Bekijk originele versie : Homo
lieve_jeblia
23-01-2007, 22:54
Hello Allemaal,,,,ik Heb Een Dringende Vraag Over Homos!!heeft Allah Homos Gemaakt Of Kiezen Zij Er Zelf Voor Om Homos Te Worden Please Heb Egt Informatie Nodig Voor Mijn Verslag Over Homos In De Islam!!alvast Bedankt
Ze keizen zelf voor, allah maakt geen homo's.
hahaha, ff serieus he: hoe oud ben jij? en ben je moslim?? hahaha
Wat die jongen net zei klopt...
Allah maakt geen homo's...
Ze kiezen zelf ervoor om shaytaan te volgen en daarbij de handelingen die erbij horen...
In andere woorden BRANDHOUT ;)
hahaha, ff serieus he: hoe oud ben jij? en ben je moslim?? hahaha
Ouder dan jou en ja ik ben moslim!! Je bent zeker een alien uit planeet ZorGa.
Homo zijn is niet aangeboren, maar aangeleerd:)
Er is geen wetenschappelijke theorie, over t feit dat HOMO-zijn aangebore is, die niet om te gooien is.
Voed je kind op zonder het verschil duidelijk te maken (verschil tussen man en vrouw) en hij zal acherblijven in de onwikkeling. In de puberjaren, waar de jongere op zoek zal zijn naar zijn identiteit, zal hij in de knoop liggen waardoor hij makkelijk wijkt naar: 'ik ben homo'
Allah kan niet iets schapen, om achteraf te zeggen dat t haram. T is alsof ik nu heroine bij je inspuit om je daarna in de gevangenis te gooien.
Wetenschappelijke is er geen goed, onovertrefbaar bewijs dat homoitisch gedrach aangeboren is. Er zijn wel voldoende bewijzen waarbij bekend word dat het aangeleerd is (door omgeving, normen n waarden etc)
cocoenco
24-01-2007, 23:42
Wat die jongen net zei klopt...
Allah maakt geen homo's...
Ze kiezen zelf ervoor om shaytaan te volgen en daarbij de handelingen die erbij horen...
Dit klopt helemaal :goedzo:
miss_berbers
25-01-2007, 12:01
hoi meid,
je zegt dat je een verslag moet maken, je haalt hier informatie vandaan?
Is het niet verstandig als je literatuur gebruikt, zodat je bronvermelding kunt geven en feitelijke theoretische kennis gebruikt?
Of moet je ook meningen hebben ?
Kus !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.