Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn dag is verpest...

MaRoCcInA
24-01-2007, 13:39

Voel me 100% klote gewoon. :moe:

l3la
24-01-2007, 13:40
Vertel vertel...

noona
24-01-2007, 13:41
:D als je wilt dat we je gezeur aanhoren zul je wel moeten vertellen WAT er is:D

MaRoCcInA
24-01-2007, 13:43
Ik kreeg net discussie met stagebegeleider omdat me ma geen nl spreekt en al 18 jaar hier is en ze was ziek dus wask thuisgebleven voor haar. en hij begon hele preek te geven dat dat niet kan en dat ik daar later voor op straat gezet kan worden en dat ze nl moet gaan leren. hij maakte me kapot boos.

noona
24-01-2007, 13:46

heeft ie nooit gehoord van mantelzorg? en trouwens kun je niet gewoon een dag vrij nemen? iedereen doet dat weleens. heb een heeeele "zakelijke" baas maar als ik 's ochtends bel dat mijn kind ziek is en ik thuis blijf dan bedenkt ie zich geen moment. is het een overheidsinstantie waar je stage loopt? dat zijn de meeste dramaqueens vind ik

MaRoCcInA
24-01-2007, 13:50
heeft ie nooit gehoord van mantelzorg? en trouwens kun je niet gewoon een dag vrij nemen? iedereen doet dat weleens. heb een heeeele "zakelijke" baas maar als ik 's ochtends bel dat mijn kind ziek is en ik thuis blijf dan bedenkt ie zich geen moment. is het een overheidsinstantie waar je stage loopt? dat zijn de meeste dramaqueens vind ik Jah een bekende arbeidsbureau! Vreselijk. Ik werk al gratis voor hun en nog zeiken ze.

Zomerbloempje
24-01-2007, 13:55
Jah een bekende arbeidsbureau! Vreselijk. Ik werk al gratis voor hun en nog zeiken ze. Zoek een andere Stage dan, bel hem en zeg dat je niet meer komt.

Vlinder07
24-01-2007, 13:55
Jah een bekende arbeidsbureau! Vreselijk. Ik werk al gratis voor hun en nog zeiken ze. Laat ze lekker zeiken zou ik zeggen! Sommige Nederlanders begrijpen niet dat als onze ouders ons nodig hebben dat we altijd paraat voor ze zullen staan. We zijn niet als hun die hun ouders in een tehuis stoppen! Nu pas denken ze aan integreren. Waar waren ze eerst of waren onze ouders alleen goed voor vieze, gevaarlijke werk. Toen zeiden ze niet van jullie moeten eerst Nederlands leren praten. Echt stank voor dank:moe:

noona
24-01-2007, 13:56
pfff soms willen ze ook gewoon zeiken. maar omwille van je stagerapport slik het maar en zorg maar voor een goed resultaat. Deze tijd gaat voorbij en je zult inshallah iets beters treffen.

MaRoCcInA
24-01-2007, 14:08
Juist, kzit hier nu al een half jaar en het is een goede plek en leuke plek. Alleen kdenk dat hij een slechte dag heeft gehad om dingen op mij af te reageren.. :moe:.

weddingplanner1
24-01-2007, 14:10
pfff soms willen ze ook gewoon zeiken. maar omwille van je stagerapport slik het maar en zorg maar voor een goed resultaat. Deze tijd gaat voorbij en je zult inshallah iets beters treffen. mee eens, ik zou ook er even door heen bijten... En zorg dat je een goede cijfers ervoor krijgt... Is toch heel belangrijk.. Je gaat daar toch weg, en het is maar voor tijdelijk

MaRoCcInA
24-01-2007, 14:20
mee eens, ik zou ook er even door heen bijten... En zorg dat je een goede cijfers ervoor krijgt... Is toch heel belangrijk.. Je gaat daar toch weg, en het is maar voor tijdelijk Ik moet nog 5 maanden :(

insaan_3aadi
24-01-2007, 14:27
Ik leef met je mee!!

Brokensmile
24-01-2007, 15:10
Lieverd, waar ik stage liep was ook echt klote.. Maar hamdoelillah ik heb die 6 maandjes volgehouden een voldoende binnen gesleept en ben dr vandoor gegaan.. Laten zeiken die handel en maar ja knikken( voolopig) tot je je voldoende binnenhaalt! Lahie3awnek:sjans:

drisia
24-01-2007, 15:58

ik weet wat je voelt,ik heb dat echt altijd met stage :( ik heb mijn stage afgerond,6 maanden bij een basischool, het was echt zwaar ,en ook van die stomme klusjes ,ik was een dag ziek geweest .en mijn stagebegeleidster was helmaal boos, en ze had wel een paar onv gegeven :moe: ,maar uiteindelijk een v gekregen van school ;) hmdl,ik heb het echt volgehouden en nu volgende stage weer ik hoop dat ik een leuke satgeplek krijg ,ik heb geen zin in die gezeik :hihi: zal ik jullie iets vertellen,hiervoor ging ik bij een basischool stage lopen ,bij een turkse man,hij was echt streng tegen mij,en ik moest alleen van die domme klusjes doen,:moe: ,en dus kon ik niet aan mijn opdarchten werken. hij zei tegen mij van dat ik iets moet halen van de andere locatie :maf: maar hij zei dat niet nettjes en ook niet beelfd, beleefd,dus ik ging buiten een rondje lopen en kwam terug pakte ik mijn tas en mijn jas en ik was weg gegaan:hihi: en ik gin lekker naar huis,.:hihi: daarna had ik wel een probleem op school,want ik was spoorloos op stage en ze konden mij nergens bereiken :hihi: maar daarna had ik een andere sategpelk gekeren,wat ik al boven zei gir inchallah salamoulikom een kus voor jou oegtie:sjans: voel je nu beter