Bekijk originele versie : Wat vinden de dames van de Marokkaanse heren?
Ik vraag me af wat de Marokkaanse meiden onder jullie van de Marokkaanse jongens vinden. Ik heb het gevoel dat niet iedereen de waarheid vertelt tegen elkaar [jongens tegen meisjes en andersom]. Ze liegen vaak tegen elkaar van: jij bent echt grappig!!!!!! Maar in zichzelf denken van rot toch op!!!!!!!
Stem allen!!!!!!
NOU weet je die POLL die jij hebt gemaakt met al die KEUZES..
DAT allemaal bij elkaar vind ik over MAROKKAANSE HEREN..:melig:
Ciao Baby ;)
Is wat moeilijk hierop te antwoorden want niet alle Marok jongens
zijn hetzelfde, je hebt de goeie en de minder goeie maar dat heb
je bij alle rassen. Dus ik heb veel positiefs te vertellen maar ook
weer veel negatiefs ....
:zwaai:
Ewa over het algemeen bedoel ik dan!!!!!
over het algemeen?
ze lijken bijna allemaal op Tom Cruise en hebben het hart van Moeder Theresa
:D
ik heb maar op..ik vind ze irritant gestemd..
sinds niemand anders dat heeft gedaan :melig2:
Ciao Baby ;)
LELIJKERD
10-07-2002, 23:51
wij zijn de beste, mocro's for life :goedzo:
LELIJKERD
10-07-2002, 23:53
hey CRAZY hoe vaak moet ik zeggen dat je me niet meer moet mailen?
heeeeeeee,
Je kan eingelijk bijna niet oordelen want het is verschillend per persoon de ene jongen is wel betrouwbaar en lief en de andere niet.....maar over het algemeen proberen ze allemaal stoer te doen....en de meeste hebben toch een goed hart...dat proberen ze meestal te verbergen maar dat hebben ze toch wel........ :zwaai:
Origineel gepost door LELIJKERD
hey CRAZY hoe vaak moet ik zeggen dat je me niet meer moet mailen?
he heb ik geknikkert met jou ofso..dat ik je lastig val..:melig:
Ciao Baby ;)
tha_lady
11-07-2002, 00:56
Origineel gepost door mosha
F..K die mocros kills. Waar maken jullie dames jullie zo druk om. Mocros kills behandelen jullie toch niet goed. Dus waarom geen Sranang mang,Surinamer. Femedh? Wij behandelen jullie met respect!!!!
hahahhahaa ow sorry
laterZ :blauwkus:
ainzohra
11-07-2002, 08:33
eeeh ahhahahahhahahahah never dat ik mijn mocros voor een surinamers ofzo in de steek laat narie dan moeten ze echt de laatste mensen op de wereld zijn hoor :D
enne het is trouwens fehmed nie femehd dus nog ffleren en je komt er wel hihihiihi :D
i love the mocro boys
trouwens er is niks beters dan een marokaan!!!! mocros for ever
groetjes ainzohra
Selaam mensen
Ze kunnen heel stoer over komen maar zodra je alleen bent met elkaar dan kunnen ze zo lief en schattig zijn en zoooo romantic heerlijk
Veel liefst Shenya
Weetje ik zou niets anders willen dan een marokkaanse jongen...maar ik vind het jammer dat ze soms zo raar zijn...En wat ik heel erg irritant vind dat sommige niet duidelijk naar je toe zijn...
Leugen hier en leugen daar en intussen zeggen dat heeeeeeeel erg eerlijk zijn... En een jongen kijkt heel vaak in zijn vriendin kring...wat daar gebeurd...zijn ze het goede pad dan gaat hij dat ook proberen... Is een van zijn vrienden met rare dingen bezig....enja hoor dat wil hij dan ook ineens...Dus jongens vind ik dat ze heel erg invloed op elkaar hebben... is niet nodig gewoon doen wat je zelf wil wat je hartje je aangeeft..
Origineel gepost door mosha
F..K die mocros kills. Waar maken jullie dames jullie zo druk om. Mocros kills behandelen jullie toch niet goed. Dus waarom geen Sranang mang,Surinamer. Femedh? Wij behandelen jullie met respect!!!!
Jij grappieg bent!!!!!! Jij misschien niet weet wat jij shiegt?
En gebruik gewoon Nederlands. Ik begrijp die Sranang mang van jou niet. En ik denk dat er hier meerderen last van hebben!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.