Bekijk originele versie : wat voor muziek gebruiken jullie voor............
Op mijn bruiloft had ik Rock and roll gedraaid.
Geloof je dat.:)
faris je liegt:) daar ben jij te gelovig voor...en beter zo:D
van alles en nog wat:D
maar als ik ga trouwen.....izran( je weet wel dan gaan die vrouwen zo allemaal zingen heheh) en wil er imerjezen bij hebben:)....veel veeeeeeeeeeeel vuurwerk:D en voor de rest laat ik over aan mijn vrouw:D
=emsoem=
Tsjelzies
17-08-2003, 20:59
muziek waarop je met je bil kunt schudden:hihi::D
Lella_EL_Habiba
17-08-2003, 21:02
ASRI of JEDWANE :)
3isawa :)
Origineel gepost door emsoem
faris je liegt:) daar ben jij te gelovig voor...en beter zo:D
van alles en nog wat:D
maar als ik ga trouwen.....izran( je weet wel dan gaan die vrouwen zo allemaal zingen heheh) en wil er imerjezen bij hebben:)....veel veeeeeeeeeeeel vuurwerk:D en voor de rest laat ik over aan mijn vrouw:D
=emsoem=
izren youkkkk het is leuk een keertje maar als ze beginnen willen ze maar niet nokken wil je de muziek weer aan zetten neej izren :kwaad:
doe mij maar jedwen een van zijn oudste nummers over de bruid en bruidegom :D:D
Origineel gepost door moiself
izren youkkkk het is leuk een keertje maar als ze beginnen willen ze maar niet nokken wil je de muziek weer aan zetten neej izren :kwaad:
doe mij maar jedwen een van zijn oudste nummers over de bruid en bruidegom :D:D
le le le izran op zijn tijd...:hihi: heeeeeejaa moray enar ye farmaaa 'n sardamiaaaa.....iekwith tesriht tamazjant die resnien blablablabla:maf2:
en vindt izran veel leuker als muziek....:boogie:
=emsoem=
le le le izran op zijn tijd...:hihi: heeeeeejaa moray enar ye farmaaa 'n sardamiaaaa.....iekwith tesriht tamazjant die resnien blablablabla:maf2:
=emsoem=
goed zo BLA BLA BLA hahahahhahahahaha :D
wehjemoelejener werenwier menejer werenwier menejer oerer n tekiedt.................................. Abdel kader met muziek die is wel goed
Ok nu ga ik eens wat proberen te zingen :maf:
WADNOESIE ENEKIEM WADNOESIE NAREJE3 NOESIED GE TESRID ENEG HOEMA KICH TEREWAH!!!!iwa is dat goed(van Hafid Arifi)
iki_mocro
17-08-2003, 23:38
=emsoem=
inderdaad izran is mooier!
loeloesch
17-08-2003, 23:40
Chaabi kun je lekker op dansen! :boogie:
loeloesch
17-08-2003, 23:41
Origineel gepost door iki_mocro
inderdaad izran is mooier!
Izren is voor mijn verlovings feest, lekker traditioneel! :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.