Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik ben getrouwd met iemand uit marokko hoe kan ik me man hier naar nederland halen ?

Pagina's : [1] 2

marocgirl18
17-08-2003, 22:27

hoe kan ik me man hier heen halen we hebben een paar briefen gekregen wat we moeten invullen maar je moet er 18 jaar voor zijn maar ik ben nog maar 17 ik word in juni 18 dus heb ik een vraag of ik de briefen nu kan opsturen dat ze nu alvast inbehandeling worden genomen en dat het in juni ongeveer klaar is dat hij naar nederland kan komen wie weet hier iets van ..............

misSanae
17-08-2003, 22:33
Ja volgens mij moet je ook 18 zijn, en ze hebben nu een strenger beleid bij de vreemdelingenpolitie, ze doen heel moeilijk. Ik wens je veel succes en inshallah lukt het snel;)

saidaaatje
17-08-2003, 22:36
Waarom heb je niet alles verzorgd voordat je ging trouwen met hem??

simpele_dame
17-08-2003, 22:56
Misschien kun je op www.ind.nl meer info vinden. In ieder geval veel succes toegewenst! :)

Sweet_Diamond
17-08-2003, 22:58

Ik heb gehoord dat je sowieso een vaste baan moet hebben.....dat staat voorop...........

GangstaLovin
17-08-2003, 22:59
Origineel gepost door saidaaatje Waarom heb je niet alles verzorgd voordat je ging trouwen met hem?? vroeg ik me ook af

loeloesch
17-08-2003, 23:00
Origineel gepost door marocgirl18 hoe kan ik me man hier heen halen we hebben een paar briefen gekregen wat we moeten invullen maar je moet er 18 jaar voor zijn maar ik ben nog maar 17 ik word in juni 18 dus heb ik een vraag of ik de briefen nu kan opsturen dat ze nu alvast inbehandeling worden genomen en dat het in juni ongeveer klaar is dat hij naar nederland kan komen wie weet hier iets van .............. Waarom zo jong trouwen?? :eek:

marocgirl18
18-08-2003, 16:06
loesloes wat is jou probleem of ik vroeg trouw ben je me moeder nee dus ik zou me bek houden ..

emsoem
18-08-2003, 16:08
je moet wachten tot je 18 wordt:) en je moet een goede inkomen per maand hebben enzo:) en die visuem's van tegenwoordig duuren wel shie jaar voor hij die krijgt:jammer: =emsoem=

Firdaoss
18-08-2003, 16:17
Salaam Je kan beter wachten tot je 18 wordt Wa salaam

Handyman
18-08-2003, 16:32
He marocgirl, Ik hoop dat alles goed met je gaat. Allereerst gefeliciteerd met je huwelijk. Je moet alles regelen wat miss_magrabia noemde. Alleen is zij het belangrijkste vergeten. Een vergunning kost tegenwoordig veel geld. Je hebt duizenden euro's nodig om alles te regelen. Want voor alles word geld gevraagd. Maar jij hebt zat geld, dus dat is geen probleem. :zwaai:

MocroPrinsesje
18-08-2003, 16:35
Ik Vroeg Me Ook Af waarom Je Dit Niet Heb Geregeld Voordat Je Het Huwelijksbootje In Ben gestapt Dat zou Handiger zijn...Want Nu Zit Je Onder T Papier Werk Wat Bepaald Ook Geen Leuk Begin Is Van Je Huwelijk.... :)

emsoem
18-08-2003, 16:38
zijn jullie al getrouwd? ik bedoel heb je al je trouwfeest gegeven? of gewoon hij is langs geweets en een verlovingsfeestje gehouden? =emsoem=

Lady_moi
18-08-2003, 16:39
marocgirl kifech geblokeerd? :(

Live4glory
18-08-2003, 16:40

Origineel gepost door Miss_Magrebia je moet beide 18 jaar zijn!! - je moet een werkcontract hebben van min 1 jaar en 32 uur p/w werken - je moet een werkgeversverklaring hebben (met stempel, datum alles) - je moet 3 loonstrookjes inleveren. - je moet je trouwakte hebben (de arabische en de franse (vertaling met al die stempels erop) - je moet copie van zijn paspoort hebben (alle beschreven en bestempelde pagina's) - hetzelfde geld voor jouw paspoort en dat was het dacht ik :confused: De eerste zin klopt niet, je moet 130% van het minimuminkomen verdienen uit een duurzame baan. Ongeveer 1100 Euro. Bel het IND vraag om een informatiepakket.

Pagina's : [1] 2