Bekijk originele versie : Vanaf morgen weer GEZOND eten, ik doe Sonja Bakker wie doet er mee?
samiratjee
23-01-2007, 23:31
Gezonde levenstyl houdt voor mij in:
3 maaltijden per dag, ontbijt,lunch en avond eten.
3 gezonde tussendoortjes
Sowieso 3 keer sporten in de week.
Minstens 1,5 liter water per dag drinken
Let op!: 3 tussendoortjes waarvan minstens 2 keer fruit, als ik honger heb neem ik exra fruit of thee!
Who want's to join, hiermee ben ik namelijk al ooit 5 kilo afgevallen in 4 weken:banana:
Sonja Bakker sucks :moe:
Dat vele in haar geloven met haar BS!
samiratjee
23-01-2007, 23:37
Sonja Bakker sucks :moe:
Dat vele in haar geloven met haar BS!
Heb jij het zelf gedaan? Dus in principe zeg je dat je tegen gevarieerd en gezond eten bent?
Kgeef toe SB is best streng, maar ik pas het aan en eet extra's als je dat doet kom je op 1500 cal per dag..goed genoeg om af te vallen dus ;)
Heb jij het zelf gedaan? Dus in principe zeg je dat je tegen gevarieerd en gezond eten bent?
Neej niet nodig!
Kben voor gecombineerd eten in combinatie met beweging ;)
Kgeef toe SB is best streng, maar ik pas het aan en eet extra's als je dat doet kom je op 1500 cal per dag..goed genoeg om af te vallen dus ;)
Wat je volgens haar eetpatroon afvalt komt er in korte tijd dubbel en dik weer aan :hihi:
temsamania
23-01-2007, 23:51
IK DOE MEE!
IK WIL AL ZO LANG GEZOND ETEN,MAAR OMDAT MIJN MAN GEEN GRAM AANKOMT WIL HIJ MEESTAL MARMITA:moe: .
DAN BEN IK LUI OM VOOR MEZELF TE KOKEN,IK WEET EERLIJK GEZEGD OOK NIET WAT.
DUS MEID I AM IN:D
_SiMa_FoR_LiFe_
23-01-2007, 23:52
ik heb het boek 2 dagen terug gekocht, ik begin over anderhalf week..
Kan niet wachten!!!
samiratjee
23-01-2007, 23:55
Neej niet nodig!
Kben voor gecombineerd eten in combinatie met beweging ;)
Wat je volgens haar eetpatroon afvalt komt er in korte tijd dubbel en dik weer aan :hihi:
Er staat ook 3 keer per week beweging.
Kben afgevallen en niet aangekomen dus jou logica gaat hier niet op:confused:
samiratjee
23-01-2007, 23:56
IK DOE MEE!
IK WIL AL ZO LANG GEZOND ETEN,MAAR OMDAT MIJN MAN GEEN GRAM AANKOMT WIL HIJ MEESTAL MARMITA:moe: .
DAN BEN IK LUI OM VOOR MEZELF TE KOKEN,IK WEET EERLIJK GEZEGD OOK NIET WAT.
DUS MEID I AM IN:D
Ik en mn moeder koken ook appart, echt irritant maar ik ga echt niet elke avond marokkaans eten.:jammer:
Er staat ook 3 keer per week beweging.
Niet alles geloven wat wordt voorgeschreven ;)
Kben afgevallen en niet aangekomen dus jou logica gaat hier niet op:confused:
5 kilo's in 4 weken tijd vertelde je.....
Who want's to join, hiermee ben ik namelijk al ooit 5 kilo afgevallen in 4 weken:banana:
Hoe lang is dit geleden??
samiratjee
24-01-2007, 00:08
Niet alles geloven wat wordt voorgeschreven ;)
5 kilo's in 4 weken tijd vertelde je.....
Hoe lang is dit geleden??
:confused: Voorgeschreven? Ik doe dat uit mezelf, 3 keer per week kan ik goed volhouden. En het is gewoon lekker 3 keer per week sporten. Die 5 kilo vlogen eraf ja..en ik at veel extra's. :maf: Me ma deed het heel streng en verloor minder gewicht. Ongeveer 2 maanden geleden ben ik dat afgevallen. Maar er moet nog meer af dus ik ga nu door, na een stop.
:confused: Voorgeschreven? Ik doe dat uit mezelf, 3 keer per week kan ik goed volhouden. En het is gewoon lekker 3 keer per week sporten. Die 5 kilo vlogen eraf ja..en ik at veel extra's. :maf: Me ma deed het heel streng en verloor minder gewicht. Ongeveer 2 maanden geleden ben ik dat afgevallen. Maar er moet nog meer af dus ik ga nu door, na een stop.
hoe lang ben je? en op welk gewicht zit je nu?
temsamania
24-01-2007, 11:06
wanneer beginnen we?
Brokensmile
24-01-2007, 12:10
Ik wil ook, maar ik hou geen enkel dieet vol:moe:
Farkoessa
24-01-2007, 12:33
Gezonde levenstyl houdt voor mij in:
3 maaltijden per dag, ontbijt,lunch en avond eten.
3 gezonde tussendoortjes
Sowieso 3 keer sporten in de week.
Minstens 1,5 liter water per dag drinken
Let op!: 3 tussendoortjes waarvan minstens 2 keer fruit, als ik honger heb neem ik exra fruit of thee!
en als ik nou alleen wil afvallen bij mijn heupen en billen en in combi met 1 x pw bellydance, is dat voldoende?
Liefs Far:kus:aaa
Casawia85
24-01-2007, 13:52
ik wil ook meedoen met het sonjabakker dieet:D
alleen jammer genoeg heb ik haar boekje niet.. dus kun je aub de weekschema's neerzetten samiratje
zodat ik het ook mee kan volgen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.