Bekijk originele versie : vrouwelijke dakka marrakchia
Cacharel
24-01-2007, 10:39
Kent een van de dames hier toevallig een vrouwelijke dakka-marrakchia groep?
Shereen23
24-01-2007, 11:57
nee, maar ik zou ze zeker niet aanraden...het staat gewoon niet vrouwen die springen en dansen en hard schreeuwen...en die teksten horen ook niet door een vrouw te worden gezongen...
Sibel_flower
24-01-2007, 12:00
Hmmm misschien iets voor mij en me zusjes :haha:
Cacharel
24-01-2007, 18:03
nee, maar ik zou ze zeker niet aanraden...het staat gewoon niet vrouwen die springen en dansen en hard schreeuwen...en die teksten horen ook niet door een vrouw te worden gezongen...
Hoe weet je dat heb je er wel eens eentje mee gamaakt dan, wie weet is het juist echt tof.
Hmmm misschien iets voor mij en me zusjes :haha:
Ik wilde dat net zeggen:lol:
Oweeee als jullie niet gaan spelen op de verjaardag van deantje en nadia.. ik wil swingen die dag:banana:
Cacharel
24-01-2007, 18:28
Ik wilde dat net zeggen:lol:
Oweeee als jullie niet gaan spelen op de verjaardag van deantje en nadia.. ik wil swingen die dag:banana:
Dus de dames zijn echt goed???
Dus de dames zijn echt goed??? Super goed:bril:
Je kunt niet stilzitten.. vraag maar aan andere leden.. tijdens de meeting heeft sibel ook gespeeld.. dat was :banana:
Cacharel
24-01-2007, 18:43
Super goed:bril:
Je kunt niet stilzitten.. vraag maar aan andere leden.. tijdens de meeting heeft sibel ook gespeeld.. dat was :banana: ZOu je ze voor me over willen halen om op mijn bruiloft te komen spelen jazakallah:hihi:
ZOu je ze voor me over willen halen om op mijn bruiloft te komen spelen jazakallah:hihi:
Oh ja dat zullen ze zeker wel doen hoor.. trouwens 1 van die meiden is ook nog eens een ziana.. hoef je dat ook niet meer te regelen:goedzo:
Sibel_flower
24-01-2007, 18:48
ZOu je ze voor me over willen halen om op mijn bruiloft te komen spelen jazakallah:hihi:
Nee meid is maar voor de fun wat wij doen gewoon zusjes onderling niks speciaals :hihi: :hihi:
Cacharel
24-01-2007, 19:40
Nee meid is maar voor de fun wat wij doen gewoon zusjes onderling niks speciaals :hihi: :hihi:
nou ik hoor alleen maar positiefs over jullie, waarom doen jullie daar niks mee
Sibel_flower
24-01-2007, 19:42
nou ik hoor alleen maar positiefs over jullie, waarom doen jullie daar niks mee
Bij ons thuis speelt iedereen wel een instrument
en het is altijd wel feest maar om er serieus iets mee
te doen nee is niks voor ons..:)
imaane911
24-01-2007, 19:45
Oh ja dat zullen ze zeker wel doen hoor.. trouwens 1 van die meiden is ook nog eens een ziana.. hoef je dat ook niet meer te regelen:goedzo:
:hihi:
meteen geregeld, egt een soussia :goedzo:
meteen geregeld, egt een soussia :goedzo:
Cacharel
25-01-2007, 16:59
Bij ons thuis speelt iedereen wel een instrument
en het is altijd wel feest maar om er serieus iets mee
te doen nee is niks voor ons..:)
Jammer, het zou een gat in de mark voor jullie zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.