Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraagje

Nyke
24-01-2007, 14:35

Dames Samen met nog twee mensen wilde ik een keer een moskee bezoeken, ben zelf geen moslima, maar het leek ons erg interessant. Weet iemand welke moskeen er ook voor de niet biddenden te bezoeken zijn, of rondleidingen geven :confused: Ik hoop dat jullie het geen vreemde vraag vinden, ik weet ook dat die meer zou passen bij het rubriek Islam en Ik, maar ik heb hier al vaker vragen gesteld en iedere keer had ik weer veel aan jullie antwoord. Nu hopelijk ook....... Alvast bedankt :)

noona
24-01-2007, 14:38
dat zou geen probleem moeten zijn, hou er rekening mee dat de ene moskee wil dat je eerst een afspraak maakt zodat er mensen zijn die jullie kunnen te woord staan en er zijn moskeeen waarbij je gelijk binnen kunt. (klopt, hier zitten de meeste kwebbelaars;)) :regie:agawaat!

Nyke
24-01-2007, 14:54
Ok daar zal ik rekening mee houden, bedankt voor jouw supersnelle reactie! Ben helemaal vergeten er nog wat bij te vragen, het liefst moskeeen in Amsterdam.

noona
24-01-2007, 14:57
regio amsterdam ben ik niet zo bekend mee, up de topic misschien reageert er zo wel iemand:goedzo:

Nyke
24-01-2007, 15:04

Up Up Up Up Up Up Up

Nyke
24-01-2007, 15:04
tnx voor de tip

DessertRose15
24-01-2007, 15:13
denk eerlijk gezegd niet dat een moskee een plek voor rondleidingen is?? :rolleyes: mag ik vragen waarom?

noona
24-01-2007, 15:19
ik weet toevallig dat een moskee in rotterdam dat gewoon toelaat, wellicht via speciale routes maar eht kan wel.

Nyke
24-01-2007, 15:30
Vragen mag altijd ( ; We zaten te praten over dat geen van ons ooit in een moskee was geweest. Nou heb ik wel eens op tv gezien ( NMO denk ik )dat er moskeeen zijn waar je als bezoeker kan worden rondgeleid als je een afspraak maakt. kweet het niet zeker maar volgens mij was dat in Rotterdam of Den Haag ( waarschijnlijk diegene waar Noona het over heeft ). Aangezien wij in Amsterdam wonen vroeg ik mij af of het ook hier in de buurt mogelijk was. Mij lijkt het leuk omdat ik ondanks het feit dat ik niet geloof, religies wel interessant vind.