Bekijk originele versie : focking moderators!!
:huil::huil: ik ben het snakeswannabite!!!:huil::huil:...ik kom niet meer on line!!:huil: dit is wat er telkens staat!
Je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dit kan verschillende oorzaken hebben:
Als je een bericht probeert te plaatsen, is het mogelijk dat je account is geannuleerd, of nog geactiveerd moet worden. Wellicht heb je nog niet gereageerd op de bevestigings-email die je hebt ontvangen na je aanmelding. Als dit het geval is dien je alsnog je account te bevestigen door de aanwijzingen in deze email te volgen. Je kan tot die tijd geen gebruik maken van je Marokko.nl account. Sterker nog, als je dit niet op tijd doet loop je de kans dat je account wordt verwijderd!
Je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Wil je proberen het bericht van iemand anders te wijzigen of de administratieve functies te raadplegen? Controleer of je toestemming hebt om dit te doen in de Forum regels.
Ingelogde gebruiker: snakeswannabite [log uit!]
Wachtwoord vergeten?
heb ik iets mis gedaan??:confused:
heej snakeswanbnebiteee lieverdd
hoezo kan je niet meer op ej naam komen
wat raaar man
Origineel gepost door hayat17
heej snakeswanbnebiteee lieverdd
hoezo kan je niet meer op ej naam komen
wat raaar man
he hayat-die-altijd-in-het-donker-zit-door-haar-vader!!
ik weet niet hoe het komt:huil: :ego: ik zeg nooooooooit iets verkeerd.....kan ik geband zijn net zoals slaatnergensOp???
:regie: moderators!!! hier nu!!!:(
hahahaha jaah nu zit ik gewoon weer lekker in het lichtt
jaah ik weet het ook niet wel heel erg vreeemdd man
en jaah je zegt nooit iets verkeerds klopt zo ben jij niet
dan kan je toch neit geband zijn
je wordt toch alleen geband als je er zelf om vraagt
ensoww
OuJdIa_L
17-08-2003, 22:20
stuur een pm naar een moderator
Origineel gepost door OuJdIa_L
stuur een pm naar een moderator
hoe doe je dat???k heb net mn wachtwoord veranderd maar het lukt niet!!:huil:
:wow::hoera:...hayat in het licht!!! :jammer: ik had alleen tegen een jongen gezegt dat zijn loel in zn broek zat....en daarna deed hij het niet meer:huil:
Origineel gepost door lemia_lemia
Lekker voor je
koetwijf....k had toch niks bij jou gedaan??:huil:
OuJdIa_L
17-08-2003, 22:27
hier heb je en link, leg dit alles uit aan de moderator en ik hoop voor je dat ie je helpt.
http://forums.marokko.nl/private.php?s=&action=newmessage&userid=5
Succes!
Najmatje
17-08-2003, 22:29
je moet die ene mailtje die ze naar jou gestuurd hebben in je mailbox openen en dan kijken wat er in staat en dan doen wat erin staat suc6! ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.