Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kapper-->dunhaar?

appeltje23
24-01-2007, 14:07

Nou ga ik morgen naar de kapper want ga hem kleuren(voor het eerst) hoe kan ik hem het beste laten knippen? heb nu best wel dun haar. maar ga er geen schuim enzo meer ingooien. PS:heb best kort haar hahaha, en door fohnen lijkt je haar toch voller/dik? thank you:kus:

sweetysiham
24-01-2007, 14:25
heb je krullen of stijl haar?

appeltje23
24-01-2007, 14:25
heb je krullen of stijl haar? golvend/krullend

sweetysiham
24-01-2007, 14:32
Dan zou ik het in laagjes doen als ik jou was. En daarna fohnen en je haar ziet er supervol uit. (ik bedoel dan laagjes van achter, en niet langs je gezicht als je begrijpt wat ik bedoel)

appeltje23
24-01-2007, 14:44

soukrannnn :-)

appeltje23
24-01-2007, 17:04
andere mensen nog tips

miss-ilhame
26-01-2007, 09:17
Heb precies hetzelfde haar :( Ik heb vanalles geprobeert om voller haar te krijgen maar lukt niet :( Maar ik zou het toch in laagjes doen zo lijkt het voller :)

appeltje23
26-01-2007, 10:00
Heb precies hetzelfde haar :( Ik heb vanalles geprobeert om voller haar te krijgen maar lukt niet :( Maar ik zou het toch in laagjes doen zo lijkt het voller :) is echt balen he. ik wilde naar de kapper maar dacht ga volgende week wel.

Chouaffa...
26-01-2007, 10:21
Nou ga ik morgen naar de kapper want ga hem kleuren(voor het eerst) hoe kan ik hem het beste laten knippen? heb nu best wel dun haar. maar ga er geen schuim enzo meer ingooien. PS:heb best kort haar hahaha, en door fohnen lijkt je haar toch voller/dik? thank you:kus: Je wilt je haar vakantie geven maar je gaat het kleuren? Je wilt je haar vakantie geven maar je gaat het fohnen? Zo werkt dat niet hoor als jij echt je haar vakantie wilt gaan geven dan zul je dit soort dingen ook moeten vermijden want dat is het ergste wat je haar kan hebben! Als ik jou was zou ik alleen m'n dooie puntjes laten knippen en verder helemaal nix laten doen Veel haarmaskers gebruiken 2x in de week daarna je haar in een knot en de hele dag laten zitten Veel olien gebruiken warme olijfolie insmeren de hele n8 laten intrekken en s'ochtens uitwassen En verder zou ik er echt nix mee doen een paar maanden Succes ermee

appeltje23
26-01-2007, 10:31
Je wilt je haar vakantie geven maar je gaat het kleuren? Je wilt je haar vakantie geven maar je gaat het fohnen? Zo werkt dat niet hoor als jij echt je haar vakantie wilt gaan geven dan zul je dit soort dingen ook moeten vermijden want dat is het ergste wat je haar kan hebben! Als ik jou was zou ik alleen m'n dooie puntjes laten knippen en verder helemaal nix laten doen Veel haarmaskers gebruiken 2x in de week daarna je haar in een knot en de hele dag laten zitten Veel olien gebruiken warme olijfolie insmeren de hele n8 laten intrekken en s'ochtens uitwassen En verder zou ik er echt nix mee doen een paar maanden Succes ermee hahaha moet voor 1 dagje heb over 2weken trouwfeest een famlid. heb het nog nooit eerder gekleurd en maar 2keer laten fohnen soukran voor je tip. welke haarmakser raad je me aan

MoCrOcHiCkAsS
26-01-2007, 11:25
Laagjes doen, want als je slag hebt golven ., dan word je haar voller .. dan komen er meer krullen in .. :o En geen troep waardoor het hard word, want vooral als je net uit de douche komt en je fohnt het niet eerst en je doet er bijv. mousse in dan krijg je van die ''sliertjes'' haren .. :jammer: dat ziet er heel onverzorgt uit .. :o en anders kun je toch ook even aan je kapper vragen, die weten het uiteraard het best .. :)

appeltje23
26-01-2007, 11:28
Laagjes doen, want als je slag hebt golven ., dan word je haar voller .. dan komen er meer krullen in .. :o En geen troep waardoor het hard word, want vooral als je net uit de douche komt en je fohnt het niet eerst en je doet er bijv. mousse in dan krijg je van die ''sliertjes'' haren .. :jammer: dat ziet er heel onverzorgt uit .. :o en anders kun je toch ook even aan je kapper vragen, die weten het uiteraard het best .. :) :kus: soukrann

MoCrOcHiCkAsS
26-01-2007, 11:29
:kus: soukrann geen dank :sjans:

MoCrOcHiCkAsS
26-01-2007, 11:30
Héyyy ., hier krijg je reactiepunten .. :giechel: hélemaal geweldig hè .! :o :moe:

Chouaffa...
27-01-2007, 10:59

hahaha moet voor 1 dagje heb over 2weken trouwfeest een famlid. heb het nog nooit eerder gekleurd en maar 2keer laten fohnen soukran voor je tip. welke haarmakser raad je me aan Die van Nivea die nieuwe en dan die met oranje deksel Ik gebruik daar ook de shampo en cremespoeling van en ben er erg tevreden over ;)