook écht gaan sporten, ben té lui!! :jammer: Alhamdoelilah, het gaat goed....ga weer snel leren voor mijn laatste tentamen van zometeen! :o aan het werk?

Ghatar_tangawia
25-01-2007, 10:11
Ik moet ook écht gaan sporten, ben té lui!! :jammer: Alhamdoelilah, het gaat goed....ga weer snel leren voor mijn laatste tentamen van zometeen! :o aan het werk? Ik was vandaag eigenlijk vrij he.. maar toen mijn man opstond om 06:00 was ik klaarwakker. Ik ben gewend om vroeg op te staan. Toen ben ik opgestaan..gewoon naar mijn werk gegaan en toen ik pas in de auto zat belde ik ff mijn manager om te zeggen dat ik vandaag zou komen werken ipv vrijdag.. zodat ik langer weekend heb! Hij vond het gelukkig prima. Daar ging ik namelijk vanuit..:hihi: Stel dat hij zou hebben gezegd.. nee.. kom vrijdag gewoon dan zijn er weinig mensen op kantoor!! willie.. voor niets omgekleed. Pff... een hele dag thuis zitten word ik para van en aan school werken kan ik op mijn werk ook! en jij? What ya doing..

ikbendeBESTE
25-01-2007, 10:18
Ik was vandaag eigenlijk vrij he.. maar toen mijn man opstond om 06:00 was ik klaarwakker. Ik ben gewend om vroeg op te staan. Toen ben ik opgestaan..gewoon naar mijn werk gegaan en toen ik pas in de auto zat belde ik ff mijn manager om te zeggen dat ik vandaag zou komen werken ipv vrijdag.. zodat ik langer weekend heb! Hij vond het gelukkig prima. Daar ging ik namelijk vanuit..:hihi: Stel dat hij zou hebben gezegd.. nee.. kom vrijdag gewoon dan zijn er weinig mensen op kantoor!! willie.. voor niets omgekleed. Pff... een hele dag thuis zitten word ik para van en aan school werken kan ik op mijn werk ook! en jij? What ya doing.. OOOWWW wat relaxed!!! :haha: die Ghatar_tangaouia regelt het wel ff hoor :haha: Dan heb je morgen lekker de hele dag voor jezelf...en waarom thuis zitten als je er voor betaald krijgt aan je school te werken én op m.nl te zitten? :haha: Ik ben nu (nog) thuis, maar moet ook zo de auto instappen, op weg naar het tentamen! wish me luck!! Alvast een fijn weekend als ik je niet meer spreek hbiba!:kus:

teletubbie
25-01-2007, 10:23
Iedereen heeft wel eens last van, de èèn meer de ander minder! zelfs Jennifer lopez heeft er last van! tja wat kan je d'r aan doen, sporten, veel bewegen, veel water drinken. of dat helpt is nog de vraag?

Ghatar_tangawia
25-01-2007, 10:34
OOOWWW wat relaxed!!! :haha: die Ghatar_tangaouia regelt het wel ff hoor :haha: Dan heb je morgen lekker de hele dag voor jezelf...en waarom thuis zitten als je er voor betaald krijgt aan je school te werken én op m.nl te zitten? :haha: Ik ben nu (nog) thuis, maar moet ook zo de auto instappen, op weg naar het tentamen! wish me luck!! Alvast een fijn weekend als ik je niet meer spreek hbiba!:kus: Thanks hbieba!;) Veel succes met je tentamen, rabbie ienenej7ek inscha allah!!

noona
25-01-2007, 10:36
sporten veeel water drinken EN zo een slankheidsbroek tijdens het sporten aantrekken is geweeldig goed voor je huid. je valt er neit van af maar je huid wordt geweeeeeldig glad. en altijd bodylotion gebruiken. verder kun je een zo een massageborstel gebruiken

kindly_mom
25-01-2007, 16:55
ja en wie heeft er last van striae in zwangerschap en na je bevalling want ik een vieze buik aan over gehouden vieze hang buik en striae is strepen op je buik en de omvang. join the club :moe: heb nog steeds last van die straie :rolleyes: terwijl iemand laatst beweerde dat ze weg gingen na de bevalling..dus niet :moe: als ik wist wie dat was he, wajouwa :zweep:

Zarah14
25-01-2007, 17:50
Dit heeft niets met marokkaan zijn te maken, dit komt over de hele wereld voor en je wilt niet weten hoeveel dames. Ik ook. Ik gebruik af en toe Berken cellulitis olie van weleda. Het helpt wel.

ainzorapowerr
29-01-2007, 15:37
Ik heb gelukkig geen cellulitis. Bij veel meiden zie je dat ook gewoon als ze een strakke broek aan hebben, dat is niet echt mooi! Maar ik denk dat het niet helemaal weg gaat hoor. Heb ook gemerkt dat veel nederlandse meiden daar geen last van hebben.

mevr0uwtjelief
29-01-2007, 16:29
Ik heb gelukkig geen cellulitis. Bij veel meiden zie je dat ook gewoon als ze een strakke broek aan hebben, dat is niet echt mooi! Maar ik denk dat het niet helemaal weg gaat hoor. Heb ook gemerkt dat veel nederlandse meiden daar geen last van hebben. nederlandse hebben er last van marokkanen ook.. Het gaat niet om afkomst je hebt overal wel mensen met cellulitis. En het kan wel weggaan hoor als je er iets aan doet:)

TROLLIE
29-01-2007, 16:42

9 van de 10 vrouwen hebben last van cellulitus

Pagina's : [1] 2