Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ben je laag als je met iemand uit marokko ben getrouwd !

marocgirl18
17-08-2003, 21:32

ben je laag als je met iemand uit marokko bent getrouwd ik ben met een jongen uit marokko getrouwd ik heb altijd gezegd ik ga nooit met een jongen uit marokko trouwen maar tot ik deze jongen heb ontmoet in marokko werd ik in een keer verliefd op hem ik hou echt van hem ik had 2 jaar een relatie met hem en ben nu getrouwd hij kom in december naar nederland maar als ik het aan iemand vertel dat ik met een jongen uit marokko ben getrouwd dan zeggen ze metteen hij wil je alleen om papieren bla bla bla maar dat is niet zo ik weet honderd procent dat hij van me houd en ik van hem niet elke marokaan is het zelfde niet iedereen trouwt met iemand voor papieren en hij heeft dat altijd gezegd ook al woonde je in marokko wil ik jou maar goed mensen wat vinden jullie hier van ................

Noa
17-08-2003, 21:33
Als jullie van elkaar houden moet jij je niets van andermans onzin aantrekken...

Secret_Eyes
17-08-2003, 21:34
Meid je moet niet kijken naar wat mensen zeggen het belangrijkste is dat hij van jou houd en jij van hem Moge Allah(swt) jullie huwlijk zegenen en ik hoop dat jullie voor altijd zo gelukkig blijven inscha allah :zwaai:S_E

miss_nadiaatje
17-08-2003, 21:35
gefeliciteerd ten eerste en ten tweede schijt aan iedereen als je maar gelukkig bent. :zwaai:

marocgirl18
17-08-2003, 21:37

dank je wel allemaal voor jullie reacties ik hou echt van hem en ik weet gewoon dat hij van mij houd xxxxxxx

al_hamka
17-08-2003, 21:49
Origineel gepost door marocgirl18 ben je laag als je met iemand uit marokko bent getrouwd ik ben met een jongen uit marokko getrouwd ik heb altijd gezegd ik ga nooit met een jongen uit marokko trouwen maar tot ik deze jongen heb ontmoet in marokko werd ik in een keer verliefd op hem ik hou echt van hem ik had 2 jaar een relatie met hem en ben nu getrouwd hij kom in december naar nederland maar als ik het aan iemand vertel dat ik met een jongen uit marokko ben getrouwd dan zeggen ze metteen hij wil je alleen om papieren bla bla bla maar dat is niet zo ik weet honderd procent dat hij van me houd en ik van hem niet elke marokaan is het zelfde niet iedereen trouwt met iemand voor papieren en hij heeft dat altijd gezegd ook al woonde je in marokko wil ik jou maar goed mensen wat vinden jullie hier van ................ Heey meid, ik ben dit jaar verloofd met iemand uit Marokko... ik krijg ook hele vreemde reactie: je bent te jong (ben 20 :confused: ), hij woont in Maroc, ben je niet bang dat hij je in de steek gaat laten etc. blablablaaaa. Gewoon nix van aantrekken. Het gaat erom dat je goed voelt met hem en inshallah zal alles goed blijven gaat. :goedzo: :D ** SouSou **

marocgirl18
17-08-2003, 21:54
el hamka dat zeggen ze ook tegen mij ik ben 18 jaar iedereen zegt tegen mij je bent te jong en papieren ik krijg echt kop pijn ze denken echt dat elke marokaan uit marokko zo is maar schatje ik ga er niks meer van aantrekken we zijn heel gelukkig met elkaar en dat is alles wat belangrijk is en de rest boeit me niet x

al_hamka
17-08-2003, 21:57
Je hebt helemaal gelijk :goedzo: Als je gelukkig bent met elkaar is het toch goed? Laat die mensen maar denken wat ze willen... U're happy :hoera: Vooral die Nederlanders staan er van verteld als je zegt dat je getrouwd/verloofd bent op 18/20 jarige leeftijd :) Ach jah.. laat ze maar denken toch :D ** SouSou **

younesel18
17-08-2003, 22:27
Origineel gepost door marocgirl18 ben je laag als je met iemand uit marokko bent getrouwd ik ben met een jongen uit marokko getrouwd ik heb altijd gezegd ik ga nooit met een jongen uit marokko trouwen maar tot ik deze jongen heb ontmoet in marokko werd ik in een keer verliefd op hem ik hou echt van hem ik had 2 jaar een relatie met hem en ben nu getrouwd hij kom in december naar nederland maar als ik het aan iemand vertel dat ik met een jongen uit marokko ben getrouwd dan zeggen ze metteen hij wil je alleen om papieren bla bla bla maar dat is niet zo ik weet honderd procent dat hij van me houd en ik van hem niet elke marokaan is het zelfde niet iedereen trouwt met iemand voor papieren en hij heeft dat altijd gezegd ook al woonde je in marokko wil ik jou maar goed mensen wat vinden jullie hier van ................ in de meeste gevallen ben je slachtoffer van de handboeien van je ouders, maar in jou geval...............uuuuh, tjah....Ik weet het eigenlijk niet.

misSanae
17-08-2003, 22:38
Nou meid alles is mekteb, voor iedereen staat het geschreven, of het nou iemand van hier of van marokko is maakt dan niet uit. Hij is blijkbaar de ware voor jou en ik lees dat je er zelf gelukkig mee bent en daar gaat het uiteindelijk om, want het is jou leven. Ik wens je veel geluk toe met je man inshallah.

simpele_dame
17-08-2003, 22:54
Origineel gepost door misSanae Nou meid alles is mekteb, voor iedereen staat het geschreven, of het nou iemand van hier of van marokko is maakt dan niet uit. Hij is blijkbaar de ware voor jou en ik lees dat je er zelf gelukkig mee bent en daar gaat het uiteindelijk om, want het is jou leven. Ik wens je veel geluk toe met je man inshallah. Niets aan toe te voegen! :goedzo: