Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bezoek

Pagina's : [1] 2 3

Islam4You
24-01-2007, 19:23

:o [Ik maak nooit open als er aangebeld wordt. Ik vind dat iemand van te voren moet bellen en zeggen ik kom eraan. Er heeft zojuist iemand bij me aangebeld en ik heb niet opengemaakt:hihi: . Diegene heeft vast licht aan gezien maar lekker boeiend. Wie in de avond komt moet het gewoon van te voren melden. ben ik nou vreemd en onbeleefd of denken jullie ook zo?]

boug85
24-01-2007, 19:25
Ik doe dat ook weleens maar dan vooral als er s avonds wordt aangebeld.. dan ga ik echt niet mezelf weer helemaal omkleden om de deur open te doen.. moeten ze maar bellen:D

Islam4You
24-01-2007, 19:27
Ja ik heb het ook voornamelijk over avond. Na 17:00. in middag ben ik vaak toch niet thuis dus dan kunnen ze bellen zovaak ze willen :hihi:

Silky
24-01-2007, 19:33
Wow You serious?

Aan_Zee
24-01-2007, 19:36

Oh wat erg meid haha jij hebt lef! Ik zou het nooit durven, heb zo het gevoel ze zien mij! En doe altijd de deur open, ben het gewend dat savonds bezoek :moe: de vrienden van mijn man komen langs

boug85
24-01-2007, 19:38
Zowiezo kan ik niet opendoen.. als ik naar mijn slaapkamer wil gaan om iets aan te trekken (niet dat ik naakt loop) maar dan zien ze mij.. dus blijf ik lief in de woonkamer zitten:o Kan niet anders

Shifae
24-01-2007, 19:38
Nee sorry maar ik vind dat niet kunnen. Wie zegt dat ze voor bezoek komen? Misschien is er wel iets anders aan de hand of zijn het de buren of wat dan ook maar wij doen altijd open..

Islam4You
24-01-2007, 19:40
Oh wat erg meid haha jij hebt lef! Ik zou het nooit durven, heb zo het gevoel ze zien mij! En doe altijd de deur open, ben het gewend dat savonds bezoek :moe: de vrienden van mijn man komen langs zeker lef:hihi: . Ik heb niet eens de moeite genomen om te kijken :hihi: wie in de avond komt moet maar bellen en zeggen dat eraan komt. dan kun je er be3da op rekenen.:nijn:

Islam4You
24-01-2007, 19:42
Nee sorry maar ik vind dat niet kunnen. Wie zegt dat ze voor bezoek komen? Misschien is er wel iets anders aan de hand of zijn het de buren of wat dan ook maar wij doen altijd open.. buren kunnen aankloppen. Dan weet je dat het buren zijn.

boug85
Nee sorry maar ik vind dat niet kunnen. Wie zegt dat ze voor bezoek komen? Misschien is er wel iets anders aan de hand of zijn het de buren of wat dan ook maar wij doen altijd open.. Iedereen in mijn of zijn familie bellen gelukkig.. als iemand echt blijft bellen dan doe ik wel open.. maar ik ga niet opendoen voor de buurman die zeker komt vragen of mijn beeld ook slecht is van de tv.. voorbeeld:hihi:Ik werd ook vaak lastig gevallen door een buurvrouw die elke minuut van de dag koffie wilde drinken bij mij.. op een gegeven moment heb ik haar uren laten bellen dan deed ik gewoon niet open.. ja hallooo:ego:

imaane911
ben nog nie getrouwd :moe: maar ik zou alleen opendoen als het familie is... mannen :zwaai:

boug85
24-01-2007, 19:43
ps als ik zie dat het familie is dan doe ik zeker open.. of beste vrienden.. maar niet voor een vreemde

Sibel_flower
24-01-2007, 19:44
Ik doe dat ook weleens maar dan vooral als er s avonds wordt aangebeld.. dan ga ik echt niet mezelf weer helemaal omkleden om de deur open te doen.. moeten ze maar bellen:D Trouwens vroeg me af hoe het met jou buurvrouw is afgelopen:haha: Komt ze ook nog steeds aangekondigd langs :hihi:

boug85
24-01-2007, 19:45
Trouwens vroeg me af hoe het met jou buurvrouw is afgelopen:haha: Komt ze ook nog steeds aangekondigd langs :hihi: Niet meer zoals voorheen... :hihi:

imaane911
24-01-2007, 19:46

Iedereen in mijn of zijn familie bellen gelukkig.. als iemand echt blijft bellen dan doe ik wel open.. maar ik ga niet opendoen voor de buurman die zeker komt vragen of mijn beeld ook slecht is van de tv.. voorbeeld:hihi:Ik werd ook vaak lastig gevallen door een buurvrouw die elke minuut van de dag koffie wilde drinken bij mij.. op een gegeven moment heb ik haar uren laten bellen dan deed ik gewoon niet open.. ja hallooo:ego: :maf: miskiena :haha:

Pagina's : [1] 2 3