Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn ma is erg ziek

Pagina's : [1] 2 3

farah16
10-07-2002, 22:20

Mijn moeder heeft erg veel last van s.l.e. dat is een ziekte die afstamt van Reuma. Ik heb een vraagje. weten jullie misschien wat imams die haar haar hier van af kunnen helpen. ik heb wel gehoord dat het via imams kan, maar ik weet niet welke. Alvast bedankt. groetjes farah

mata
10-07-2002, 22:26
as-salaam haleikoem zuster, ik zou je graag verder helpen, maar dit ben ik helaas niet in staat. ik hoop insahallah dat het goed komt met je moeder. blijf zelf ALLAH swt smeken om beterschap, mijn moeder heeft last van reuma. En ik weet wat je door maakt zuster. moge ALLAH swt jou en je moeder helpen. as-salaam haleikoem

samiawondergirl
10-07-2002, 23:15
ik ken helaas een imam maar ik wens je heel sterkte en inshallah kom het allemaal goed...ik hoop het voor je... liefs samia

Abagoedam
10-07-2002, 23:25
salaam allemaal moge allah haar genezen. inshalah

doenya
10-07-2002, 23:36

hoi ik heb jou verhaal gelezen ik kreeg de rillingen al bedoel als ik het woord MOEDER al hoor das voor mij echt een heel groot woord bedoel ja zou niet weten wat ik zou doen behalve bidden en mijn moeder blij maken met bepaalde dingen die jij dus goed kan doen zoals bidden leren koken respect voor beiden ouders en ja gewoon bidden bidden en nog eens bidden das wat je kan doen en insjallah zal er dan misschien een dag komen dat ze wel beter wordt ik wens je in ieder geval heel veel beterschap en zal zeggen maak je niet te druk komt insjallah wel goed misschien is deze ziekte wel een teken van allah dus niet te veel in paniek raken als ze pijn heeft is wel logisch maar bedoel allah wil kijken hoe jullie er misschien op reageren en hoe jullie ermee omgaan. enige wat ik kan zeggen is insjallah wordt ze snel beter moge allah haar alle kracht geven die er maar bestaat dikke zoen van mij

samirab
11-07-2002, 11:39
asalamoe alaikoem zuster, ik vind het echt erg dat ik je niet kan helpen, maar ik kan je wel adviseren om hulp te zoeken bij Allah swt, want Hij is degene die over alles beschikt, ik raad je aan veel smeekbedes te verrichten en inshallah word je moeder beter! dat hoop ik echt voor je inshallah! wa alikoem salam warahmatulahi wabaraktuh, samira

farah16
11-07-2002, 15:49
bedankt voor jullie lieve woorden. ik doe er alles aan om mijn moeder te helpen, alleen is de pijn soms zo erg, dat ik het niet kan aanzien, mijn moeder heeft hjet vooral in haar gewrichten en daarom kan ze weinig doen terwijl ze nog maar 32 is. iniedergeval bedankt voor jullie woorden. kusjes en groetjes farah

fatimael
11-07-2002, 16:03
Hallo, Ik vind het heel erg voor jouw moeder, Insallah wordt ze snel beter. Dit is maar een gedachte; veel mensen gaan naar een plek in marokko, daar bedekken de mensen zich in het zand, het warme zand zou helpen tegen reuma en andere ziektes. is er nog iemand die hier van heeft gehoord?? Ik ken een paar mensen die dit hebben gedaan en het schijnt te werken. groet F.

soussiasaida
11-07-2002, 16:09
32 jaar, meskiena ik heb het met haar te doen en ook met jou. Het is een nare ziekte wat vrijwel niet te genezen valt maar in ieder geval hoop ik dat ze zo min mogelijk pijn er aan overhoud en insa_allah natuurlijk wel beter word. Ze heeft in ieder geval een goede dochter dat veel om haar geeft! Hou het vol, insa-allah komt alles goed!

camjo
11-07-2002, 18:22
Origineel gepost door farah16 Mijn moeder heeft erg veel last van s.l.e. dat is een ziekte die afstamt van Reuma. Ik heb een vraagje. weten jullie misschien wat imams die haar haar hier van af kunnen helpen. ik heb wel gehoord dat het via imams kan, maar ik weet niet welke. Alvast bedankt. groetjes farah Ik wens je moeder veel beterschap.. Incha'allah zal ze genezen..maar wat is s.l.e. kun je het beschrijven..misschien kan ik iets opzoeken.

doudia
11-07-2002, 19:01
Salaam Allah i sefi ha. Oe zami3 el moeslimien

farah16
11-07-2002, 19:22
Hallo, Ik vind het heel erg voor jouw moeder, Insallah wordt ze snel beter. Dit is maar een gedachte; veel mensen gaan naar een plek in marokko, daar bedekken de mensen zich in het zand, het warme zand zou helpen tegen reuma en andere ziektes. is er nog iemand die hier van heeft gehoord?? Ik ken een paar mensen die dit hebben gedaan en het schijnt te werken. groet F. ja zoiets heb ik ook gehoord, maar ik wist niet of het echt zo was. ik hoop dat het zal helpen, want mijn moeder dacht al aan zoiets. ik ben blij dat je het heb gezegd. ik zal het tegen mijn moeder zeggen. groetjes farah

farah16
11-07-2002, 19:26
as-salaam haleikoem zuster, ik zou je graag verder helpen, maar dit ben ik helaas niet in staat. ik hoop insahallah dat het goed komt met je moeder. blijf zelf ALLAH swt smeken om beterschap, mijn moeder heeft last van reuma. En ik weet wat je door maakt zuster. moge ALLAH swt jou en je moeder helpen. as-salaam haleikoem wat erg voor je dat je moeder reuma heeft, ik leef met je mee. wat voor vorm reuma heeft je moeder. Allah zal je moeder helpen. groetjes farah

farah16
11-07-2002, 20:01
he mohamed, ik weet wel wat s.l.e is, maar kan het niet echt goed uitleggen. ik zal je het zo goed mogelijk proberen uit te leggen. Reuma is een verzamelnaam voor meer dan tweehonderd verschillende gewrichtsziekten. Dit gaat meestal gepaard met pijn, veroorzaakt door ontstekingen en/of overbelasting en s.l.e is een soort gewrichtsziekte. het tast je gewrichten aan en dat zorgt er voor dat je veel pijn hebt en je vingers moelijk kan gebruiken, maar ook je benen en je armen. mijn moeder heeft in het azl in leiden gelegen. s.l.e is een chronische ziekte, dat betekent ook dat het nooit overgaat, de pijn kan wel verminderen, maar ook vermeerderen. ik hoop dat je nu ongeveer weet wat s.l.e. inhoudt anders kun je het gewoon vragen en dan vraag ik wel of mijn moeder je het wel wil uitleggen. groetjes farah.

Pinokkio
11-07-2002, 20:33

Wens je moeder beterschap. ciao

Pagina's : [1] 2 3