Bekijk originele versie : Een depressie en de islaam
imaane911
24-01-2007, 11:53
salaam alaikom,
depressies en psychologische ziekten komen vaker voor in onze maatschappij. Dokters en psychologen hebben bepaalde meningen over hoe een persoon op dat moment funcioneert.
wat zegt de islaam hierover??
hoe zit het met een moslim die in een depressie zit, hoe zit het met de salaat van deze persoon?? dient een persoon die in een depressie zit deze alsnog te verrichten, terwijl men weet dat de hij er niet met zijn gedachten erbij is?
ik ben hier erg benieuwd naar! iemand die hier info over heeft, graag plaatsten, uiterlijk met daliel :D
wa djazaka-Allah
dan moet je juist bidden denk ik dan
imaane911
24-01-2007, 17:21
dan moet je juist bidden denk ik dan
gair,
dat weet ik, salaat is een genezing en het luisteren van de koraan ook.
waar mij het omging is wat zegt de islaam hierover mbt mensen die in een depressie zitten en dan bijvoorbeeld de salaat niet verrichten, of als zij deze verrichten zij eigenlijk op "automatische piloot" staan.
daliel ;)
hallo
een vraagje, heb jij zelf een depressie?
hoe ga jij er mee om.
moslim moet juist optimistisch denken, vriendelijk zijn en vrolijk, misschien helpt het om daar aan te denken.
imaane911
24-01-2007, 19:34
hallo
een vraagje, heb jij zelf een depressie?
hoe ga jij er mee om.
moslim moet juist optimistisch denken, vriendelijk zijn en vrolijk, misschien helpt het om daar aan te denken.
nee alhamdoelli-Allah!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.