Bekijk originele versie : Stelling 1:
Stelling 1: Zijn vrienden die hun gevoelens voor je achterhouden, zijn dat wel echte vrienden?
DAG MENSEN GRAAG WIL IK DAT JULLIE OP DEZE STELLING REAGEREN I.V.M. EEN ONDERZOEK.
VANAF VANDAAG HOOP IK ELKE DAG EEN NIEUWE STELLING TE HEBBEN...MAAR DIT KAN ALLEEN ALS ER GENOEG MENSEN ZULLEN REAGEREN!
MET ALLEEN SERIEUZE ANTWOORDEN.
ALVAST BEDANKT.
M.V.G.
STILL
(Hoop egt dat jullie me zullen helpen zou ik erg fijn vinden)
ibtisamc
17-08-2003, 23:03
Origineel gepost door still
Stelling 1: Zijn vrienden die hun gevoelens voor je achterhouden, zijn dat wel echte vrienden?
Ja ik vind van wel!!
Je hoeft namelijk je gevoelens niet met iedereen te delen vriend of geen vriend!!!
Vind van wel, ieder mens heeft recht op geheimen!
saida_marokko
18-08-2003, 01:16
Ligt er aan welke gevoelens....
maar in het algemeen jah dan vind ikd at het wel echte vrienden zijn!!! Je hoeft geen openboek voor iedereen te zijn,,,,
Dan mensen...
allereerst wil ik jullie bedanken voor het reageren.
En dan als tweede zal ik een voorbeeld noemen....ik moet mijn onderzoek wat dit onderwerp bereft uit het volgende hoek bekijken.
Onderwerp:
Het is zo dat je een vriend/ vriedin hebt, deze heeft nog een broer of zuster waar jij wel een oogje op hebt...en eventueel ook vise versa!
Dan is het zo dat jou vriend/ vriendin hier niet blij mee kan zijn, als vrienden heb je al hetzelfde vriendenkring i.p.v. het komen met de klacht naar jou toe gaat die vriend / vriendin naar een andere gezamelijke vriend/ vriendin van jullie beiden.
Deze verteld jou velvolgens wat er aan de hand is zonder dat de vriend/ vriendin van jou waar het om gaat het weet.
Wat zou je dan antwoorden op de stelling?
(Hoop dat ik jullie wat meer heb kunnen informeren wat betreft dit stelling....vandaag weer een tweede stelling! Hoop van harte dat jullie weer zullen helpen.)
M.v.g.
Still,
DAG MENSEN GRAAG WIL IK DAT JULLIE OP DEZE STELLING REAGEREN I.V.M. EEN ONDERZOEK.
VANAF VANDAAG HOOP IK ELKE DAG EEN NIEUWE STELLING TE HEBBEN...MAAR DIT KAN ALLEEN ALS ER GENOEG MENSEN ZULLEN REAGEREN!
MET ALLEEN SERIEUZE ANTWOORDEN.
ALVAST BEDANKT.
M.V.G.
STILL
(Hoop egt dat jullie me zullen helpen zou ik erg fijn vinden)
Dat kan een hele goede vriend zijn, kan ook aan 'jouw' liggen. Misschien wil die wel iets vertellen waar 'jij' niet open voorstaat. :cool:
Maar stel...dat dat nou niet het geval zou zijn geweets...zou het dan een geval van de bekende: matennaaierij zijn?
Sammietje
18-08-2003, 12:26
Dan mensen...
allereerst wil ik jullie bedanken voor het reageren.
En dan als tweede zal ik een voorbeeld noemen....ik moet mijn onderzoek wat dit onderwerp bereft uit het volgende hoek bekijken.
Onderwerp:
Het is zo dat je een vriend/ vriedin hebt, deze heeft nog een broer of zuster waar jij wel een oogje op hebt...en eventueel ook vise versa!
Dan is het zo dat jou vriend/ vriendin hier niet blij mee kan zijn, als vrienden heb je al hetzelfde vriendenkring i.p.v. het komen met de klacht naar jou toe gaat die vriend / vriendin naar een andere gezamelijke vriend/ vriendin van jullie beiden.
Deze verteld jou velvolgens wat er aan de hand is zonder dat de vriend/ vriendin van jou waar het om gaat het weet.
Wat zou je dan antwoorden op de stelling?
(Hoop dat ik jullie wat meer heb kunnen informeren wat betreft dit stelling....vandaag weer een tweede stelling! Hoop van harte dat jullie weer zullen helpen.)
M.v.g.
Still,
Ligt eraan.
Omdat die persoon een goede vriend/in is, wil niet gelijk zeggen dat alles aan mij verteld moet worden.
Als die persoon de keus maakt om zijn/haar hart bij iemand anders te luchten, dan moet dat kunnen vind ik.
Je geeft in je stelling als voorbeeld over een broer of zus waar je dan een oogje op zou hebben.
En de vriend/in is het daar niet mee eens, dan heb ik liever dat die persoon naar mij toe komt en vertelt wat hem/haar dwarszit over mij, i.p.v. naar een wederzijdse vriend/in te gaan en daar te klagen over mij.
Helemaal als ik het achteraf van iemand anders moet horen, dan zou ik wel teleurgesteld zijn in de vriendschap.
maghribia19
21-08-2003, 15:18
Een vriendin hoeft mij niet alles te vertellen enkel wat ze an me kwijt wil, echter als het iets is wat mij betreft en wat ze eigenlijk tegen mij hoort te zeggen zou ik dat meer op prijs stellen dan het via via horen daar hou ik niet van, ik hou van directheid.
Ik kan ook niet alles tegen iedereen zeggen. Heb met de ene vriendin een ander soortcontact dan met de andere ligt aan de persoon.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.