Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Serveesters/hulp gezocht!!!

MizzFez
17-08-2003, 21:50

Salaam lieve mensen! Ik ga volgend maand trouwen, insallah... en catering is voor mij veel te duur. Dus we zorgen zelf voor het eten, maar ik ben dringend op zoek naar serveesters/hulp!!! Ik wil niet dat mn zus,nichtjes en schoonzus veel werk moeten doen op mn grote dag en ze mogen niet de helft van mn bruiloft missen! dat wil ik hun niet aandoen! Dus ken je iemand die op bruiloften serveren enz enz? Of iemand die graag geld wil verdienen? Laat me het aub weten! Tijd dringt!! Hartstikke bedankt!!!!! Mahasalama, Mizz Fez :zwaai:

MizzFez
18-08-2003, 10:49
Nog effe meer info: Ik ga trouwen op 13 september en ik hou een feest in een zaal (mannen en vrouwen apart) het begint vanaf 17.00 tot 24.00... het is geen supergrote feest, er komen ongeveer 40 vrouwen..... mocht je meer vragen? Dan hoor ik het graag!

TwinkleEye_19
09-09-2003, 12:58
Origineel gepost door MizzFez Nog effe meer info: Ik ga trouwen op 13 september en ik hou een feest in een zaal (mannen en vrouwen apart) het begint vanaf 17.00 tot 24.00... het is geen supergrote feest, er komen ongeveer 40 vrouwen..... mocht je meer vragen? Dan hoor ik het graag! Ga jij in een zaal in Zeist trouwen? ;)

naimaatje
09-09-2003, 13:25
Salaam Miss fez, Je bent dus op zoek naar dames die de bediening op zich nemen tijdens je bruiloft? Nou als dat zo is heb ik misschien iemand voor je. Op mijn bruiloft had ik ook 5 dames ingehuurd die dan de hele avond de bediening en afwas op zich hebben genomen. Mijn zusje gaat binnenkort ook trouwen en die gaat het ook doen. Dus meid mocht je intresse hebben kun je mij een PM sturen en dan geef ik je hun nummers door. Naimaatje

MizzFez
09-09-2003, 16:32

Huh? Twinkle eye, kennen we mekaar???

TwinkleEye_19
09-09-2003, 16:36
Origineel gepost door MizzFez Huh? Twinkle eye, kennen we mekaar??? Nee, maar omdat je 13 september zei.. We hebben namelijk een uitnodiging gehad voor 13 september :) En dacht, misschien ben jij het meisje met wie m'n buurjongen gaat trouwen ;)

Gelti
09-09-2003, 16:39
Heb je nog steeds mensen nodig? Zo ja, waar hou je je bruiloft?

MizzFez
09-09-2003, 16:45
Hoi hoi lieve zusters! Hartsikke bedankt voor jullie reacties! Maar ik heb al 4 mensen gevonden!! Dit bericht is wel een tijdje terug! En Twinkle Eye, hoe heet je buurjongen??? Want mn man komt ook uit Zeist, vandaar dat ik je vroeg of we mekaar kennen!!!! Maarre mn man houdt feest thuis en daarna komt hij bij mij in Rotterdam, we houden daar een zaal insallah. Trouwens, ik had je ooit een PM gestuurd om je sterkte te wensen, klopt dat?

TwinkleEye_19
09-09-2003, 16:49
Origineel gepost door MizzFez Hoi hoi lieve zusters! Hartsikke bedankt voor jullie reacties! Maar ik heb al 4 mensen gevonden!! Dit bericht is wel een tijdje terug! En Twinkle Eye, hoe heet je buurjongen??? Want mn man komt ook uit Zeist, vandaar dat ik je vroeg of we mekaar kennen!!!! Maarre mn man houdt feest thuis en daarna komt hij bij mij in Rotterdam, we houden daar een zaal insallah. Trouwens, ik had je ooit een PM gestuurd om je sterkte te wensen, klopt dat? Check je pm ;)