Bekijk originele versie : hoeveel nog...
Hai allemaal
Hoeveel moet er nog gewinkeld worden........ voordat je totally prepared op vakantie kan?
Ik wil er niet eens aan denken!
Ik wil nog op zn minst een hele leuke tas
en ik wil ook nog nieuwe schoentjes (sandaaltjes)
en nog rokjes, jurkjes, truitjes, broeken etc etc
WAJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWW!!!!!!!!
En hoeveel geld heeft Moi?
WELOEEEEEE IK BEN BLUTTTTT!!!
slijmen bij mammie en co zal ook niet helpen :(
volgens mij ben ik echt de enige die niet prepared is...
Ciao!!
en ik ga zaterdag al op vakantie....IK WIL GELDDDDDDDDDDDD :huil:
Origineel gepost door Chaimaa
Hai allemaal
Hoeveel moet er nog gewinkeld worden........ voordat je totally prepared op vakantie kan?
Ik wil er niet eens aan denken!
Ik wil nog op zn minst een hele leuke tas
en ik wil ook nog nieuwe schoentjes (sandaaltjes)
en nog rokjes, jurkjes, truitjes, broeken etc etc
WAJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWW!!!!!!!!
En hoeveel geld heeft Moi?
WELOEEEEEE IK BEN BLUTTTTT!!!
slijmen bij mammie en co zal ook niet helpen :(
volgens mij ben ik echt de enige die niet prepared is...
Ciao!!
Weet je waarom jouw moeder geen geld geeft? Dat is omdat jij rokJES, jurkJES en truitJES wilt kopen. Als je zegt dat je rokken, jurken en truien wilt kopen, dan zul je denk ik meer kans maken. Je hebt een verstandige moeder....
tazzzz mijn moeder keurt alles goed hoor voordat ik het aan mag dus liever doe je niet
Miriam00
10-07-2002, 22:28
?????????????????????????????????????????????????? ???????????????????
Origineel gepost door Chaimaa
en ik ga zaterdag al op vakantie....IK WIL GELDDDDDDDDDDDD :huil:
Krijg je geen geld van mama juist te goed.Als je graag wilt vertonen in truitjes en rokjes dan ben je verkeerd bezig.Ik bedoel dan vooral korte rokjes en strakke en koerte truitjes.
Hindaatje
10-07-2002, 22:54
TSSSSSSSSS...WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP..STEL ZIJ WIL ZICH IN KORTE TRUITJES ROKJES ETC. VERTONEN...WAT GAAT JULLIE DAT DAN AAN? LEKKER BELANGRIJK..IEDEREEN LEID Z'N LEVEN HOE HIJ OF ZIJ DAT WIL...
Origineel gepost door Wamen
Krijg je geen geld van mama juist te goed.Als je graag wilt vertonen in truitjes en rokjes dan ben je verkeerd bezig.Ik bedoel dan vooral korte rokjes en strakke en koerte truitjes.
wil je aub niet te snel conclusies trekken :kwaad:
Origineel gepost door Hindaatje
TSSSSSSSSS...WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP..STEL ZIJ WIL ZICH IN KORTE TRUITJES ROKJES ETC. VERTONEN...WAT GAAT JULLIE DAT DAN AAN? LEKKER BELANGRIJK..IEDEREEN LEID Z'N LEVEN HOE HIJ OF ZIJ DAT WIL...
hinda meid i love you :Iluvu: :p
Ik ben het ook met Hindaatje eens...
akriempie
11-07-2002, 15:50
Origineel gepost door Hindaatje
ja daar ben ik het wel mee eens hoor ik bedoel daar ging het onderwerp niet eens over jullie mogen natuurlijk wel jullie mening geven hoor maar dat doe ik ook zijn haar zaken het is aleen dat het onderwerp daar niet over ging ze word meteen aangevallen ze wil aleen zeggen wat ze op dit moment meemaakt laat haar JAAAAAAAA :ego:
sier tge3doe 3liya met die ***opmerkingen tfoe 3la rjos djlel hmir bla kmemmer
Origineel gepost door akriempie
ja daar ben ik het wel mee eens hoor ik bedoel daar ging het onderwerp niet eens over jullie mogen natuurlijk wel jullie mening geven hoor maar dat doe ik ook zijn haar zaken het is aleen dat het onderwerp daar niet over ging ze word meteen aangevallen ze wil aleen zeggen wat ze op dit moment meemaakt laat haar JAAAAAAAA :ego:
:goedzo:
Hindaatje
11-07-2002, 15:54
WALAH HET ZIELIG VIND IK DAT HOOR ...ALS ER ALLEEN MAAR ONZIN UIT DIE MOND KOMT...HOU 'M DAN LIEVER DICHT....ENUHH CHAIMAA LUV YA 2 ;)
loubna170
11-07-2002, 16:32
sorry hoor maar ik geef echt niet zoveel geld uit aan de vakantie ik bedoel ik ga maar drie weken naar marokko moet ik dan daarom een heel nieuw garderobe ,ik kopp natuurlijk wel zomerkleding maar sommige gaan echt te ver net zoals mijn vriendin die heeft echt bijna aan 500 euro kleding en schoenen gekocht voor 4 weken naar marokko.
kijk mensen jullie moeten het een beetje net zoals mij doen ik koop dure en mooie kleding die ik zowel in de zomer als de winter kan dragen
bijv:dieselrokje kan je in de zomer dragen met van die leuke sandalen met een leuk truitje ,en in de winter kan je die met een leuke gekke panty dragen .
jullie zullen wel denken HOUD JE KOP MAN maar tegenwoordig met die euro's is echt alles veel duurder geworden ,dus mensen besteed je geld aan nuttige dingen en niet tien dezelfde hempjes kopen maar dan verschillende kleuren
veel groetjes van loubie de poepie
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.